آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

ست جدید Ultimate به پابجی موبایل اضافه خواهد شد

لول اینفینیت، استودیوی سازنده پابجی موبایل، هر روز سورپرایزهای جدیدی را برای کاربران این بازی معرفی می‌کند. امروز نیز، سازندگان اعلام کرده‌اند که ست جدید Ultimate را به زودی در این بازی خواهیم دید.

این ست، Bloodstained Nemesis Ultimate نام دارد و به همراه آن، رویدادها و جوایز هیجان انگیزی به پابجی موبایل اضافه خواهند شد. شما خواهید توانست از لابی Metro و با استفاده از Workstation، به بخشی از جوایز دست پیدا کنید.

این ست، Bloodstained Nemesis Ultimate نام دارد و به همراه آن، رویدادها و جوایز هیجان انگیزی به پابجی موبایل اضافه خواهند شد.
این ست، Bloodstained Nemesis Ultimate نام دارد و به همراه آن، رویدادها و جوایز هیجان انگیزی به پابجی موبایل اضافه خواهند شد.

توجه کنید که باز کردن جعبه‌های جوایز ممکن است کمی طول بکشد و بعد از آن، بازیکنان شانس کمی دارند تا آیتم‌های جادویی Fabled Equipment را به دست آورند. البته با استفاده از Speed Boost Vouchers می‌توانید زمان باز شدن جعبه‌ها را کاهش دهید.

Speed Boost Vouchers با پرداخت کمی Metro Cash در بخش Hot Items بازار سیاه قابل خریداری هستند. برخی جعبه‌های قفل شده نیز با تکمیل چالش‌ها به دست می‌آیند که البته آن‌ها را هم می‌توانید در بازار سیاه بخرید.

در ماینکرافت با کمک چت جی پی تی ساخت و ساز کنید!

شما درباره ست جدید Bloodstained Nemesis Ultimate در پابجی موبایل چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نجیب
پاسخ

این بهترین است