آخرین اخبار ماینکرافت خبر

اولین واکنش‌ها به فیلم اوپنهایمر بسیار مثبت هستند

فیلم جدید کریستوفر نولان به نام اوپنهایمر به تازگی در فرانسه اکران شده و بازخوردهای مثبتی از طرف مخاطبان و منتقدان دریافت کرده است. فیلم درام تاریخی با بازی کیلین مورفی داستان زندگی و کار جی. رابرت اوپنهایمر، فیزیکدان آمریکایی و پدر بمب اتمی را روایت می‌کند. فیلم با بودجه ۱۰۰ میلیون دلار و بدون استفاده از جلوه‌های ویژه ساخته شده و حتی بخش‌هایی از آن به صورت سیاه و سفید هستند.

فیلم با تحسین فراوان روبرو شده است. کای برد، همکار نولان و نویسنده کتاب آمریکن پرومتئوس: پیروزی و تراژدی جی. رابرت اوپنهایمر، گفته است که فیلم او را شگفت‌زده کرده است. منتقدان فیلم نیز نظرات مشابهی داده‌اند. لیندسی باهر، نویسنده بخش فیلم آسوشیتد پرس، فیلم را یک «دستاورد باشکوه» و یک «درام جدّي، فلسفي و بالغ» خوانده است.

فیلم جدید کریستوفر نولان به نام اوپنهایمر به تازگی در فرانسه اکران شده و بازخوردهای مثبتی از طرف مخاطبان و منتقدان دریافت کرده است
فیلم جدید کریستوفر نولان به نام اوپنهایمر به تازگی در فرانسه اکران شده و بازخوردهای مثبتی از طرف مخاطبان و منتقدان دریافت کرده است

جاش هوروويتز، مجري برنامه Happy Sad Confused، فیلم را «يكي از بهترين يا حتي بهترين كار نولان» توصيف كرده است. ديگران نيز عملكرد «بي‌عيب و نقص» و «شايسته جوايز» مورفي را ستوده‌اند. رابي كالينز، منتقد فيلم تلگراف، فيلم را «يک اثر هنری قاطع» و «اثری که کاملاً با مغز بازی می‌کند» خوانده است. بيلج ابری، منتقد فيلم سایت Vulture، فيلم را «شگفت‌انگيز»، «وحشت‌آور» و «توجه‌کننده به جزئیات» نامیده است. جاناتان دین، منتقد فيلم The Sunday Times، فيلم را يك «فيلم جسورانه، خلاقانه و پيچيده» دانسته است كه «تن بینندگان را می‌لرزاند».

فيلم اوپنهایمر يک موفقيت بزرگ برای نولان پس از فيلم قبلي‌اش تنت با برادران وارنر به شمار مي‌رود. نولان از کمپانی وارنر ناراضي بود چون اين شركت حمايت كافي از تنت را در هنگام تغيير استراتژی كسب و كار خود و سرویس استریم به عمل عمل نیاورد. اوپنهایمر اولین همکاری نولان با يونيورسال است، اما مايكل د لوكا و پام آبدی در وارنر برادرز ديسكاوری گفته‌اند كه مي‌خواهند نولان را دوباره به کمپانی برگردانند. با اين حال، مديران ديگر در وارنر به خاطر رابطه سمی‌شان با كارگردان‌ها مورد انتقاد قرار گرفته‌اند.

بهترین خانه های درختی که می‌توانید در ماینکرافت بسازید

فيلم اوپنهایمر هم‌زمان با فيلم Barbie منتشر می‌شود و وارنر قبول نكرده كه تاریخ را تغییر دهد و گفته می‌شود این موضوع نولان را عصبانی كرده است و رابطه این دو طرف با توجه به این موضوع حتی بدتر از قبل هم شده. با این حال، مورفی از تماشای هر دو فیلم حمایت کرده و گفته است: «شما می‌توانید تمام روز را در سینما بگذرانید. چه چیزی بهتر از این است؟» براساس گفته مورفی، اوپنهایمر چیزی متفاوت خواهد بود، پس مخاطبان ممکن است بخواهند ابتدا فیلم زندگینامه‌ای نولان را ببینند و سپس Barbie را تماشا کنند و یک آخر هفته فراموش نشدنی داشته باشند.

شما درباره فیلم جدید نولان چه فکر می‌کنید؟ آیا این اثر باب میل طرفداران قدیمی کارگردان سه گانه بتمن خواهد بود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها