آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

نسخه سوییچ ماینکرافت فروش بیشتری از ورژن ایکس باکس و پلی استیشن دارد

ماینکرافت در نسخه سوئیچ بیشتر از ایکس باکس و پلی استیشن درآمد دارد و حتی به نظر می رسد که چهار برابر درآمد ایکس باکس را کسب کرده است. ماینکرافت با گذشت بیش از ده سال از عرضه، هنوز هم بسیار محبوب است و از زمان خرید موجانگ توسط مایکروسافت، یک منبع عظیم درآمد برای این شرکت بوده است.

در حالی که PC و موبایل هنوز هم راه‌های محبوب تری برای بازی کردن این عنوان هستند، در بخش آخر جلسه دادگاه مایکروسافت در برابر FTC امروز، فاش شده است که پلتفرم نینتندو در واقع بزرگ‌ترین منبع درآمد بین سه پلتفرم بزرگ است.

ماینکرافت در نسخه سوئیچ بیشتر از ایکس باکس و پلی استیشن درآمد دارد و حتی به نظر می رسد که چهار برابر درآمد ایکس باکس را کسب کرده است.
ماینکرافت در نسخه سوئیچ بیشتر از ایکس باکس و پلی استیشن درآمد دارد و حتی به نظر می رسد که چهار برابر درآمد ایکس باکس را کسب کرده است.

سود مالی ماینکرافت برای پلتفرم سوئیچ نینتندو دو برابر بزرگ‌تر از پلی استیشن و چهار برابر بزرگ‌تر از ایکس باکس است. اعداد موبایل و PC فاش نشده اند، اما به نظر می رسد که اعداد مربوط به آن‌ها هم خیلی بزرگ هستند.

البته، به طور کلی، ماینکرافت به نظر می رسد که یکی از سودآورترین، اگر نه سودآورترین، IP است که مایکروسافت مالک آن است، و یک منبع درآمد قابل توجه برای این غول فناوری است.

با توجه به اینکه نینتندو سوئیچ تا این ماه از سال ۲۰۲۳ بیش از ۱۲۵ میلیون واحد فروخته است، شاید خیلی شگفت آور نباشد که بشنویم ماینکرافت در این پلتفرم خیلی جلوتر از رقبایش قرار دارد. سوئیچ همچنین مزیت این را دارد که یک سامانه هایبرید است، بنابراین بازیکنان می توانند ماینکارفت را همه جا به همراه خود ببرند. ماینکرافت همچنین قبلاً برای ۳DS و Wii U نینتندو منتشر شده است.

بهترین فیلم هایی که گیمرها باید تماشا کنند

خوشبختانه، این بازی هنوز هم آخرین پچ ها را دریافت می کند، که آخرین آن بروزرسانی Trails & Tails در اوایل این ماه بود و می‌توانید آن را از طریق کافه بازار دریافت کنید. شما درباره میزان فروش Minecraft روی نینتندو سوییچ چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها