اخبار سینما و انیمیشن خبر

شایعه وجود مولتی ورس در ددپول ۳ قوت گرفت

بازیگر سریال Loki به نام Owen Wilson در لندن دیده شده و این موضوع شایعاتی را که می‌گویند ددپول ۳ بر روی مولتی ورس تمرکز خواهد داشت، تقویت کرده است، چرا که نسخه سوم ددپول نیز در همین شهر در حال فیلم برداری است. این شایعات حاکی از این است که در فیلم Deadpool 3 بازیگران مطرحی همچون Channing Tatum به عنوان نقش خواهند داشت.

اگر داستان ددپول ۳ به سمت مولتی ورس پیش برود، احتمال ظهور بازیگران دیگر نیز بالاتر خواهد رفت. به گزارش DeadpoolUpdates در توئیتر، Owen Wilson با طرفدارانش در لندن عکس گرفت و این موضوع شایعات بیشتری را که شخصیت Mobius او در سریال Loki در Deadpool 3 حضور خواهد داشت، تقویت کرده است.

بازیگر سریال Loki به نام Owen Wilson در لندن دیده شده و این موضوع شایعاتی را که می‌گویند ددپول ۳ بر روی مولتی ورس تمرکز خواهد داشت، تقویت کرده است
بازیگر سریال Loki به نام Owen Wilson در لندن دیده شده و این موضوع شایعاتی را که می‌گویند ددپول ۳ بر روی مولتی ورس تمرکز خواهد داشت، تقویت کرده است

ویلسون در سریال لوکی نقش یک مامور TVA را بازی می‌کند که سازمان نظارت بر خط‌‌های زمان‌ی و شاخه‌های آن است. طبق شایعات، TVA قصد دارد به دخالت‌های ددپول در دنیاهای چندگانه پایان دهد.

با توجه به پایان فیلم Deadpool 2 که نشان می‌دهد ددپول از سفر در زمان استفاده کرده و به جهان‌های جایگزین رفته، داستان مولتیورس از قبل آماده شده است. حضور Mobius برای نظارت بر Deadpool در حالی که او به جستجو در مولتیورس ادامه می‌دهد (و پس از آن به طور رسمی در دنیای سینمایی مارول قرار خواهد گرفت) می‌تواند جالب باشد.

بهترین بازی کامیون اندروید ؛ با ارابه‌های سنگین جاده‌ها را درنوردید (آپدیت تیر ۱۴۰۲)

برخلاف خستگی طرفداران از داستان‌های مربوط به دنیای چندگانه، بستر ددپول ۳ برای استفاده از این مفهوم کاملاً مناسب به شمار می‌رود. ددپول ۳ یکی از موردانتظار‌ترین فیلم‌های مارول است. بازیگران ددپول ۳ شامل چهره‌های بزرگ و غیرمنتظره‌ای هستند که حضور هیو جکمن به عنوان ولورین، بن افلک به عنوان داردویل و چانینگ تاتوم به عنوان گامبیت را در بر می‌گیرد.

ددپول برای فیلم‌های مارول یک برگ برنده محسوب می‌شود چون قادر است به راحتی از دیوار چهارم عبور، با تماشاگران به صورت مستقیم صحبت و به فیلم‌های دیگر MCU اشاره کند. علاوه بر این، ددپول ۲ نیز پیش از این، از بازیگران معروف به عنوان کمئو یا نقش گذرا، به طور موفق استفاده کرد، مثل برد پیت به عنوان Vanisher.

Loading

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها