آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

مستند دریایی ماینکرافت: سفری به دنیای زیرآب

ماینکرافت یک بازی محبوب و پرطرفدار است که به بازیکنان اجازه می‌دهد با استفاده از بلوک‌های مختلف، دنیای خود را بسازند و کاوش کنند. اما آیا می‌دانید که در این بازی، یک دنیای زیرآب هم وجود دارد که پر از موجودات، ساختمان‌ها و چالش‌های جذاب است؟

دومین قسمت از سری The Great Wild ماینکرافت، یک مستند دریایی است که توسط موجنگ ساخته شده است و به بررسی دنیای زیرآب ماینکرافت می‌پردازد. این مستند در حال حاضر در یوتیوب قابل مشاهده است و می‌توانید آن را در اینجا ببینید.

قسمت دوم The Great Wild یک مستند دریایی جذاب و مهیج است که به بازیکنان ماینکرافت، دیدگاه جدیدی نسبت به دنیای زیرآب مکعبی می‌دهد
قسمت دوم The Great Wild یک مستند دریایی جذاب و مهیج است که به بازیکنان ماینکرافت، دیدگاه جدیدی نسبت به دنیای زیرآب مکعبی می‌دهد

این مستند با استفاده از تصاویر و صداهای واقع‌گرایانه، بازیکنان را به سفری هیجان‌انگیز در دنیای زیرآب ماینکرافت دعوت می‌کند و به آن‌ها نشان می‌دهد که چه دنیای بزرگ و شگفت انگیزی در اقیانوس‌های این بازی وجود دارد.

پیش از این نیز موجنگ یک مستند درباره محیط‌های یخی و برفی ماینکرافت در قسمت اول The Great Wilds منتشر کرده بود که با واکنش بسیار خوب بازیکنان مواجه شد. اکنون به بهانه عرضه آپدیت ۱.۲۰ که می‌توانید آن را همین حالا از بازار دانلود کنید، سازندگان بازی تصمیم گرفته‌اند سری به اقیانوس‌های آن بزنند.

چگونه Netherite Upgrade را در ماینکرافت پیدا کنیم؟

قسمت دوم The Great Wild یک مستند دریایی جذاب و مهیج است که به بازیکنان ماینکرافت، دیدگاه جدیدی نسبت به دنیای زیرآب مکعبی می‌دهد و آن‌ها را تشویق می‌کند که بیشتر از این بخش از بازی لذت ببرند. پس اگر شما هم دوست دارید که در دنیای زیرآب ماینکرافت گردش کنید و ماجراجویی کنید، این مستند را از دست ندهید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alfa
پاسخ

سلام بازار من نسخه ۱.۲۰ ماینکرافت رو نیاورده چیکار کنم

شایان کرمی
پاسخ

یه بار بازی رو پاک کن دوباره نصب کن اوکی میشه

Baran
پاسخ

بستگی به سیستمت داره