آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

با قابلیت احتمالی ماینکرافت در آینده، ساخت‌وساز‌ها بسیار زیباتر خواهند شد


ماینکرافت یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سندباکس در صنعت ویدیوگیم است که به دلیل امکانات خلاقانه و گوناگونش مورد توجه بسیاری از بازیکنان قرار گرفته. اما این بازی همچنان می تواند از بهبود‌های مختلفی برخوردار شود، یکی از آن‌ها، اضافه شدن گزینه‌های تزئینی بیشتر است. در حال حاضر، بازیکنان ماینکرفت می توانند با استفاده از بلوک‌های رنگی و تراکوتا طرح‌های جذاب را بسازند، اما این کافی نیست.

قابلیت رنگ آمیزی بلوک‌ها یکی از ویژگی‌هایی است که بسیاری از بازیکنان ماینکرفت از شرکت موجنگ درخواست کرده‌اند. این قابلیت به بازیکنان امکان می‌دهد که با استفاده از یک ابزار جدید مثل قلم مو یا مداد رنگی، بلوک‌های مختلف را به رنگ‌های دلخواه خود درآورند.

بروزرسانی Trails & Tales، چند روزی است که عرضه شده و بازیکنان حسابی با آن سرگرم هستند. ممکن است موجنگ در همین نسخه از بازی، از مادهای دیگر کاربران الهام بگیرد و قابلیت رنگ آمیزی را به ساخته خود اضافه کند
بروزرسانی Trails & Tales، چند روزی است که عرضه شده و بازیکنان حسابی با آن سرگرم هستند. ممکن است موجنگ در همین نسخه از بازی، از مادهای دیگر کاربران الهام بگیرد و قابلیت رنگ آمیزی را به ساخته خود اضافه کند

این کار باعث می شود که ساخت‌وسازهای بازیکنان زیباتر و منحصر به فردتر شوند و نیاز به استفاده از بلوک‌های رنگ شده که فضای زیادی را اشغال می کنند، کمتر باشد. شرکت موجنگ احتمالاً در آپدیت‌های آینده به درخواست بازیکنان پاسخ خواهد داد و این قابلیت را به بازی اضافه خواهد کرد.

بروزرسانی Trails & Tales، چند روزی است که عرضه شده و بازیکنان حسابی با آن سرگرم هستند. ممکن است موجنگ در همین نسخه از بازی، از مادهای دیگر کاربران الهام بگیرد و قابلیت رنگ آمیزی را به ساخته خود اضافه کند؛ مثلاً ماد “Tinted” کاربر itayfeder که به بازیکنان اجازه می‌دهد با استفاده از یک قلم مو، بلوک‌ها را در سیزده رنگ مختلف نقاشی کنند. بازیکنان فقط کافی است با قلم مو روی بلوک بزنند و رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنند.

چگونه بازی‌های نینتندو سوییچ را روی اندروید اجرا کنیم + دانلود

با اضافه شدن قابلیت رنگ آمیزی بلوک‌ها به ماینکرافت، بازیکنان می‌توانند خلاقانه تر و جذاب‌تر ساخت و ساز کرده و ‌سازه‌هایشان را به سلیقه خود شخصی سازی کنند. این قابلیت ممکن است حتی باعث جذب مخاطبان جدید برای بازی شود. شما در این باره چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
14 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آریا کرفتر پرو گنگ
پاسخ

بنظرم ماب های حذف شده مخصوصا کاپر گالمو اضافه کنن بهتره

علیرضا
پاسخ

اگر بفهمی داخل ماینکرفت چین هم ریی گیری بود وآنها بین تمساح میمون و پاندا پاندا رو انتخاب کردن فشار می خوری (میمونه طلا دراپ می کرد)

Terebyte
پاسخ

البته گه قبول دارم کار بیخودی بود ، ولی پاندا تو چین حالت نمادین داره …

یاسین
پاسخ

آره ساخت و ساز بیشتری بود تو روستا کمی تغییر کرد در نسخه۱۹.۰۵.۸۲

یاسین
پاسخ

ببخشید شرمنده سلام نکردم 😅

آراد مرادی
پاسخ

آپدیت رو هم بزار تو رو خدا

شایان کرمی
پاسخ

سلام
الان میتونی آخرین نسخه ماینکرافت رو از بازار دانلود کنی.

کمک کننده
پاسخ

سلام داداش ماینکرفت تو باید پاک کنی دوباره از بازار دانلود کنی تا آپدیت شه

Terebyte
پاسخ

که برای من غیر ممکنه چون باید تمام ورلد هام را پاک کنم و … (خب طبیعتا نمیخوام تمام زحمتی که تو کریتیو کشیدم از بین بره )

مهدی
پاسخ

این تو بتر ماینکرافته این سازه من تو بتر پیداش کردم

ماین
پاسخ

کاش بیاد.یه چیز ضد کریپر هم بیاد خوب میشه.

آریا
پاسخ

گربه

Terebyte
پاسخ

سپر و گربه چطوره ؟

Terebyte
پاسخ

حتما بخونید !!!
لیست در خواست های من از موجانگ :
۱_ آیتم ها : کیسه-قلم مو-فرستمده رد استون(که مودش اومده و با استفاده از این میتونید سیستم رد استون بیسیم درست کنید)
۲_ جهان ها (دایمنشن) : otherside-aether-underworld-skydimention-backrooms
۳_ ماب ها : هر چی مآب که تو رای گیری ، رای نیاوردن را به بازی اضافه کنه و برای اوسلوت و واردن و فانتوم (که به نظرم پتانسیل زیادی دارن ولی ازشون خوب استفاده نشده(به خصوص فانتوم که یک زمانی عاشقش بودم ولی الان 🤢)) را ارتقا بده .
۴ تکسچر : موجانگ جان ، تو این مورد هیچ غلطی نمی خواد بکنی . فقط یک ماد رو بازی نصب کن . تکسچر که میدونیم در حد تو نیست ولی حداقل یک فکری برای سایه ها بکن …🥱😠
پایان
دستام ترکید وقتی تمام این را با گوشی نوشتم . حداقل یک لایک بکنید ، چیزی از شما کم نمیکنه…
یا اگه چیزی در نظر دارید که من نگفتم بهم بگید .