آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

رویداد تابستانی ماینکرافت به زودی شروع می‌شود

پس انتشار آپدیت ۱.۲۰، موجنگ استودیوز تصمیم گرفته است که با رویداد تابستانی بازی ماینکرافت به استقبال فصل جدید برود. به این واسطه نه تنها می‌توانید محتوا‌های مختلفی را تجربه کرده، بلکه آیتم‌های متنوعی به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته و بسته‌های الحاقی با تخفیف به فروش می‌رسند.

برنامه‌های تابستانی بازی Minecraft با یک رویداد سه روزه Trails & Tales شروع و پس از آن به مدت دو هفته هدایای روزانه، کاهش قیمت DLCها تا ۷۵ درصد و یک دنیای رایگان که همگی از محتوا‌های بروز‌رسانی ۱.۲۰ الهام گرفته شده‌اند، در دسترس قرار می‌گیرند. جزئیات جنبه‌های مختلف رویداد تابستانی ماینکرافت به شرح زیر است:

رویداد Trails & Tales

رویداد سه روزه Trails & Tales
با شرکت در رویداد Trails & Tales مینی‌گیم‌های مختلف را تجربه کرده و آیتم‌های متنوعی به دست بیاورید

موجنگ استودیوز برنامه‌های Summer Celebration را با رویداد سه روزه Trails & Tales آغاز می‌کند. این رویداد از ساعت ۲۰:۳۰ روز ۲ تیر (۲۳ ژوئن) در دسترس قرار گرفته و فرصتی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد که بیش از پیش در آپدیت ۱.۲۰ بازی Minecraft غرق شوند. رویداد Trails & Tales شامل مینی‌گیم‌ها، آیتم‌های منحصر‌به‌فرد برای ساخت شخصیت، بازی‌های گروهی و غیره است.

۱۰ مکان در دنیای واقعی که در ماینکرافت بازسازی شده‌اند؛ از ونیز تا شهرهای باستان

در صورتی که بازیکنان نسخه Bedrock بازی ماینکرافت را در زمان مقرر اجرا کنند، یک دکمه اختصاصی را در سمت چپ منوی اصلی مشاهده خواهند کرد. با کلیک روی این دکمه می‌توانید وارد رویداد Trails & Tales شوید.

دنیای Timeless Trails

دنیای رایگان Timeless Trails
دنیای رایگان Timeless Trails به شما کمک می‌کند که با ویژگی‌های آپدیت ۱.۲۰ آشنا شوید

در طول رویداد تابستانی بازی ماینکرافت، بازیکنان می‌توانند یک دنیای رایگان به نام Timeless Trails که توسط The Hive ساخته شده، را تجربه کنند. این نقشه تازه دارای چندین ماجراجویی مختلف و متفاوت است که علاقه‌مندان می‌توانند در آن‌ها شرکت کنند. به کمک تعداد زیادی از مینی‌گیم‌ها و انواع پازل‌ها، کاربران می‌توانند ساعت‌ها از Timeless Trails لذت ببرند.

با Neuro-sama آشنا شوید؛ هوش مصنوعی که ماینکرافت استریم می‌کند

از آن جایی که محوریت رویداد تابستانی، آشنایی بازیکنان با آپدیت ۱.۲۰ ماینکرافت است، تقریبا تمامی ماجراجویی‌های موجود در Timeless Trails ویژگی‌های این بروز‌رسانی را به نمایش می‌گذارند. برای مثال در بخشی از آن باید از ویژگی باستان‌شناسی استفاده کرده یا با کمک چوب درخت گیلاس آیتم‌های مختلف بسازید.

آیتم‌های رایگان و تخفیف‌های فروشگاه

تخفیف و آیتم‌های رایگان در بازی ماینکرافت
نه تنها آیتم‌های موجود در فروشگاه ماینکرافت با تخفیف در دسترس قرار می‌گیرند، بلکه آیتم‌های رایگان مختلفی اضافه خواهد شد

در قالب رویداد تابستانی بازی ماینکرافت، می‌توانید از ۶ تا ۱۹ تیر (۲۷ ژوئن تا ۱۰ ژوئیه) آیتم‌ها، اسکین‌ها، دنیا‌ها، نقشه‌ها و مواردی از این دست را با تخفیف خریداری کنید. علاوه بر این، آیتم‌های مختلف و متعددی به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. برای استفاده از این فرصت، می‌توانید پس از تجربه رویداد Trails & Tales و انجام ماجراجویی‌های Timeless Trails، به فروشگاه بازی Minecraft مراجعه و آیتم‌های مورد‌نظر را با تخفیف خریده یا موارد رایگان را دریافت کنید. 

نظر شما در مورد رویداد تابستانی بازی ماینکرافت چیست؟ آیا قصد شرکت در آن را دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
11 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr. Minecraft
پاسخ

بنظرم خیلی خوبه

گنبد کاووس
پاسخ

به نظرم خیلی خوب نیست لذا به مپ من بروید و عروسی ممد قلی را مشاهده کنید

بهار خطیبی نیا
پاسخ

نخیرم خیلی هم خوبه

ماین
پاسخ

رویداد خوبیه.

علی
پاسخ

ما هم مبتونیم تو ایران شرکت کنیم؟ چطوری میتونیم؟

گنبد کاووس
پاسخ

اون رو ول کن به مپ من بیا و شاهد عروسی ممد قلی و مومو باش

Sana
پاسخ

باید نسخمون یک بیست باشه یا تو یک نوزده هم میشه؟

X mr
پاسخ

فقط ۱.۲۰ میشه چون تو ۱.۱۹ خیلی از ویژگی های ۱.۲۰ نیست.

گنبد کاووس
پاسخ

من مپی به نام “aroosi mo mo ha mamadgolo” دارم که در ان شما شاهد عروسی ممد قلی با مومو هستید وضیفه شما گوش دادن به ندای وضیفه و خاندن اشعاربرای پیوند این زوج گرانبها خواهد بود قیافه ی مومو بسیاز زشت خواهد اما ممد فلی او را تا بن جان دوست دارد لذا برای دانلود این مپ به مستر فور برید و مپ را تایپ کنید

بهار خطیبی نیا
پاسخ

خیلی خیلی عالیه

ارسلان جلالی
پاسخ

خیلی خوب میشه کی شروع میشه ؟