آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

آپدیت جدید ماینکرافت کاربرد آمتیست را گسترش می‌دهد

موجنگ استودیوز قصد دارد در آپدیت جدید بازی ماینکرافت که با نام Tails and Trails شناخته می‌شود، تغییرات مختلفی را در آمتیست (Amethyst) و کاربرد آن اعمال کند.

به لطف انتشار بروز‌رسانی‌های زیادی که برای بازی ماینکرافت منتشر می‌شود، محتوا‌ها و ویژگی‌های این اثر همواره در حال گسترش است. این آپدیت‌ها عناصر تازه‌ای را اضافه می‌کنند، مکانیک‌های گیم پلی جدیدی را ارائه می‌دهند و بسیاری از موارد موجود را بهبود می‌بخشند.

۱۵ هک بازی ماینکرافت که حتما باید از آن‌ها استفاده کنید

آپدیت ۱.۲۰ بازی Minecraft به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت. در قالب این بروز‌رسانی که Tails and Trails نام دارد، موجنگ استودیوز محتوا‌های مختلف و متعددی را در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد. با این وجود، تغییراتی که به واسطه آپدیت ۱.۲۰ در کاربرد آمتیست اعمال خواهد شد، اهمیت زیادی داشته و دقیقا همان چیزی است که بازی ماینکرافت به آن نیاز دارد.

در حال حاضر آمتیست چه کاربردی دارد؟

تغییرات آمتیست در آپدیت ۱.۲۰ماینکرافت
فعلا کاربرد آمتیست بسیار محدود است

آمتیست‌ها در بخش اول آپدیت محتوایی Caves and Cliffs به بازی Minecraft اضافه شدند. این متریال را می‌توانید به شکل خوشه‌ای در زیر زمین پیدا کرده یا به واسطه صندوقچه‌های موجود در شهر‌های مخفی آن را به دست بیاورید. اما موردی که باعث شده بازیکنان پس از مدتی از جمع‌آوری آمتیست خسته شوند، کارایی محدود این متریال است.

در حال حاضر استفاده از آمتیست به اهداف تزئینی و ساخت مواردی مثل تلسکوپ (Spyglass) و شیشه دودی (Tinted Glass) محدود می‌شود. موجنگ استودیوز نسبت به این ضعف آگاهی داشته و قصد دارد در آپدیت ۱.۲۰ آن را رفع کند.

تغییرات آمتیست در آپدیت ۱.۲۰

آپدیت ۱.۲۰ بازی ماینکرافت
آپدیت ۱.۲۰ کاربرد آمتیست را متحول می‌کند

در آپدیت Tails and Trails بازی ماینکرافت، راه‌های زیادی برای استفاده آمتیست ارائه خواهد شد. به عنوان مثال می‌توانید از کریستال‌های Amethyst برای ساخت آیتم‌های تزئینی زره استفاده کنید. این ویژگی باعث می‌شود که شخصی‌سازی زره در بازی Minecraft وارد مرحله جدیدی شود. باید اشاره کرد که این کاربرد منحصر به آمتیست نبوده و دیگر متریال‌های ماینکراف از جمله زمرد (Emerald) و الماس (Diamond) هم قابل استفاده هستند.

علاوه بر این، در قالب آپدیت ۱.۲۰ بازی ماینکرافت یک ابزار اختصاصی با محوریت آمتیست به نام اضافه می‌شود. به این واسطه در بروز‌رسانی Tails and Trails شاهد معرفی سنسور‌های کالیبره شده اسکالک (Calibrated Sculk Sensor) خواهیم بود. با استفاده از سه کریستال آمتیست می‌توانید یک سنسور اسکالک عادی را ارتقا داده و به نوع کالیبره شده با طیف وسیعی از مزایای جدید تبدیل کنید.

به عنوان مثال، سنسور کالیبره شده اسکالک می‌تواند ارتعاشات را از فاصله دو برابر بیشتر نسبت به سنسور معمولی تشخیص دهد. همچنین این سنسور زمان لازم برای خنک شدن کوتاه‌تری داشته و می‌توانید آن را به گونه‌ای تغییر دهید که قادر به تشخیص یکی از ۱۵ نوع فرکانس باشد. این ویژگی باعث می‌شود که سنسور‌های اسکالک یکی از عناصر مهم بازی ماینکرافت بوده و کاربرد‌های آن به کمک نوع کالیبره شده آن، افزایش پیدا کنند.

آپدیت ۱.۲۰ بازی ماینکرافت چه زمانی منتشر می‌شود؟

آپدیت ۱.۲۰ در تاریخ نا‌معلومی از سال جاری روی پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، کامپیوتر و سایر پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد گسترش کاربرد‌های آمتیست در بازی ماینکرافت چیست؟ آیا از این متریال در تجربه خود استفاده کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اتزیو
پاسخ

دلم کوین ماینکرافت خواست!

سورین
پاسخ

منم

اسمم یادم رفته خخخ
پاسخ

واقعا من با آمیتیست تو ورژن های قبلی خیلی حال کردم.

امیر محمد
پاسخ

بتا ۱.۲۰.۰.۲۲ اومده و من نصبش کردم شخصی سازی آرمور ها هست اما وسایل تزئینی توش نیست.

به غیر اینا من چطور تو ماینکرافت بدراک کوین به‌دست بیارم ؟

Alipalangi
پاسخ

معلومه که همه بدراک پلیرین شما تو بدراک فقط با پول واقعی میتونین کوین بگیرین و چیز میز بخرین
اما اگه رو گوشی بازی میکنین برنامه ی Adonns رو بریزین بعد از اون تو میتونین کلی چیز میز بگیرین

اسمم اسم جد شماس🗿
پاسخ

آمتیست خیلی خوب بود تو ورژن های قبلی حال کردم

ناشناس
پاسخ

یه سوال ماینکرافتی که تو بازار گذاشتن بتا هستش یا ریلیز؟

°||°¶π
پاسخ

ریلیز هست