اخبار بازی خبر

ویژگی Kameo Fighters بازی مورتال کامبت ۱ چگونه عمل می‌کند؟

بازی جدید سری مورتال کامبت دارای ویژگی‌های تازه مختلفی است. یکی از این موارد، ویژگی Kameo Fighters بوده که برای اولین بار در قالب بازی Mortal Kombat 1 مورد استفاده قرار گرفته است. با وجود نمایش این ویژگی در رویداد Summer Game Fest، هنوز سوالات زیادی در مورد آن بدون جواب باقی مانده است. به منظور آشنایی بیشتر بازیکنان با Kameo Fighters، مدیر روابط عمومی استودیو NetherRealm یعنی تایلر لنزداون اطلاعات مختلفی از این ویژگی و سیستم‌های مبارزه بازی مورتال کامبت ۱ ارائه کرده است.

طبق گفته مدیر روابط عمومی استودیو ندررلم، سازندگان قصد داشتند در قالب بازی Mortal Kombat 1 تجربه کاملا جدیدی را در اختیار بازیکنان قرار دهند، به همین منظور ویژگی Kameo Fighters اضافه شده است. ویژگی مذکور فهرست منحصر‌به‌فردی از شخصیت‌های همراه را ارائه می‌کند که در طول مبارزات به کاراکتر‌های اصلی کمک می‌کنند. کاراکتر‌های Kameo به همراه خود انواع Special Move‌ها را به میدان نبرد آورده و در انجام حرکت‌هایی مثل Throw و Breaker به هم‌تیمی خود کمک می‌کنند. همچنین این شخصیت‌ها بخشی از ضربه‌های Fatal Blow بوده و Fatality مخصوص خود را دارند.

در بررسی بازی Mortal Kombat 1 شرکت کنید

هر یک از شخصیت‌های حاضر در Kameo Fighters منحصر‌به‌فرد بوده و مزیت‌های مختلفی را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد. برای مثال زمانی که مبارز اصلی شما در حمله عالی عمل می‌کند، اما در دفاع دچار ضعف است، می‌توانید از توانایی‌های تدافعی کاراکتر کینو به عنوان شخصیت Kameo استفاده کنید.

شخصیت‌های Kameo در مورتال کامبت 1
هر یک از شخصیت‌های Kameo عملکرد منحصر‌به‌فردی داشته و از حرکت‌های خاص خود بهره می‌برند

همچنین می‌توانید Kameo متفاوتی انتخاب کرده و بیش از پیش قدرت تهاجمی خود را افزایش دهید. مثلا با انتخاب سونیا بلید یا جکس به عنوان شخصیت Kameo می‌توانید انواع کمبو‌ها را در زمین و هوا اجرا کنید. نحوه استفاده از ویژگی Kameo Fighters کاملا به سبک بازی شما بستگی دارد و با امتحان حالت‌های مختلف می‌توانید بهترین شخصیت همراه را برای کاراکتر اصلی خود پیدا کنید.

شخصیت‌های Kameo تنها یکی از ویژگی‌هایی است که به کمک آن می‌توانید در مبارزات پیروز شوید. در بازی Mortal Kombat 1 شاهد بازگشت امکان اجرای کمبو‌ها در هوا هستیم. به این واسطه پس از اجرای حرکت‌های سنگین روی زمین، می‌توانید دشمن را به هوا برده و در این شرایط ضرباتی را وارد کنید. محل مبارزه تحت انتخاب شما بوده و می‌توانید در هر جایی برای پیروزی تلاش کنید.

بازی مورتال کامبت ۱ در تاریخ ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ (۱۹ سپتامبر ۲۰۲۳) روی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد ویژگی Kameo Fighters چیست؟ آیا از آن استقبال کرده یا مخالف اضافه شدن آن هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها