آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

سال ۲۰۲۲ برای پلی استیشن ۵ فوق‌العاده بوده

گزارش جدید سونی نشان می‌دهد که سال ۲۰۲۲ برای پلی استیشن ۵ بهترین سال از زمان عرضه این کنسول بوده است. عرضه شدن مداوم عناوین انحصاری جذاب و همچنین پایان کمبود کنسول‌ در بازار به دلیل پایان بحران همه گیری کرونا، از مهم‌ترین دلایل این موفقیت پلی استیشن ۵ به شمار می‌روند.

کنسول پی اس ۵ به دلیل شیوع ویروس کرونا شروعی عجیب و غریب داشت و به همین دلیل، کمبود محصول در سال ۲۰۲۱ و قسمتی از ۲۰۲۲، باعث شده بود که شروع کنسول جدید سونی ضربه بخورد.

سال ۲۰۲۲ برای پلی استیشن ۵ بهترین سال از زمان عرضه این کنسول بوده است
سال ۲۰۲۲ برای پلی استیشن ۵ بهترین سال از زمان عرضه این کنسول بوده است

سونی چندی پیش اعلام کرد که کمبود این کنسول به طور کامل برطرف شده و کاربران در سراسر جهان می‌توانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. گزارش سه ماهه اخیر کمپانی نشان می‌دهد که پلی استیشن ۵ تا پایان ماه گذشته میلادی یعنی اواسط فروردین ماه، در مجموع ۳۸ میلیون کنسول فروخته.

این عدد در مقایسه با کنسول نسل قبلی سونی در همین مدت نشان می‌دهد که پلی استیشن ۵ از برادر بزرگ‌تر خود نیز بسیار بهتر عمل کرده. سونی در سال جاری میلادی نیز برنامه‌های بسیار جذابی برای کنسول جدید خود دارد.

انتظار به پایان می‌رسد؛ بروزرسانی ماینکرافت به زودی عرضه خواهد شد

نسخه تازه فاینال فانتری و اسپایدرمن در راه هستند و احتمالاً اخباری از ورژن‌های پیشرفته‌تر کنسول نیز خواهیم شنید. شما درباره فروش فوق‌العاده پلی استیشن ۵ چه فکر می‌کنید؟ آیا این کنسول خواهد توانست رکورد فروش PS2 با بیش از ۱۵۵ میلیون واحد را بشکند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها