آخرین اخبار جی‌تی‌ای خبر

ساختمان‌های جی تی ای ۶ در ابعاد واقعی ساخته شده‌اند

همان طور که انتظار می‌رفت، راک استار در روند ساخت جدیدترین بازی خود نیز می‌خواهد جزئیات و واقع‌گرایی را در بالاترین حد ممکن رعایت کند. طبق آخرین اخبار مربوط به این عنوان، قرار است ابعاد ساختمان‌های وایس سیتی که همان میامی است، به طور کاملاً شبیه سازی شده باشد.

این یعنی نه تنها تمامی خیابان‌ها و مکان‌های مختلف وایس سیتی از روی میامی ساخته شده، بلکه همه ساختمان‌ها نیز به همان اندازه واقعی خود خواهند بود.

همان طور که انتظار می‌رفت، راک استار در روند ساخت جدیدترین بازی خود نیز می‌خواهد جزئیات و واقع‌گرایی را در بالاترین حد ممکن رعایت کند
همان طور که انتظار می‌رفت، راک استار در روند ساخت جدیدترین بازی خود نیز می‌خواهد جزئیات و واقع‌گرایی را در بالاترین حد ممکن رعایت کند

چنین چیزی می‌تواند برای کسانی که در شهر میامی زندگی می‌کنند بسیار هیجان انگیز باشد. قبل از این نیز، راک استار شهرهای لس آنجلس و نیویورک را در عناوین قبلی جی تی ای با دقت بالایی شبیه سازی کرده بود.

این برنامه‌ها را فوراً از گوشی خود پاک کنید

سازندگان جی تی ای ۶ تقریباً ده سال مشغول ساخت این بازی بوده‌اند و عجیب نیست اگر این عنوان، پرجزئیات‌ترین بازی تاریخ لقب بگیرد.

شما درباره ساختمان‌های جی تی ای ۶ در ابعاد کاملاً واقعی چه فکر می‌کنید؟ آیا به نظرتان راک استار با موفقیت این کار را انجام خواهد داد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AMIR
پاسخ

عالیه

پارسا
پاسخ

من که به نظرم ابعاد و مقیاس آن چنان روی روند بازی و صدالبته گیمپلی تاثیر نداره چون بالاخره ابعادش اندازه صفحه نمایش میشه دیگه حالا چه تلویزیون باشه چه مونیتور ولی باز قابل احترامه