اخبار بازی خبر

یوبی سافت در حال ساخت ۱۱ بازی از سری Assassin’s Creed است

در قالب گزارشی که اخیرا منتشر شده، شرکت یوبی سافت مشغول تولید ۱۱ بازی جدید از سری Assassin’s Creed است که از این تعداد پنج بازی هنوز به طور رسمی معرفی نشده‌اند.

اساسینز کرید یکی از مهم‌ترین مجموعه‌های Ubisoft است و این شرکت برنامه‌های مختلف و متعددی برای آن دارد. در حال حاضر چندین اثر جدید از این مجموعه معرفی شده‌اند که بازی Assassin’s Creed Mirage تنها یکی از آن‌ها است. با این وجود، کار یوبی سافت با Assassin’s Creed به همین جا ختم نشده و این شرکت در حال تولید چندین اثر معرفی‌نشده از این مجموعه است.

با استناد به گزارش جدیدی که توسط تام هندرسون در وب سایت Insider Gaming منتشر شده، یوبی سافت ساخت ۱۱ بازی از سری اساسینز کرید را در دستور کار دارد. بدون شک مهم‌ترین پروژه جدید این شرکت فرانسوی، نسخه ریمیک بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag است. به تازگی شایعات مربوط به این اثر در رسانه‌ها مخابره شده و طبق گفته هندرسون، Ubisoft فعلا با ساخت آن موافقت کرده است.

نسخه ریمیک بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag در حال ساخت است

علاوه بر این استودیو یوبی سافت در صوفیه که ساخت بازی‌های Assassin’s Creed 3: Liberation و Assassin’s Creed Rogue را در کارنامه دارد، مشغول ساخت یک بازی تک‌نفره با اسم رمز Project Nebula است. این اثر در مراحل اولیه ساخت بوده و دارای سه فضای داستانی هند، امپراتوری آزتک و مدیترانه‌ است.

تولید ۱۱ بازی جدید از سری Assassin’s Creed
در قالب بازی های جدید سری Assassin’s Creed، یوبی سافت قصد دارد انواع سبک‌ها و دوره‌های تاریخی را به تصویر بکشد

در کنار این اثر، استودیو یوبی سافت در چنگدو یک بازی چهار‌نفره رایگان با اسم رمز Project Raid می‌سازد. ظاهرا این بازی دارای شخصیت‌هایی از تمامی بازی‌های سری Assassin’s Creed خواهد بود. همچنین استودیو یوبی سافت در انسی روی یک بازی چند‌نفره از سری اساسینز کرید به نام Project Echoes کار می‌کند که از فناوری ابری Scalar بهره می‌برد. تام هندرسون همچنین مدعی شده که Ubisoft به صورت داخلی مشغول بررسی شرایط برای ساخت دنباله بازی Assassin’s Creed Nexus VR است.

اندازه نقشه بازی Assassin’s Creed Mirage مشخص شد

به جز این آثار که به صورت رسمی رونمایی نشده‌اند، یوبی سافت مراحل ساخت و انتشار ۶ بازی تایید شده از سری اساسینز کرید را پیگیری می‌کند. بازی اساسینز کرید میراژ قرار است در تاریخ ۲۰ مهر ۱۴۰۲ (۱۲ اکتبر ۲۰۲۳) منتشر شود. در مقابل طبق گفته تام هندرسون، Assassin’s Creed Project RED در سال ۲۰۲۴ ارائه می‌شود و Assassin’s Creed Codename HEXE که ظاهرا در مرحله پیش‌تولید قرار دارد، در سال ۲۰۲۵ یا ۲۰۲۶ در دسترس قرار می‌گیرد.

سه بازی دیگر سری اساسینز کرید که به صورت رسمی رونمایی شده و در سال‌های آینده منتشر می‌شوند، عبارتند از: بازی موبایل Assassin’s Creed Codename Jade; بازی واقعیت مجازی Assassin’s Creed Nexus VR و بازی چند نفره Assassin’s Creed Codename Invictus.

نظر شما در مورد ساخت ۱۱ بازی از سری Assassin’s Creed چیست؟ آیا با این رویکرد یوبی سافت موافق بوده یا ترجیح می‌دهید آثار این مجموعه کاهش پیدا کنند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها