آخرین اخبار ماینکرافت خبر

تارانتینو احتمال ساخت کیل بیل ۳ را رد کرد

کوئنتین تارانتینو، کارگردان مشهور سینما، با صدای رسا و قاطعانه اعلام کرد که فیلم کیل بیل ۳ را نخواهد ساخت و برنامه‌های دیگری برای دهمین و آخرین فیلم خود دارد. فیلم‌های Kill Bill که توسط کارگردان مشهور کوئنتین تارانتینو ساخته شده‌اند، از جمله آثار محبوب و موفق او هستند. این فیلم‌ها داستان انتقام یک آدمکش حرفه‌ای را روایت می‌کنند که پس از اینکه در مراسم عروسی‌اش توسط همکاران سابقش به قتل رسید، به کما می‌رود و پس از بیدار شدن، تصمیم می‌گیرد تک‌تک آن‌ها را شکار کند.

فیلم Kill Bill در دو قسمت منتشر شد که قسمت اول آن در سال ۲۰۰۳ و قسمت دوم آن در سال ۲۰۰۴ به روی پرده رفت. این فیلم‌ها با استقبال بسیار خوب منتقدان و مخاطبان روبرو شدند و در باکس آفیس جهانی بیش از ۳۳۰ میلیون دلار فروش داشتند. همچنین، بازیگران فیلم، به ویژه اوما تورمن که نقش شخصیت اصلی را بازی می‌کرد، تحسین و جایزه‌های زیادی را کسب کردند. با این حال، به نظر می‌رسد که تارانتینو علاقه‌ای به ساخت قسمت سوم از فیلم Kill Bill ندارد. در یک مصاحبه با DeMorgen، او گفت: «چنین چیزی امکان ندارد. آخرین فیلم من درباره یک منتقد فیلم است، یک منتقد مرد در دهه ۷۰.»

کوئنتین تارانتینو، کارگردان مشهور سینما، با صدای رسا و قاطعانه اعلام کرد که فیلم کیل بیل ۳ را نخواهد ساخت و برنامه‌های دیگری برای دهمین و آخرین فیلم خود دارد
کوئنتین تارانتینو، کارگردان مشهور سینما، با صدای رسا و قاطعانه اعلام کرد که فیلم کیل بیل ۳ را نخواهد ساخت و برنامه‌های دیگری برای دهمین و آخرین فیلم خود دارد

این حرف‌های تارانتینو با وجود اینکه در گذشته، او گفته بود که ایده‌ای برای قسمت سوم دارد و حتی با بازیگران فیلم در مورد آن صحبت کرده بود، بیان شده است. او در سال ۲۰۱۹ گفت: «با اوما در مورد آن صحبت کرده‌ام. من دارم به آن فکر می‌کنم. من هنوز هم دارم به آن فکر می‌کنم.» او همچنین در آن زمان گفت: «آنچه من باید بفهمم این است که منظور من از قسمت سوم چیست. منظور من از قسمت سوم این است که چه اتفاقی برای شخصیت Beatrix Kiddo می‌افتد و آیا او می‌تواند زندگی عادی داشته باشد یا نه.»

۲۵ مورد از بهترین تکستچر پک‌های ماینکرافت که باید همین حالا نصب کنید

ببا توجه به صحبت‌های متناقض او، به نظر می‌رسد که تارانتینو هنوز به تصمیم نهایی خود در مورد ساخت یا عدم ساخت قسمت سوم از فیلم Kill Bill نرسیده است. اما با توجه به اینکه او گفته است که فقط ده فیلم خواهد ساخت و تاکنون نه فیلم از او منتشر شده است، ممکن است که این فرصت برای او فرا نرسد. هر چند که همیشه امید وجود دارد و شاید روزی ببینیم که Beatrix Kiddo دوباره شمشیرش را بردارد و به ماجراجویی‌های جدید بپردازد.

بر اساس آنچه که در مورد فیلم The Movie Critic تارانتینو معلوم است، به نظر می‌رسد که این پروژه متفاوت از هر چیز دیگری است که او قبلاً ساخته، یک انتخاب جذاب برای پایان دادن به یک حرفه جذاب. شما درباره ساخته نشدن قسمت سوم سری فیلم‌های کیل بیل چه فکر می‌کنید؟‌ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها