اخبار سینما و انیمیشن خبر

حضور کارل اربن در بین بازیگران فیلم Mortal Kombat 2

اخیرا تاد گارنر، تهیه‌کننده فیلم‌های مورتال کامبت، تصویری از بازیگران فیلم Mortal Kombat 2 منتشر کرده که در قالب آن می‌توانید هنرمندانی از جمله کارل اربن (ستاره سریال The Boys) را مشاهده کنید.

تاد گارنر اخیرا تایید کرد که فیلم‌برداری فیلم مورتال کامبت ۲ شروع شده است. پس از گذشت مدت کوتاهی، تهیه‌کننده این اثر تصویری از بازیگران را که در زمان استراحت در یک رستوران جمع شده‌اند، در صفحه خود منتشر کرد. به این واسطه می‌‌توانید نسبت به بازگشت بازیگرانی از جمله لودی لین (در نقش لو کنگ)، مکاد بروکس (در نقش جکس بریگز) و جسیکا مک‌نامی (در نقش سونیا بلید) مطمئن شوید.

معرفی شخصیت های تایید شده بازی مورتال کامبت ۱

اما عکس منتشر شده توسط تاد گارنر از آن جهت اهمیت دارد که ایفای نقش کارل اربن به عنوان شخصیت جانی کیج را تایید می‌کند. همچنین در کنار او بازیگران جدیدی از جمله تاتی گابریل (در نقش جید) و آنا تو نین (در نقش سیندل) دیده می‌شوند.

در حالی که اولین فیلم Mortal Kombat اثری خشن و پر از خون و خون‌ریزی است، نویسنده دنباله آن یعنی جرمی اسلیتر اعلام کرده که خشونت فیتالیتی‌ها به شکل قابل‌توجهی بالا خواهد رفت.

جانی کیج به فیلم مورتال کامبت 2 اضافه می‌شود
جانی کیج (با بازی کارل اربن) به جمع شخصیت‌های پرتعداد فیلم Mortal Kombat 2 اضافه شده است

فیلم مورتال کامبت داستان شخصیت جدیدی به نام کول یانگ را به تصویر می‌کشد که به عنوان یکی از محافظین Earthrealm انتخاب شده و باید در کنار سایر مبارزین با نیروهای Outworld مقابله کند. در این اثر شاهد حضور بسیاری از شخصیت‌ها از جمله اسکورپیون، ساب زیرو، کونگ لائو، رایدن و شنگ سونگ بودیم.

علاوه بر فیلم، تازه‌ترین بازی سری مورتال کامبت در حال ساخت بوده و تحت عنوان Mortal Kombat 1 در تاریخ ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ (۱۹ سپتامبر ۲۰۲۳) روی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، کامپیوتر و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. در این اثر لو کنگ دنیای جدیدی به وجود آورده و داستان این مجموعه را از اول روایت خواهد کرد.

فیلم Mortal Kombat 2 در تاریخ نا‌معلومی در سینما‌ها اکران خواهد شد. نظر شما در مورد بازیگران این فیلم چیست؟ آیا اضافه شدن شخصیت‌هایی از جمله جانی کیج موجب می‌شود که مورتال کامبت ۲ اثری به مراتب بهتر از فیلم قبل باشد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها