آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

بازسازی عظیم صحرای مشهور زلدا در ماینکرافت

تا کنون مکان‌های فوق‌العاده زیبایی از بازی‌های دیگر در ماینکرافت بازسازی شده‌اند و این بار، یکی از طرفداران سری زلدا، صحرای گرودو یا Geudo Desert را از عنوان Breath of the Wild، در شبیه ساز استودیوی موجنگ ساخته است.

این شبیه سازی تحسین بسیاری از طرفداران زلدا و ماینکرافت را به دنبال داشته. با این که بیش از ده سال از عرضه Minecraft می‌گذرد، اما هنوز هم میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان از ویژگی‌های شبیه ساز سرگرم کننده آن استفاده می‌کنند.

این بار، یکی از طرفداران سری زلدا، صحرای گرودو یا Geudo Desert را از عنوان Breath of the Wild، در شبیه ساز استودیوی موجنگ ساخته است
این بار، یکی از طرفداران سری زلدا، صحرای گرودو یا Geudo Desert را از عنوان Breath of the Wild، در شبیه ساز استودیوی موجنگ ساخته است

Grazzy که یکی از یوتوبرهای مشهور ماینکرافت است، به تازگی از صحرای گرودو در این بازی رونمایی کرده. این اولین بار نیست که Grazzy مکانی از سری زلدا را در ماینکرافت بازسازی می‌کند، اما قطعاً یکی از فوق‌العاده‌ترین این موارد است.

عکس‌های بیشتر از این بازسازی را در اینجا و ویدیوی آن را نیز می‌توانید در اینجا مشاهده کنید. عنوان جدید زلدا یعنی Tears of the Kingdom به زودی عرضه خواهد شد و به همین دلیل، این اثر شبیه سازی شده مکعبی از سری، بسیار مورد استقبال قرار گرفته.

جی تی ای ۶ احتمالاً بیش از پانصد ساعت محتوا خواهد داشت!

در صحرای شبیه سازی شده گرودو، بسیاری از مکان‌های آشنای بازی زلدا را می‌بینیم که برای ساخت آن‌ها، زمان زیادی صرف شده است. شما دربازه این بازسازی فوق‌العاده چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chicken gamer
پاسخ

با سلام
یک یوتویوبر به نام timsar همین کار رو کرده
منتها با اهرام مصر و معابد مصری بسیار زیبا شده
ممنون میشم اون رو هم در سایتتون قرار بدید با تشکر

ابولفضل
پاسخ

برادر من
ایشون یه استراکچر ساده نساختن(هرچند چیزی که تیمسار علم کرده بودم واقعا خفن بود)
ولی این یک سحرا رو به طور کامل شبیه سازی کرده
و این عکس فقط بحشی از اونه

X mr
پاسخ

این همه حوصله رو از کجا میارن 😂😂😂