آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

با روشی زیرکانه، این چالش سخت ماینکرافت را امتحان کنید

به دست آوردن یکی از نادرترین دستاوردها یا اچیومنت‌های ماینکرافت می‌تواند بسیار چالش برانگیز باشد، اما اخیراً یک بازیکن توانسته تنها با استفاده از تیر و کمان و زمان بندی دقیق، آن را به دست آورد. بازیکنان زیادی در ماینکرافت به دنبال تکمیل گنجینه دستاوردهای خود هستند و تکمیل برخی از آن‌ها صبر و حوصله زیادی می‌طلبد.

اما اخیراً این بازیکن خلاق توانسته یکی از پیچیده‌ترین اچیومنت‌ها که شامل کشتن یک Ghast در Overworld می‌شود را به دست آورد. طی سال‌های اخیر، شکارچیان اچیومنت‌های ماینکرافت روش‌های زیادی را برای تکمیل چالش‌های این بازی کشف کرده‌اند که به روند دستیابی به اچیومنت‌ها سرعت زیادی می‌بخشند.

گیرانداختن Ghastها در Overworld به تنهایی نیز کار دشواری است چون این موجودات پرواز می‌کنند و تنها در دنیای Nether یافت می‌شوند.
گیرانداختن Ghastها در Overworld به تنهایی نیز کار دشواری است چون این موجودات پرواز می‌کنند و تنها در دنیای Nether یافت می‌شوند.

این اچیومنت Uneasy Alliance و تنها درصد کمی از بازیکنان تا کنون توانسته‌اند به آن دست پیدا کنند. در این چالش، باید یک Ghast را در Overworld گیر بیندازید و سپس آن را بکشید؛ اما حرکات سریع این موجودات و قدرت زیادی که دارند، این کار را برای برخی بازیکنان غیرممکن می‌کند.

گیرانداختن Ghastها در Overworld به تنهایی نیز کار دشواری است چون این موجودات پرواز می‌کنند و تنها در دنیای Nether یافت می‌شوند. اما این بازیکن به طور تصادفی، روشی برای تکمیل مراحل اچیومنت پیدا کرده. او که به نام TSlyme1 در انجمن ردیت شناخته می‌شود، به دیگر بازیکنان نشان داده که می‌توانند با استفاده از تیر و کمان و دقیقاً در لحظه‌ای که در حال ترک Nether هستند و بین دو بعد سفر می‌کنند، Ghast را بکشند.

پینگ این بازیکن در اجرای این روش ۱۲۰ میلی ثانیه بوده و برای شلیک به موقع، باید دقت بسیار زیادی به خرج می‌داده. قطعاً انجام این روش می‌تواند برای خیلی‌ها سخت باشد، اما از راه معمول آن بسیار ساده‌تر است.

معرفی بهترین اسکین‌های ماینکرافت + آموزش نصب و پیدا کردن اسکین‌ها

شما درباره به دست آوردن اچیومنت Uneasy Alliance با این روش چه فکر می‌کنید؟ آیا تا به حال آن را امتحان کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
13 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
God
پاسخ

اتفاقا کار راحتیه
پس اثبات کردی ی نوب سگی

حامد
پاسخ

آره فقط یک سی صد باری تو هاردکور جرر میخوری مگرنه راحته 😂😐

Amin
پاسخ

خیلی حال میخواد😂

حامد
پاسخ

پیش از هد

حامد
پاسخ

پیش از هد 😂😂

سوشیانت
پاسخ

گست ها جرو ماب های نیمه هاستایل هستند و میشه آنها را در ماین کارت کرد
فقط به یه المه درستون یک پیستون و یک ماینکارد نیاز داریم تا گست را بکشانیم توی جاش و ماین کارد را به گست پرت کنیم و بعد باریل ببریمشو ندر پی نتیجه میگیریم نوبی

حامد
پاسخ

همون تو ریل کردنش من صد بار جرر خوردم 😐

ممد
پاسخ

فارم گست رو سقف ندر

ابولفضل
پاسخ

یک راه برا گرفتن how did we get here پیدا کنید
اینا ایزیه

F.a
پاسخ

خیلی هم آسونه پس با این چرت و پرتت ثابت کردی نوب صگی

Kasra
پاسخ

می تونی یک فارم ghost درست کنی که ghost ها رو از ندر بیاره اورورد و داخل اون فارمه یک لحظه bow رو بردار یک ضربه بزن بهش به همین راحتی می تونی این کار رو انجام بدی

حامد
پاسخ

میشه ولی خیلی سخته

حسین اچ بی اکو
پاسخ

من تونستم