آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

یک نوجوان تمام پس‌انداز ۶۵ هزار دلاری خانواده‌اش را صرف بازی های موبایل کرد

با افزایش روز‌افزون محبوبیت بازی های موبایل، زمینه مناسبی فراهم شده که افراد مختلف با هر سن و سالی از تجربه آثار مختلف لذت ببرند. اما این امر در کنار تمامی فواید، اثرات مخربی بر خانواده‌ها داشته است. تا‌کنون موارد زیادی رخ داده است که در قالب آن‌ها بازیکنان کم سن و سال به اشتباه هزاران دلار از سرمایه خانواده خود را در بازی های موبایل خرج کرده‌اند. در تازه‌ترین این دست اتفاقات، یک نوجوان تمام پس‌انداز خانواده‌اش را که بالغ بر ۶۴ هزار دلار است، به خرید‌های درون برنامه‌ای بازی های موبایل اختصاص داده است.

بر اساس گزارش رسانه‌ها، این نوجوان ۱۳ ساله گونگ یوانگ نام داشته و اهل کشور چین است. در اواخر ماه گذشته، معلم این نوجوان با مادر او تماس گرفته و از اعتیاد گونگ یوانگ به بازی های موبایل غیر‌رایگان و پرداخت‌های درون برنامه‌ای خبر داده است. حال این سوال پیش می‌آید که این بازیکن چگونه توانسته بدون اطلاع مادر خود مبلغ ۶۴ هزار دلار پرداخت کند؟

در رویداد جدید کلش رویال طلای زیادی به دست آورید

انجام چنین کاری به هیچ عنوان سخت و دشوار نیست. گونگ یوانگ کارت بانکی مادر خود را در دست داشته و آن را به گوشی هوشمند خود متصل کرده است. اما در کمال تعجب، مادر او نمی‌دانست که روزانه چه مقدار از موجودی حساب کم شده و برای انجام چه کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. زمانی که همکلاسی‌های گونگ یوانگ متوجه می‌شوند که او بدون نگرانی از پرداخت‌های درون برنامه‌ای استفاده می‌کند، وی را تحت فشار قرار دادند که هزینه‌های آن‌ها را تامین کند.

خریدهای درون برنامه‌ای کلش اف کلنز
وجود خریدهای درون برنامه‌ای در بازی‌های رایگان امری مرسوم و رایج است

گونگ یوانگ به دلیل ترس از سرزنش شدن توسط والدین، در قبال فشار‌های همکلاسی‌هایش سکوت کرده و در برابر خواسته آن‌ها تسلیم شد. او پس‌انداز ۶۴ هزار دلاری خانواده‌اش را در سه مرحله و در مبالغ ۱۶۸۰۰، ۳۰۰۰۰ و ۱۷۲۰۰ دلار صرف بازی های موبایل کرده است. در مرحله آخر گونگ یوانگ پول خود را بین حداقل ۱۰ نفر از همکلاسی‌هایش تقسیم کرد. جای تعجب نیست که او بعدا سوابق چت و تراکنش‌ها را حذف کرده تا والدینش متوجه کار‌هایش نشوند. اما این اقدام بیهوده بوده است.

اکنون در حساب مادر گونگ یوانگ تنها هفت سنت باقی مانده و او در تلاش است پس‌انداز ۶۴ هزار دلاری خود که توسط دخترش از بین رفته، پس بگیرد. در حال حاضر، مبلغ هزینه شده به حساب مبدا برگشت نخورده‌اند، اما پس از بررسی قانونی، احتمال انجام آن وجود دارد. در رابطه با گونگ یوانگ، به احتمال زیاد گوشی موبایل از او گرفته شده و تحت نظارت کامل والدینش قرار می‌گیرد.

Loading

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr. Warzone
پاسخ

عجب داستان عجیبی بود 🤔

محمد
پاسخ

میدونی با اون پول چند تا گوشی پرچمدار میشد خریدددد میشد ماشیین خریدددد، رفتی تو بازییی خرج کردی عررررر

gold
پاسخ

هاجی‌فقط‌تو‌گوشیم‌خرج‌نکرده برای‌خودش واسه‌دوستاشم‌خرج‌کرده😐🤝🏿💔

دانیال
پاسخ

بعد ما یه کامپیوتر میخواییم ۵ ساله هنوز نخریدن هعی .. ۶۵ هزار دلاررررر من تو امرم ۱۰ هزار دلار ندیدم …

Meh
پاسخ

چه ا۳کلی بوده اون آخه با این پول کلی کار میشد کرد ماشین و خونه خرید چینی و ژاپنی ها عقل ندارند برای فکر کردن فقط برای کار کردن بعد به دوستاشم داده من جای پدر و مادر آن بچه بودم بچه رو از خونه مینداختم بیرون

هیچکس
پاسخ

آقایون این ها به کنار🗿✋
تو چه بازی خرج کرد این مغز فندقی🤣
عدد ۶۴ پس اگه ماین کرافت خرج کرد 🤣

علی
پاسخ

عجب ادم ک۳ مغزیه باباش
این پسره هنوز زندهست

Ali
پاسخ

داداش دختره😇