آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

ساخت یک روستای مخفی در ماینکرافت با کمک دستگاه‌های پرنده!


ماینکرافت یک بازی ساده اما هیجان‌انگیز است که بازیکنان می‌توانند در آن دنیای خود را از صفر بسازند. از جمله ابزارهای موجود در این بازی، رد استون است که با استفاده از آن می‌توان دستگاه‌های الکترونیکی و حرکتی را فعال کرد. این بار، یک عضو از جامعه ماینکرافت با استفاده از رد استون، دستگاه‌های پرنده را ساخته.

این خودش چیز عجیب و غریبی نیست. اما نحوه استفاده از این دستگاه پرنده، بسیار نادر و خلاقانه است. این عضو انجمن ردیت، با استفاده از دستگاه‌های پرنده خود توانسته یک روستا را زیر زمین پنهان کند، که به نظر غیرممکن می‌آید. ویدئوی شگفت‌انگیز این فرآیند را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

ماینکرافت یک بازی ساده اما هیجان‌انگیز است که بازیکنان می‌توانند در آن دنیای خود را از صفر بسازند. از جمله ابزارهای موجود در این بازی، رد استون است که با استفاده از آن می‌توان دستگاه‌های الکترونیکی و حرکتی را فعال کرد
ماینکرافت یک بازی ساده اما هیجان‌انگیز است که بازیکنان می‌توانند در آن دنیای خود را از صفر بسازند. از جمله ابزارهای موجود در این بازی، رد استون است که با استفاده از آن می‌توان دستگاه‌های الکترونیکی و حرکتی را فعال کرد

دستگاه پروازی معمولاً از رد استون، پیستون، بلوک‌های لغزان و گاهی بلوک‌های عسل تشکیل می‌شود. این بلوک‌ها با هم ترکیب می‌شوند تا یک دستگاه را بسازند که وظیفه آن حرکت به جلو است. این دستگاه‌ها کند هستند و تفاوت زیادی در بازی ایجاد نمی‌کنند، اما با این حال ساخت آن‌ها، دشوار است. این بار، یک کاربر ردیت کاربردی متفاوت از دستگاه را به نمایش گذاشته: مخفی کردن یک روستای کامل در زیر زمین!

روستای موجود در ویدئو تا زمان فعال شدن دستگاه‌ها، دیده نمی‌شود و زیر زمین است. وقتی دستگاه‌ها فعال می‌شوند، شروع به جابجایی سوراخ‌های زیر زمین می‌کنند و قسمت‌های هر ساختمان روستا را از زیر زمین بالا می‌کشند.

ساخت این دستگاه‌ها و استفاده از آن‌ها به این شکل، این یک کاربرد شگفت‌انگیز از رد استون است که بیشتر بازیکنان حتی تصورش را هم نمی‌کردند. این پست در ردیت با واکنش فوق‌العاده‌ای مواجه شده و تا کنون کاربران زیادی نسبت به آن تحسین‌شان را ابراز کرده‌اند.

درمورد باستان‌شناسی در ماینکرافت جدید چه می‌خواهید بدانید؟

شما درباره این ویدیوی بازیکن ماینکرافت چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین رضا
پاسخ

جالب و باحال بود، ولی کاش ویدیو هم میذاشتید.

ابوالفضل
پاسخ

والا زمینو میکند خونرو اون تو می‌ساخت سریع تر بود تا اینهمه چیز بسازه

X mr
پاسخ

به جای این کار ها می‌رفت یه فارم جدید میساخت.

Ali
پاسخ

من نمیدونم چه شکلی پس نمی خرمش