آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

در بروزرسانی جذاب و جدید ماینکرافت Realms Plus، پورتال بازی کنید!

بازی ماینکرافت به تازگی یک آپدیت جدید برای Realms Plus منتشر کرده است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا بازی‌های جدید و جذابی را در سرورهای خصوصی خود تجربه کنند. این آپدیت شامل ۲۶ قطعه محتوای جدید است که برخی از آن‌ها الهام گرفته از بازی‌های معروف دیگر هستند، مانند Portal.

Minecraft یک بازی شبیه سازی است که به بازیکنان امکان می‌دهد تا هر چیزی را که می‌خواهند، بسازند و در دنیای بزرگ آن کاوش کنند. این بازی در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و از آن زمان، بسیار محبوب و پرطرفدار شده است. ماینکرافت همچنین دارای یک حالت آنلاین به نام Realms است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا سرورهای خصوصی را راه‌اندازی و با دوستان خود بازی کنند.

بازی ماینکرافت به تازگی یک آپدیت جدید برای Realms Plus منتشر کرده است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا بازی‌های جدید و جذابی را در سرورهای خصوصی خود تجربه کنند
بازی ماینکرافت به تازگی یک آپدیت جدید برای Realms Plus منتشر کرده است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا بازی‌های جدید و جذابی را در سرورهای خصوصی خود تجربه کنند

Realms Plus یک سرویس اشتراک ماهانه است که به شما دسترسی به Realms و همچنین به بخش Marketplace بازی را می‌دهد. در Marketplace، شما می‌توانید محتوای جدید را خریداری کنید، مانند نقشه‌ها، پوسته‌ها، صداها و غیره. Realms Plus هر ماه محتوای جدید را اضافه می‌کند و شما می‌توانید آن‌ها را در سرور خود استفاده کنید.

آپدیت جدید ماینکرافت Realms Plus شامل ۲۶ قطعه محتوای جدید است که بعضی از آن‌ها بسیار جالب و خلاقانه هستند. برخی از نقشه‌های جذاب عبارتند از:

  • Portal Blasters: یک نقشه الهام گرفته از بازی Portal که به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از تفنگ پورتال، پازل‌های فضایی را حل کرده و با دشمنان مبارزه کنید.
  • Jungle Zoo: یک نقشه که به شما اجازه می‌دهد تا ۷۰ حیوان وحشی را رام کرده و باغ وحش خود را اداره کنید.
  • Ultimate Survival Biomes: یک نقشه که شامل ده بایوم جدید است، همراه با گنجینه‌های دفن شده و ماجراجویی‌های فراوان.
  • Mob Mechs: یک نقشه که به شما اجازه می‌دهد تا در یک لباس رباتیک بزرگ قرار بگیرید و با دشمنان مقابله کنید.
  • Aqua Weapons: یک نقشه که به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از اسلحه‌های آبی، با دوستان خود در جنگ‌های آبی شرکت کنید.

این آپدیت همچنین شامل اسکین‌های جدید، چالش‌های تازه و بهبودهای کوچک دیگر است. اگر می‌خواهید از این محتوای جدید لذت ببرید، باید مشترک ماینکرافت Realms Plus شوید. این سرویس برای ۳۰ روز اول رایگان است و بعد از آن هزینه ۷.۹۹ دلار در ماه دارد.

چگونه در آپدیت ۱.۲۰ ماینکرافت آیتم Silence Armor Trim پیدا کنیم؟

برای استفاده از Minecraft Realms Plus، شما باید نسخه Bedrock Edition بازی را داشته باشید که بر روی PC، PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X|S، Nintendo Switch، Android و iOS قابل اجرا است. شما همچنین باید به حساب Microsoft خود وارد شوید و به فروشگاه ماینکرافت در بازی دسترسی داشته باشید.

درباره بروزرسانی جدید و امکان گشت و گذار در دنیای پورتال چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
11 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Terebyte
پاسخ

تو ایران که نمیشه رفت تو سرور 🫤
حداقل برای من که نمیشه .
اگه کسی راه حل بلده بگه

به تو چه اسمم چیه
پاسخ

اترنوس هست ولی خوب خیلی لگ داره

امیر
پاسخ

با برنامه املت ارکید

Taha
پاسخ

بدراک ادیشنا فقط پشتیبانی میکنه

محمد کیان
پاسخ

ارع باید فیلتر شکن بزنی

امیر محمد موسوی
پاسخ

تو add server آدرس سروری که می خوای بزن اسم بذار save کن.بعد پاکش کن و برو تو بخش friends و برو تو سروری که تو friends هست. تمام

بزذدپدری
پاسخ

این قابلیت و قبلا هم داشت

ارمان
پاسخ

عجب چیزی برای موبایل هم آمده؟

به تو چه اسمم چیه
پاسخ

نه…… موبایل با وصل شدن دو گوشی یه یه وای فای میشه یا با سرور های اترنوس

امیررضا
پاسخ

آره
اما فیلتره

Dr. Minecraft
پاسخ

عالی!
چقدر متنوعه سرورش