آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

باگ عجیب ماینکرافت که باعث می‌شود با غذا خوردن، آسیب ببینید!


یک باگ عجیب و غریب در نسخه بدراک ماینکرافت باعث می‌شود که بازیکنان هر زمان که غذا بخورند، آسیب ببینند. این باگ در یک ویدیو خنده دار و در ردیت، به نمایش گذاشته شده است. نسخه بدراک ماینکرافت برای داشتن باگ های مکرر و گیج کننده اش شهرت دارد و این ویدیو نشان می دهد که چقدر مشکلات فنی بازی می تواند بازیکنان را آزار دهد.

ماینکرافت یک بازی ایندی است که توسط تعداد کمی از برنامه نویسان در روزهای اول توسعه یافت و همیشه با خطاها و عجایب فنی روبرو بود. ماینکرافت تا به حال شاهد بروزرسانی‌های بسیار بزرگ بوده است که ویژگی‌های بیشتر و بیشتری را به دنیاهای متنوع ماینکرافت اضافه کرده.

 نسخه بدراک ماینکرافت برای داشتن باگ های مکرر و گیج کننده اش شهرت دارد و این ویدیو نشان می دهد که چقدر مشکلات فنی بازی می تواند بازیکنان را آزار دهد
نسخه بدراک ماینکرافت برای داشتن باگ های مکرر و گیج کننده اش شهرت دارد و این ویدیو نشان می دهد که چقدر مشکلات فنی بازی می تواند بازیکنان را آزار دهد

با این بروزرسانی‌ها، هم اکنون ماینکرافت تقریباً روی تمامی پلترم‌ها قابل اجرا است. اگرچه نسخه جاوای ماینکرافت، ورژن اصلی بازی در PC محسوب می‌شود، اما نسخه بدراک، ورژن استاندارد آن برای پورت‌های تلفن همراه و کنسول است.

دو نسخه ماینکرافت در قابلیت‌های خود تقریباً یکسان هستند، اما تفاوت‌های ظریف زیادی بین آن دو وجود دارد. نسخه بدراک ماینکرافت به طور کلی بیشتر به هرج و مرج در کدها و دیتای خود شناخته می‌شود، و یک ویدئو خنده دار که توسط کاربر Lal_l0904 در ردیت منتشر شده است، توجه جامعه را بار دیگر به این موضوع جلب کرده. ویدیو را می‌توانید در اینجا ببینید.

ویدئو، که به سرعت مورد توجه جامعه واقع شد، نشان می‌دهد که بازیکن به طور تصادفی، در حالی که روی سقف یک خانه کار می‌کند، آسیب می‌بیند. اما حتی ماجرا از این هم عجیب‌تر می‌شود و وقتی او سیب زمینی پخته می‌خورد، به جای احیا شدن، دچار آسیب بیشتری می‌شود.

درمورد باستان‌شناسی در ماینکرافت جدید چه می‌خواهید بدانید؟

تفاوت‌های بین هر نسخه از ماینکرافت از این نکته ناشی می‌شود که ورژن‌های بدراک و جاوا بر روی پایه‌های مختلفی از کد نوشته شده‌اند. نسخه بدراک ماینکرافت با C++ برنامه نویسی شده در حالی که نسخه جاوای آن، با جاوا نوشته شده است.

شما درباره این باگ عجیب و غریب چه فکرم می‌کنید؟ چه موارد دیگری از این دست را تا کنون در نسخه بدراک دیده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
invoker
پاسخ

من یه بار گوشت خوک سوخاری تو بازی خوردم مردم و نتونستم بازی رو ادامه بدم چون راهو بلد نبودم😥