آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

بورسیه ماینکرافت و هر آنچه باید درباره آن بدانید

ماینکرافت یک بازی محبوب و خلاقانه است که میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان جذب خود کرده است. این بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا دنیای خود را با استفاده از بلوک‌های مختلف بسازند، تجربه کنند و با دیگران به اشتراک بگذارند. اما آیا می‌دانستید که ماینکارفت می‌تواند فرصت‌های آموزشی و حرفه‌ای هم برای شما ایجاد کند؟

بازیکنان Minecraft که در دبیرستان یا دانشگاه هستند، می توانند برای دریافت یک بورس تحصیلی به ارزش ۲۰۰۰ دلار از سوی Apex Hosting، یک سرویس میزبانی سرور، اقدام کنند. این بورس تحصیلی هر ساله به یک نفر از طرفداران بازی ماینکرافت که در زمینه های آموزشی و حرفه ای برجسته هستند، اعطا می شود.

برای شرکت در این بورس تحصیلی، بازیکنان باید به وب سایت apexminecrafthosting.com/minecraft-scholarship/ مراجعه کرده و فرم درخواست را پر کنند. آن‌ها باید نام واقعی و نام بازی خود، ایمیل، معدل و یک مقاله ۵۰۰ کلمه ای را وارد کنند.

ماینکرافت یک بازی محبوب و خلاقانه است که میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان جذب خود کرده است. این بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا دنیای خود را با استفاده از بلوک‌های مختلف بسازند، تجربه کنند و با دیگران به اشتراک بگذارند.
ماینکرافت یک بازی محبوب و خلاقانه است که میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان جذب خود کرده است. این بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا دنیای خود را با استفاده از بلوک‌های مختلف بسازند، تجربه کنند و با دیگران به اشتراک بگذارند.

مقاله باید درباره اینکه چگونه بازی Minecraft می تواند روی تحصیلات و توسعه حرفه ای تأثیر مثبت داشته باشد، نوشته شود.

بازیکنان باید تابع قوانین Apex Hosting باشند. به طور خاص، آن‌ها باید شهروند آمریکا باشند، در دبیرستان یا دانشگاه ثبت نام کرده باشند و دارای معدل ۳.۰ یا بالاتر باشند. متأسفانه، این شرایط ممکن است برخی از متقاضیان را محدود کند، اما قوانین Apex Hosting قابل تغییر نیست.

مهلت نهایی برای ثبت نام در این بورس تحصیلی تا هفته گذشته بود. Apex Hosting در ماه شهریور پس از بررسی درخواست ها، قرعه کشی را برگزار خواهد کرد و برنده را اعلام خواهد کرد. اما نگران نباشید! همانطور که قبلاً گفته شد، این بورس تحصیلی یک فرآیند سالانه است، بنابراین بازیکنان می‌توانند سال بعد دوباره تلاش کنند. این شاید شرایط ایده آل نباشد، اما فرصت کسب ۲۰۰۰ دلار فقط با نوشتن یک مقاله و داشتن یک معدل خوب چیزی است که نباید رد شود.

در ماینکرافت چطور روستایی‌های زامبی را درمان کنیم؟

بازیکنان Minecraft که علاقمند به شرکت در این فرصت منحصر به فرده هستید، نباید فراموش کنید که Apex Hosting را از فیلتر های اسپم یا هر پوشه ای که ممکن است ایمیل پاسخ آن‌ها را از دست بدهند، خارج کنید. شاید هیچ چیز بدتر از این نباشد که ۲۰۰۰ دلار برای تحصیلات خود بدست آورید و سپس تأیید آن را از دست بدهید و خطر از دست دادن بورس تحصیلی را به جان بخرید.

شما درباره این بورسیه تحصیلی چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مرردم
پاسخ

سلام. همین دلتنگی برای تفریح با دوستان نشان می‌دهد رتبه‌های خوب در کنکور برای ثروتمندان و آغا زاده مسئولین است. و این که گفتی اکثرا شهرستانی برای رد گم کنی بود. وگرنه همه می‌دانند یک دانشجوی اهل علم در این اوضاع وقت سر خاراندن هم نمیکند چه رسد به تفریح و فکر کردن در مورد دوستان و دلتنگی. همه خوب می‌دانند بورسیه و رتبه تک رقمی برای آقازاده ها است. قوانین جدید کنکور از شرط معدل گرفته تا مصاحبه برای ارشد هم در راستای خرید معدل و صندلی دانشگاه برای آقازاده‌ها است. پس اشک تمساح نریز.

امیر
پاسخ

یک کارگر در آمریکا ساعتی ۱۸ دلار کار میکند ،هر روز ۸ ساعت .با کثر مالیات میشود روزی ۱۳۲ دلار ،ماهی ۲۹۰۰ دلار در آمد یک کارگر ساده هست
آیا این بورسیه ۲۰۰۰ دلاری ارزش اینهمه وقت گذاشتن را دارد؟؟