اخبار بازی خبر

اندازه نقشه بازی Assassin’s Creed Mirage مشخص شد

یکی از سخنگویان شرکت یوبی سافت، در گفت‌و‌گو با کانال Easy Allies در یوتیوب، گفته است که نقشه بازی Assassin’s Creed Mirage هم‌اندازه با آثار اولیه سری اساسینز کرید خواهد بود.

شرکت Ubisoft در قبال بازی اساسینز کرید میراژ یک قدم به عقب برداشته و تلاش کرده اثری مشابه بازی‌های اولیه سری Assassin’s Creed ارائه کند. این تغییر محدود به گیم پلی نبوده و نقشه اثر مذکور به مراتب کوچک‌تر از بازی‌هایی مثل Assassin’s Creed Valhalla است.

برای تجربه بازی موبایل اساسینز کرید همین حالا ثبت نام کنید

در سال‌های اولیه مجموعه اساسینز کرید نقشه‌های نسبتا کوچکی در دسترس بازیکنان قرار می‌گرفت. اما در بازی‌های اخیر به شکلی پوچ و بی‌معنی وسعت محیط‌ها به شکل قابل‌توجهی افزایش پیدا کرده است. این رویکرد شرکت یوبی سافت تا جایی پیش رفت که سازندگان برای جا‌بجایی بین مناطق مختلف مجبور به اضافه کردن قایق‌ها و مواردی از دست شدند. در حالی که برخی از بازیکنان به آثار طولانی علاقه دارند، تعدادی دیگر چنین بازی‌هایی را خسته‌کننده می‌دانند.

اگر جزو دسته دوم هستید، Assassin’s Creed Mirage که به ریشه‌های اساسینز کرید باز‌گشته و با هدف تمرکز روی ارائه یک تجربه کلاسیک، عناصر نقش‌آفرینی را کنار می‌گذارد، مناسب شما خواهد بود. طبق گفته‌های یکی از سخنگویان یوبی سافت به کانال Easy Allies، شهر بغداد در بازی اساسینز کرید میراژ، هم‌اندازه با پاریس در Assassin’s Creed Unity و قسطنطنیه در Assassin’s Creed Revelations خواهد بود.

نقشه Assassin's Creed Mirage به اندازه پاریس
اساسینز کرید میراژ نه تنها کوچک‌تر شده، بلکه به لحاظ گیم‌پلی به چند بازی اول سری Assassin’s Creed نزدیک شده است

شهر پاریس یک محیط به شدت متراکم بود که تعداد زیادی NPC در خیابان‌های آن حضور داشته و بازیکنان می‌توانستند وارد ساختمان مختلف و متعددی شوند. با این اوصاف، از گفته‌های سخنگوی یوبی سافت می‌توان چنین برداشت که Assassin’s Creed Mirage به جای محیط‌های گسترده، از مکان‌های چند‌لایه استفاده خواهد کرد.

کوچک‌تر بودن نقشه احتمالا موجب می‌شود که تعداد بیشتری از بازیکنان اساسینز کرید میراژ را به پایان برسانند. بازی‌های اخیر سری Assassin’s Creed به دلیل طولانی بودن مورد انتقاد قرار گرفته‌اند.

نظر شما در مورد وسعت نقشه Assassin’s Creed Mirage چیست؟ آیا کوچک شدن آن مورد رضایت شما بوده یا ترجیح می‌دهید این اثر محیط وسیع و گسترده‌ای داشته باشد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها