آخرین اخبار کالاف دیوتی موبایل خبر

شخصیت‌های سریال The Boys به کالاف دیوتی خواهند آمد!

سه شخصیت از سریال محبوب آمازون، The Boys، به بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 و Warzone اضافه خواهند شد. کالاف دیوتی در گذشته میزبان همکاری‌های متعددی با فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی بوده است، مانند Rambo و Ghostface در Black Ops Cold War سال ۲۰۲۰ و اخیرا Shredder از Teenage Mutant Ninja Turtles در Modern Warfare 2.

این همکاری جدید با The Boys ابتدا با ظاهر شدن لوگوی آن روی دیوار یک ساختمان در تریلر فصل چهارم Call of Duty که در ماه گذشته در Summer Game Fest جف کیلی نمایش داده شد، رونمایی شده بود. با رونمایی از نسخه Reloaded فصل چهارم Call of Duty، سه شخصیت از The Boys به Vondel راه خواهند یافت.

این همکاری بین The Boys و کالاف دیوتی فقط مربوط به تزئینات در بازی نیست، زیرا Season 4 Reloaded قرار است چهار قابلیت با محدودیت زمانی را به میدان نبرد بیاورد
این همکاری بین The Boys و کالاف دیوتی فقط مربوط به تزئینات در بازی نیست، زیرا Season 4 Reloaded قرار است چهار قابلیت با محدودیت زمانی را به میدان نبرد بیاورد

در رونمایی از Season 4 Reloaded کالاف دیوتی، جزئیات همکاری The Boys با شوتر چند نفره بررسی شده‌اند. سه شخصیت از د بویز، Homelander، Starlight و Black Noir، به وسیله بسته‌های جداگانه به Call of Duty اضافه خواهند شد. هر بسته همچنین سه الگوی سلاح، تزئینات سلاح، صفحات بارگذاری، نشان‌ها و موارد دیگر را نیز شامل می‌شود و قابل خرید با ۲,۴۰۰ COD Point خواهند بود. بسته Starlight اولین بسته‌ای است که فردا در دسترس قرار خواهد گرفت و بسته‌های Homelander و Black Noir نیز به ترتیب در تاریخ‌های ۵ روز و ۹ روز دیگر عرضه خواهند شد.

این همکاری بین The Boys و کالاف دیوتی فقط مربوط به تزئینات در بازی نیست، زیرا Season 4 Reloaded قرار است چهار قابلیت با محدودیت زمانی را به میدان نبرد بیاورد. Charge Jump بازيکنان را در سراسر نقشه پرتاب می‌کند و به هر چیزی که در نزدیکی محل فرود بازیکن باشد آسیب می‌زند، در حالی که Teleport بازیکن را به جلو حرکت می‌دهد، شبیه به قابليت Blink از Tracer در Overwatch. از نظر آسیب زدن، Laser Vision به بازیکنان اجازه می‌دهد که حریفان خود را به سبک Homelander ذوب کنند، در حالی که Electric Shockwave آسیب برقی وارد می‌کند و می‌تواند وسایل نقليه را غیرفعال کند.

۱۰تا از بهترین آیتم‌های ماینکرافت برای مد PvP

با افزودن این قابلیت‌ها به Call of Duty نخستین بار است که ویژگی‌های مربوط به گیم پلی طی یک رویداد همکاری، به بازی خواهند آمد. با Homelander، Starlight، Black Noir و این ویژگی‌های ابرفهرمانی که عمل در Warzone را تغيير مي‌دهند، طرفداران هر دو فرانچایز The Boys و Call of Duty قطعا از آنچه که Season 4 Reloaded به ارمغان خواهد آورد، راضی خواهند بود.

Call of Duty: Modern Warfare 2 و Call of Duty: Warzone هم اکنون برای PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series X|S در دسترس هستند. این همکاری بین The Boys و Call of Duty یکی از جذاب‌ترین و متفاوت‌ترین همکاری‌هایی است که تا به حال در بازی‌های شوتر اول شخص دیده شده است. بازیکنان علاقه‌مند می‌توانند تا پایان فصل چهارم Call of Duty از این همکاری لذت ببرند.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ایدین
پاسخ

فرض کن هوملندر با گان بجنگن😂

سهیل
پاسخ

فوقش هایزنبرگ با شیشه زدن همرو اسنایپ میکنه و بعدش میگه say my name😂😂😂😂

Solso
پاسخ

بله شاهدش بودیم
بعد هوملندر خیلی ایزی پرواز میکنه میاد رو سقف و با چشماش ناکت میکنه
اصلا وجود گان براش تعریف نشدس
وارزون=فورتنایت دو