اخبار بازی خبر

بازی موبایل Street Fighter Shadow Duel برای اندروید منتشر شد

بازی موبایل Street Fighter Shadow Duel تازه‌ترین اثر از سری استریت فایتر است که هم‌اکنون کاربران دستگاه‌های مبتنی بر اندروید می‌توانند آن را تجربه کنند.

سری Street Fighter یکی از شناخته‌شده‌ترین مجموعه‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی است که با ۱۲.۲ میلیارد دلار درآمد به عنوان پول‌ساز‌ترین مجموعه سبک مبارزه‌ای شناخته می‌شود. شهرت و محبوبیت استریت فایتر باعث شده که علاوه بر کنسول‌های خانگی و دستگاه‌های آرکید، آثار مختلف آن روی گوشی‌های موبایل هم در دسترس قرار بگیرند. Street Fighter Shadow Duel تازه‌ترین بازی موبایل از سری مذکور است که هم‌اکنون کاربران اندروید می‌توانند آن را تجربه کنند.

با این وجود که بازی‌های Street Fighter Shadow Duel و Street Fighter: Duel از یک مجموعه اقتباس شده و عبارت Duel در نام هر دو وجود دارد، اما این بازی‌ها گیم پلی متفاوتی را ارائه می‌کنند. در حالی که استریت فایتر: دوئل یک اثر نقش‌آفرینی با محوریت جمع‌آوری کارت‌ها محسوب می‌شود، بازی استریت فایتر: شدو دوئل به عنوان اثری در سبک Beat ’em up، شما را به سمت جنگ‌های تن به تن خیابانی هدایت می‌کند.

انتشار بازی موبایل Street Fighter Shadow Duel
در بازی موبایل Street Fighter Shadow Duel نبردهای خیابانی را تجربه کنید

در بازی موبایل Street Fighter Shadow Duel به عنوان قهرمان شهر وظیفه دارید در مناطق مختلف حرکت کرده و با تعداد زیادی از دشمنان مبارزه کنید. هر یک از دشمنان از قبلی قوی‌تر بوده و باید تا زمانی که به باس نهایی می‌رسید، قدرت و توانایی‌های رزمی خود را به بهترین شکل به نمایش بگذارید. برای دستیابی به این هدف شخصیت‌های مختلف و متعددی در دسترس بوده که هر یک دارای توانایی‌ها و حرکت‌های خاص خود هستند.

بازی موبایل Street Fighter Shadow Duel دارای حالت آفلاین است که با استفاده از آن می‌توانید بدون نیاز به اینترنت از تجربه اثر مذکور لذت ببرید. از آن جایی که دسترسی به این بازی محدود به کشور خاصی نیست، تمامی بازیکنان می‌توانند آن را دانلود و روی دستگاه اندرویدی خود اجرا کنند.

نظر شما در مورد بازی موبایل Street Fighter Shadow Duel چیست؟ آیا قصد تجربه این اثر را داشته یا دیگر بازی موبایل استریت فایتر یعنی Street Fighter: Duel را ترجیح می‌دهید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها