آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

ساخت هاگوارتز، مدرسه بزرگ هری پاتر در ماینکرافت

اخیراً پروژه‌ای در دنیای مکعبی ماینکرافت به اتمام رسیده که هم طرفداران این بازی و هم عاشقان سری هری پاتر را به وجود می‌آورد. ماینکرافت از زمان عرضه در سال ۲۰۱۱ تا کنون، توانسته به یکی از بهترین عناوین مستقل تاریخ تبدیل شود.

هم اکنون با گذشت بیش از دوازده سال از انتشار بازی، محصول استودیوی موجنگ همچنان به فروش خوب خود ادامه می‌دهد و میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان از آن لذت می‌برند.

علاوه بر نمای بیرونی که دقیقاً مشابه هاگوارتز است، این بازیکن داخل قلعه را نیز شبیه سازی کرده و هر مکان را دقیقاً همان طور که باید باشد، به تصویر در آورده
علاوه بر نمای بیرونی که دقیقاً مشابه هاگوارتز است، این بازیکن داخل قلعه را نیز شبیه سازی کرده و هر مکان را دقیقاً همان طور که باید باشد، به تصویر در آورده

به تازگی یکی از بازیکنان ماینکرافت که در انجمن ردیت به نام Ducky_67 شناخته می‌شود، مدرسه بزرگ سری هری پاتر یعنی هاگوارتز را در به صورت مکعبی شبیه سازی کرده و همان طور که می‌بینید، نتیجه کار فوق‌العاده شده.

علاوه بر نمای بیرونی که دقیقاً مشابه هاگوارتز است، این بازیکن داخل قلعه را نیز شبیه سازی کرده و هر مکان را دقیقاً همان طور که باید باشد، به تصویر در آورده. بازیکنان دیگر با دیدن این پروژه حسابی شگفت زده شده‌اند. تمامی عکس‌های این بازسازی را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

۱۵ هک بازی ماینکرافت که حتما باید از آن‌ها استفاده کنید

مکان‌های مختلفی مانند تالار بزرگ، کتابخانه، راهروها و راه پله‌ها، توسط این کاربر در ماینکرافت بازسازی شده‌اند. شما درباره ساخت مدرسه بزرگ هاگوارتز در این بازی چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
7 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سالار
پاسخ

واقعا ساخت همچین سازه هایی خیلی سخت و حوصله سربره اما نتایجش فوق العادست.

gamer
پاسخ

خب هری پاتر کو خخخخ اما خدایش باحاله من خودم عینک هری پاتر واقعی گرفتم عین هری پاترم

mamad
پاسخ

چیکار کنیم دست بزنیم برات؟

???
پاسخ

من رفتم the end رو بازسازی کردم اینکه مثل آب خوردن

کارن گنجی
پاسخ

داداش من حوصله ندارم خونه معمولی درست کنم دمت گرم 🤯

Zahra
پاسخ

واقعا حوصله داری دمت گرم 👏🤐

LIx
پاسخ

نشونمون بده