آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

بلندترین برج‌های همه ایالت‌های آمریکا در ماینکرافت بازسازی شدند

بازی ماینکرافت یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های دنیا است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با استفاده از بلوک‌های مختلف، دنیای خود را خلق کنند و با دیگران به اشتراک بگذارند. این بازی به خاطر امکانات و ابزارهای گوناگون و همچنین جامعه فعال و خلاق خود، همواره مورد توجه قرار گرفته است. بعضی از بازیکنان ماینکرافت به دنبال چالش‌های جدید و جذاب هستند و سعی می‌کنند تا پروژه‌های بزرگ و حیرت‌انگیز را در بازی پیاده کنند.

یک بازیکن ماینکرافت در انجمن ردیت، بازسازی شگفت‌انگیز خود از بلندترین ساختمان هر یک از ایالات متحده آمریکا را در بازی به اشتراک گذاشته است. این کار به نوعی شبیه به پروژه گروهی دیگر است که تمام بریتانیا را در مقیاس ۱:۱ در بازی خلق کرده‌اند، اگرچه همانطور که مشخص است، سطح جسارت آن‌ها با هم برابر نیست.

این تاپیک در انجمن ردیت پر از بازیکنانی شده که دقیقاً می‌خواهند بدانند شهرشان در رده‌بندی کجا قرار دارد. بلندترین ساختمان ایالات متحده One World Trade Center در نیویورک است، که 541 متر ارتفاع دارد.
این تاپیک در انجمن ردیت پر از بازیکنانی شده که دقیقاً می‌خواهند بدانند شهرشان در رده‌بندی کجا قرار دارد. بلندترین ساختمان ایالات متحده One World Trade Center در نیویورک است، که ۵۴۱ متر ارتفاع دارد.

بازیکن ماینکرافت به نام bubbaflubba2 اثر خود را در ردیت منتشر کرده و نشان داده است که هر یک از ساختمان‌های بلند ایالات متحده در بازی چگونه به نظر می‌رسند. بر اساس گفته کاربر، تمام ساختمان‌ها به طور کامل با مقیاس ۱ در ۱ هستند، که این کار را بسیار تحسین‌برانگیز می‌کند. جالب است بدانید عنوان کوچک‌ترین ساختمان بلند به ورمونت تعلق دارد، که یک آپارتمان ۱۱، بلندترین ساختمان در تمام این ایالت است. این ایالت قوانین سفت و سختی برای ساخت برج‌های بلند دارد و حتی این ساختمان یازده طبقه هم به نظر اهالی آنجا، بیش از حد بلند است. این پروژه نشان می‌دهد که ماینکرافت چقدر تنوع دارد که این امکان را در بازی فراهم می‌کند.

این تاپیک در انجمن ردیت پر از بازیکنانی شده که دقیقاً می‌خواهند بدانند شهرشان در رده‌بندی کجا قرار دارد. بلندترین ساختمان ایالات متحده One World Trade Center در نیویورک است، که ۵۴۱ متر ارتفاع دارد. ایالت الینویز نزدیک‌ترین رقیب نیویورک، با برج ویلیس (۴۴۲ متر) در شیکاگو است. در گذشته ساخت و ساز‌های عظیمی در ماینکرافت نشان داده شده‌اند و وقتی به عدد و رقم مربوط به هر یک از آن‌ها توجه می‌شود، می‌توان فهمید که این پروژه‌ها چه قدر بزرگ هستند.

بهترین بازی شوتر آفلاین اندروید ؛ بجنگید تا پیروزی محقق شود! (آپدیت تیر ۱۴۰۲)

ماینکرافت همچنان بروزرسانی‌های فراوانی را از Mojang دریافت می‌کند تا جایگاه خود را در جامعه بازیکنان حفظ کند. به روز رسانی اخیر ماین‌کرفت با نام Trails & Tales برخی از بزرگ‌ترین نوآوری‌های گیم‌پلی را که بازی در طول زمان دیده، به ارمغان آورده است و بازیکنان بسیار امیدوارانه در انتظار آپدیت‌های بعدی موجنگ هستند. بدون توجه به اینکه آپدیت‌های آینده چه چیزی را به همراه خواهند داشت، Mojang شایسته تحسین است که در طول دهه گذشته همچنان بازی را بروزرسانی کرده، در حالی که سودجویی از یک دنباله ممکن بود حرکت مالی منطقی‌تری باشد.

بازسازی ساختمان‌های بلند در مقیاس ۱:۱ در ماینکرافت چالش بسیار بزرگ و زمانبری است که نشان می‌دهد چقدر بازیکنان این بازی به خلاقیت و جزئیات توجه دارند. این پروژه همچنین می‌تواند یک فرصت عالی برای آموزش و تفریح باشد و بازیکنان را با تاریخ و فرهنگ آمریکا آشنا کند.

ماینکرافت در موبایل، کامپیوتر، PS4، Switch، Xbox One و پلتفرم‌های قدیمی در دسترس است. شما درباره بازسازی بلندترین برج‌های هر ایالت آمریکا در بازی چه فکر می‌کنید؟ آیا دوست دارید چنین پروژه‌ای را درباره دیگر کشورها و یا ایران استارت بزنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
15 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شایان کرمی
پاسخ

بچه‌ها یه ویدیو جدید در مورد ترفندهای اندرویدی ساختیم. اگر دوست داشتید کامنت بذارید برامون که بیشتر بسازیم ❤️

https://www.instagram.com/reel/CuhL4fYgxV2/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==

کوروش ابراهیمی
پاسخ

من یه شهر ۱۰۷ خونه ای رو تو ۱ سال ساختم تو حالت کریتیو

محمدرضا
پاسخ

حه ۱ سال ۱۰۷ خونه کریتیو من ۱سال یک سوپر شهر با ۳۸۹۵ خونه ساختم تو سروایول

پرهام
پاسخ

اره تو راست میگی

عباس بوعذا
پاسخ

🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

ZWWWZ912XV
پاسخ

احتمالا مود ریختی شایدم که رفیق داشتی

آرتین کبریایی
پاسخ

برگانم

amir.cod
پاسخ

😐

X mr
پاسخ

یعنی فکر کردی ما انقدر نوبیم که نمیفهمیم؟؟؟؟

Terebyte
پاسخ

باشه تو خوبی …🥱
مطمئنم نهایتا سه در سه بود

آیدین
پاسخ

من اونو تو ۶ ماه تموم کردم 🤣🤣تو نوبی حتما

ZWWWZ912XV
پاسخ

جدی

Terebyte
پاسخ

یک خونه زیبا بهتر از دو هزار تا خونه الکی .

کوروش
پاسخ

بیا پایین