آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

بازی واقعیت افزوده ماینکرافت منتشر شد

برند کفش کروکس و موجنگ استودیوز به عنوان بخشی از تازه‌ترین همکاری خود اقدام به انتشار یک بازی واقعیت افزوده با محوریت ماینکرافت کرده‌‌اند.

در فوریه ۲۰۲۳، موجنگ استودیوز و شرکت کروکس شراکتی را شروع کردند که شامل یک نسخه محدود از کفش بود. این کفش‌ها قابل شخصی‌سازی بوده و دارندگان می‌توانند آن‌ها را با آیتم‌هایی از جمله بلوک‌ها و کریپر‌ها تزئین کنند. اخیرا در جریان این همکاری یک بازی واقعیت افزوده با محوریت بازی Minecraft منتشر شده است.

بازی Choose Your Mode که توسط استودیو Powster ساخته شده، این فرصت را در اختیار علاقه‌مندان ماینکرافت قرار می‌دهد که دو بازی مبتنی بر واقعیت افزوده و الهام گرفته شده از برند کفش کروکس را تجربه کنند.

بازی واقعیت افزوده ماینکرافت
بازی واقعیت افزوده ماینکرافت دارای دو حالت متفاوت است

برای دسترسی به بازی واقعیت افزوده ماینکرافت دو راه وجود دارد. دارندگان کفش کروکس می‌توانند با اسکن کریپر روی بند Choose Your Mode را تجربه کنند. آن دسته از بازیکنانی که کفش کروکس را در اختیار ندارند، می‌توانند به وب سایت این اثر مراجعه و QR Code موجود در آن را اسکن کنند.

Crocs Creator اولین بازی است که در قالب Choose Your Mode به آن دسترسی پیدا می‌کنید. به واسطه این تجربه AR از ماینکرافت می‌توانید سازه‌های مورد‌علاقه خود را به شکلی متفاوت بسازید. در مقابل Crocs Crossing یک تجربه سریع‌تر از Minecraft بوده که در آن بازیکنان باید کاراکتر خود را از مسیر‌های پر پیچ و خم و احاطه‌شده با گدازه عبور دهند.

آپدیت ۱.۲۰ بازی ماینکرافت چه زمانی منتشر می‌شود؟

علاوه بر این یک جفت کفش دیجیتالی کروکس درون بازی Choose Your Mode وجود دارد که بازیکنان می‌توانند از آن‌ها برای شخصی‌سازی کاراکتر خود استفاده کنند. این کفش‌ها به صورت رایگان و در قالب بخش Dressing Room قابل دانلود هستند.

نظر شما در مورد اثر AR ماینکرافت چیست؟ آیا این بازی توانسته نظر شما را جلب کند؟ آیا موافق همکاری بازی‌های ویدیویی با شرکت‌های تولید کفش و لباس و انتشار آثار مشترک هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها