آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

پلیر ماینکرافت خاطره‌ای فراموش‌نشدنی را برای نامزد خود خلق کرد

یک بازیکن و طرفدار بازی ماینکرافت به شیوه‌ای غیر‌متعارف عشق خود را به نامزدش ابراز کرده و خاطره‌ای فراموش‌نشدنی را برای او در قالب این اثر به وجود آورده است.

با این که Minecraft در هسته خود یک بازی با محوریت ساخت و ساز است، اما همچنان می‌تواند به عنوان عاملی برای کنار هم قرار گرفتن افراد به شیوه‌های مختلف عمل کند. برخی از بازیکنان می‌توانند در کنار دوست خود تجربه‌ای آرام داشته باشند. در مقابل تعدادی دیگر می‌توانند وارد بهترین سرور‌های ماینکرافت شده و یک هرج و مرج گسترده به وجود بیاورند. نکته مهم در رابطه با Minecraft این است که هیچ راه درست و غلطی برای تجربه این بازی وجود ندارد و تا زمانی که همه بازیکنان سرگرم شوند، سازندگان به هدف خود رسیده‌اند.

درمورد باستان‌شناسی در ماینکرافت جدید چه می‌خواهید بدانید؟

یکی از کاربران ردیت به نام Millomedina تصویری را منتشر کرده که قرار او با نامزدش در بازی ماینکرافت را به نمایش می‌گذارد. این بازیکن یک مکان زیبا را برای شریک زندگی‌اش ساخته که شخصیت‌های درون بازی پشت میز آن نشسته و از طریق تماس ویدیویی از غذا خوردن در کنار هم لذت می‌برند. همچنین در بخشی از این تجربه درون بازی ماینکرافت، Millomedina با نامزد خود ازدواج کرده و در کنار هم از غروب آفتاب لذت می‌برند.

خلق خاطره‌ای فراموش نشدنی در بازی Minecraft
Millomedina به دلیل مشکلات مالی قرار با نامزدش را در بازی ماینکرافت برگزار کرده است

اقدام Millomedina به خوبی قدرت بازی‌های ویدیویی به عنوان ابزاری عالی و جایگزین مناسبی برای دنیای واقعی به منظور کنار هم قرار دادن انسان‌ها را نمایش می‌دهد. گاهی اوقات، هیچ چیزی به اندازه تجربه بازی‌های کو آپ نمی‌تواند باعث تقویت روابط شود.

طبق گفته Millomedina، آن‌ها به دلیل مشکلات مالی قرار خود را در بازی ماینکرافت برگزار کرده‌اند. این نشان‌دهنده عشق عمیق آن‌ها به یکدیگر است. مهم نیست که قرار در یک رستوران گران‌قیمت انجام شود یا در بازی Minecraft، در هر شرایطی تنها علاقه طرفین مهم است. تا زمانی که این عنصر در زندگی جریان داشته باشد، هر دو طرف در هر شرایط و مکانی احساس خوشحالی و خوش‌بختی می‌کنند.

در کنار خلاقیت بازیکنان، تلاش‌های موجنگ استودیوز برای بهبود بازی ماینکرافت اهمیت مشابهی دارد. برای مثال در آپدیت ۱.۲۰ این اثر محتوا‌های جدید مختلفی از جمله بیوم Cherry Grove در دسترس قرار گرفته که بازیکنان می‌توانند به کمک آن‌ها توانایی‌ها خود را به نمایش بگذارند. در حال حاضر بازی Minecraft روی پلتفرم‌های مختلفی مثل موبایل، کامپیوتر، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر شده است.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
12 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شایان کرمی
پاسخ

بچه‌ها من یه ویدیو در مورد کالاف دیوتی موبایل ساختم. اگر دوست داشتید ویدیوهای اینطوری بیشتر بسازیم حتما برام کامنت بذارید و بگید چه بازی‌هایی رو بیشتر دوست دارید (قلب)

https://www.instagram.com/reel/Ct9MpRLAwQX/

امیررضا
پاسخ

به جای قلب از ۳> یا ❤️ استفاده کن :/

شایان کرمی
پاسخ

باشه 🙁

...
پاسخ

شایان بعد رفتنت از ویجیاتو میخواستم کانال شخصی ای چیزی ازت پیدا کنم الان خوشحال شدم این پیامتو دیدم😆

شایان کرمی
پاسخ

منم خوشحالممممم

امیر ضا
پاسخ

چه قلطا

سینا
پاسخ

غلط

شایان
پاسخ

خیلی زیبا من هم برای نامزد آیندم این کار رو میکنم

محمدجواد
پاسخ

واسه همین دنبال دختر گیمریم دیگه

mmd K7
پاسخ

محمد جواد با حرفت واقعاً موافقم

دخترم
پاسخ

اینکه نامزدت اینکارو انجام بده واقعا رمانتیکه
اکلیلی شدم =]]]]

X mr
پاسخ

بعدا فردا بچشون بپرسه مامان یا بابا کجا ازدواج کردین میگن تو ماینکرافت خخخخ