آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

شبیه سازی برج فوق‌العاده زیبای بلادبورن را در ماینکرافت ببینید

یکی از بازیکنان ماینکرافت، اخیراً برج زیبای بلادبورن را در این عنوان شبیه سازی، به صورت مکعبی ساخته و باید گفت نتیجه کار فوق‌العاده شده. انتخاب مکان‌های مشهور دنیای ویدیوگیم و سینما برای شبیه سازی در ماینکرافت، چندین ساله که به یک روند تبدیل شده و این بار این بازیکن خوش ذوق، دنیای شگفت انگیز بلادبورن، انحصاری جذاب سونی را برای این کار انتخاب کرده.

بلادبورن یکی از بهترین بازی‌های نسل هشتم به شمار می‌رود و یکی از مشخصه‌های آن، آسمان‌خراش‌های بلند شهر یارنام است که با معماری سبک گوتیک، طرفداران را مسحور خود می‌کند. پیش از این نیز بارها کاربران مختلفی، این سازه‌های شگفت انگیز بلادبورن را در ماینکرافت ب هصورت مکعبی شبیه سازی کرده بودند.

Astral Clocktower یکی از مهم‌ترین مناطق در این محتوای قابل دانلود است و این طرفدار بلادبورن، به همین دلیل به سراغ شبیه سازی آن رفته
Astral Clocktower یکی از مهم‌ترین مناطق در این محتوای قابل دانلود است و این طرفدار بلادبورن، به همین دلیل به سراغ شبیه سازی آن رفته

این بار، کاربری به نام OmegaKartoffel در ردیت، برج Astral Clocktower که در مراحل پایانی بلادبورن و در محتوای قابل دانلود آن یعنی The Old Hunters دیده می‌شود را ساخته است. این محتوای قابل دانلود در سال ۲۰۱۵ عرضه شد و دنیای را به بازیکنان بلادبورن معرفی کرد که از یک کابوس سرچشمه گرفته و پر از هیولاهای نفرین شده است.

Astral Clocktower یکی از مهم‌ترین مناطق در این محتوای قابل دانلود است و این طرفدار بلادبورن، به همین دلیل به سراغ شبیه سازی آن رفته. همان طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، نتیجه کار بسیار زیبا و دقیق از آب درآمده. بسیاری دیگر از طرفداران بلادبورن و ماینکرافت نیز این اثر را تحسین کرده‌اند.

ایلان ماسک به دنبال ساخت TruthGPT؛ چت باتی که به دنبال حقیقت می‌گردد!

شما درباره شبیه سازی برج Astral Clocktower بلادبورن در ماینکرافت چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها