اخبار بازی خبر

نسخه ریمیک بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag در حال ساخت است

بر اساس گزارش‌هایی که به تازگی منتشر شده، شرکت یوبی سافت قصد دارد بیش از پیش روی دزدان دریایی متمرکز شده و در کنار Skull and Bones، مشغول ساخت نسخه ریمیک بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag است.

وب سایت کوتاکو اخیرا گزارشی منتشر کرده که طبق آن، ریمیک بازی اساسینز کرید ۴ هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار داشته و تا چندین سال دیگر آماده انتشار نخواهد بود. همچنین در این گزارش اشاره شده که یک تیم مستقر در استودیو یوبی سافت سنگاپور تمام توان خود را صرف مطابقت Assassin’s Creed 4: Black Flag Remake با استاندارد‌های مدرن خواهد کرد.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد ریمیک اساسینز کرید ۴ ارائه نشده و مشخص نیست که آیا یوبی سافت از بازی‌هایی مثل Assassin’s Creed Valhalla الهام گرفته و عناصر نقش‌آفرینی را اضافه خواهد کرد یا همان تجربه کلاسیک را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

اندازه نقشه بازی Assassin’s Creed Mirage مشخص شد

علاوه بر نسخه ریمیک چهارمین بازی اصلی سری اساسینز کرید، شرکت یوبی سافت از سال ۲۰۱۳ مشغول ساخت بازی Skull and Bones است. انتشار این اثر بار‌ها به تاخیر افتاده و انتظار می‌رود که در سال مالی ۲۰۲۴ در دسترس قرار بگیرد. این شرکت اعلام کرده که بتای محدود این اثر دزدان دریایی از تاریخ ۳ تا ۶ شهریور ۱۴۰۲ (۲۵ تا ۲۸ آگوست) برگزار می‌شود.

ریمیک بازی Assassin's Creed 4: Black Flag
یوبی سافت در تلاش است که ریمیک بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag با استاندارد‌های مدرن مطابقت داشته باشد

بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag در سال ۲۰۱۳ روی پلتفرم‌های مختلفی از جمله پلی استیشن ۳، ایکس باکس وان، Wii U و کامپیوتر منتشر شد. این اثر داستان یک دزد دریایی به نام ادوارد کنوی را روایت می‌کند که درگیر جنگ بین اساسین‌ها و تمپلار‌ها شده است.

اساسینز کرید ۴ با نظر مثبت منتقدین رو‌برو شد و توانست در بخش‌هایی از جمله گیم پلی، نبرد‌های دریایی، مراحل جانبی، گرافیک، شخصیت‌پردازی و داستان تحسین آن‌ها را جلب کند. در مقابل بازیکنان هم از این اثر استقبال کرده و بیش از ۱۵ میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است.

نظر شما در مورد ساخت ریمیک بازی اساسینز کرید ۴ بلک فلگ چیست؟ آیا با این اقدام یوبی سافت موافق هستید یا اثر دیگری را برای ساخت نسخه ریمیک مناسب می‌دانید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها