آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

بخش داستانی جدید سایبرپانک ۲۰۷۷ با حضور کیانو ریوز و ادریس آلبا معرفی شد

در جریان Xbox Games Showcase، شرکت CD Projekt نه تنها تریلر جدیدی از DLC داستانی بازی Cyberpunk 2077 منتشر کرد، بلکه تاریخ انتشار این بسته الحاقی را به اطلاع عموم رساند.

DLC بازی Cyberpunk 2077 که با نام Phantom Liberty شناخته می‌شود، یک تجربه جاسوسی و هیجان‌انگیز است که در منطقه کاملا جدیدی واقع در نایت سیتی جریان دارد. در این بسته الحاقی شاهد هنرنمایی ادریس البا، بازیگر سریال Luther و فیلم Suicide Squad، در نقش سولومون رید، مامور FIA و محافظ رئیس جمهور آمریکا، هستیم.

در قالب بسته الحاقی بازی سایبرپانک ۲۰۷۷، بازیکنان به عنوان شخصیت V وظیفه دارند از رئیس جمهور آمریکا محافظت کنند. علاوه بر ادریس البا، کیانو ریوز که به واسطه سری فیلم‌های John Wick و Matrix شناخته می‌شود، باری دیگر در قالب شخصیت سیلورهند در بسته الحاقی Phantom Liberty حضور خواهد داشت.

شهری با الهام از بازی سایبرپانک در ماینکرافت ساخته شد

پاول ساسکو، مدیر نو‌آوری بازی سایبرپانک ۲۰۷۷، در مصاحبه جدید خود گفته است که ویژگی‌های DLC جدید این اثر به گسترش داستان محدود نبوده و تغییرات مختلفی در اکثریت مکانیک‌های گیم پلی اعمال شده است. به این واسطه در قالب بسته الحاقی Phantom Liberty مواردی از جمله هوش مصنوعی، درخت‌های مهارت، لوت و غیره به شکل قابل‌توجهی بهبود پیدا کرده‌اند.

تاریخ انتشار بسته الحاقی بازی سایبرپانک 2077
در DLC بازی Cyberpunk 2077 نه تنها شخصیت جدیدی با بازی ادریس البا معرفی می‌شود، بلکه زمینه بازگشت کیانو ریوز در نقش جانی سیلورهند فراهم شده است

DLC بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۴ مهر ۱۴۰۲ (۲۶ سپتامبر ۲۰۲۳) و با قیمت ۳۰ دلار روی کامپیوتر، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد. آن دسته از بازیکنانی که این بسته الحاقی را پیش‌خرید کنند، ماشین Quadra Vigilante را به عنوان پاداش دریافت خواهند کرد.

انتشار Phantom Liberty به معنای پایان سایبرپانک ۲۰۷۷ نیست. در حال حاضر بخش آمریکای شمالی شرکت سی دی پراجکت، شامل استودیو‌هایی در بوستون و ونکوور، مشغول ساخت دنباله اثر مذکور با اسم رمز Project Orion است. به همین منظور تعدادی از اعضای کلیدی تیم تولید بازی Cyberpunk 2077 به بوستون منتقل شده‌اند تا این اثر به بهترین شکل تولید شود.

نظر شما در مورد حضور ادریس البا و کیانو ریوز در DLC بازی Cyberpunk 2077 چیست؟ آیا این بسته الحاقی با استقبال بازیکنان روبرو خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها