آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

بازسازی بلادبورن در ماینکرافت به صورت یک شاهکار مکعبی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ماینکرافت که آن را تبدیل به یک شاهکار می‌کند، امکان خلق دنیاهای خلاقانه بی‌شمار در بازی است. بازسازی، هسته اصلی ماینکرافت به شمار می‌رود که امکانات نامحدودی در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

اکنون، یکی از بازیکنان ماینکرافت به نام Potomy، دنیایی بی‌نقص از بلادبورن، انحصاری مشهور کمپانی سونی را به صورت مکعبی شبیه سازی کرده و می‌توان گفت نتیجه کار فوق‌العاده از آب درآمده.

Potomy می‌گوید تاریخ عرضه این نقشه هنوز مشخص نیست، اما پس از تکمیل کار، به صورت یک فایل در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت.
Potomy می‌گوید تاریخ عرضه این نقشه هنوز مشخص نیست، اما پس از تکمیل کار، به صورت یک فایل در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت.

بسیاری از پی سی پلیرها، سال‌هاست که منتظر عرضه بلادبورن برای پلتفرم کامپیوتر هستند اما هنوز سونی اقدام به چنین کاری نکرده، اما Potomy توانسته نسخه‌ای مکعبی از آن را برای عاشقان این بازی بسازد.

طبق گفته خود این بازیکن، پروژه تا کنون یک سال زمان برده. او می‌گوید صرفاً نمی‌خواسته معماری شاهکار بلادبورن را به ماینکرافت بیاورد، بلکه با کمک تیمی از هنرمندان و کدنویسان دیگر، هدفش بازسازی مکعبی آن به صورت کامل بوده.

نتیجه این شاهکار مکعبی را می‌توانید در این ویدیو ببینید. Potomy می‌گوید تاریخ عرضه این نقشه هنوز مشخص نیست، اما پس از تکمیل کار، به صورت یک فایل در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. تمامی دشمنان و جزئیات بلادبورن در پروژه این بازیکن شبیه سازی می‌شوند.

آموزش نصب مادهای ماینکرافت روی اندروید

شما درباره این بازسازی دقیق از بازی انحصاری سونی در ماینکرافت چه فکر می‌کنید؟ آیا دوست دارید آن را تجربه کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد
پاسخ

عالی واقعا بلاد خوبه