آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

بازسازی واقع‌گرایانه دره بزرگ آمریکا را در ماینکرافت ببینید

ماینکرافت یک بازی سندباکس است که در آن بازیکنان می‌توانند با شکستن و قرار دادن بلوک‌ها، ساختارها و زمین‌های سفارشی را بسازند و خلق کنند. برخی از بازیکنان این کار را به صورت دستی انجام می‌دهند، اما برخی هم از مدهای مختلف استفاده می‌کنند که این قابلیت را به آن‌ها می‌دهد. بازیکن Reddit به نام ‘u/tokarev’ به تازگی یک ویدئو منتشر کرده است که نشان می‌دهد چگونه با استفاده از مد Atlas، یک بازسازی از دره بزرگ آمریکا را در Minecraft خلق کرده است.

این دره یکی از شگفت‌انگیزترین مناظر طبیعی در جهان است که در آمریکا قرار دارد. بازیکن با استفاده از یک مد به نام Atlas، توانسته است اطلاعات زمین واقعی دره را به بازی منتقل کند و یک بازسازی واقع‌گرایانه از آن را خلق کند. استفاده از این مدهای قدرتمند، بازیکنان در گذشته زمین‌ها و ساختارهای عظیمی را خلق کرده‌اند. تعدادی از بازسازی‌ها الهام گرفته از زمین‌های واقعی در دنیا هستند.

ماینکرافت یک بازی سندباکس است که در آن بازیکنان می‌توانند با شکستن و قرار دادن بلوک‌ها، ساختارها و زمین‌های سفارشی را بسازند و خلق کنند. برخی از بازیکنان این کار را به صورت دستی انجام می‌دهند، اما برخی هم از مدهای مختلف استفاده می‌کنند
ماینکرافت یک بازی سندباکس است که در آن بازیکنان می‌توانند با شکستن و قرار دادن بلوک‌ها، ساختارها و زمین‌های سفارشی را بسازند و خلق کنند. برخی از بازیکنان این کار را به صورت دستی انجام می‌دهند، اما برخی هم از مدهای مختلف استفاده می‌کنند

در عنوان پست، او توضیح داد که چگونه اطلاعات زمین واقعی دره بزرگ را برای بازسازی آن استفاده کرده است. این پروژه‌های عظیم که در صفحه رسمی Reddit بازی منتشر می‌شوند، معمولا توجه زیاد اعضای صفحات را به خود جلب می‌کنند. این پست هم در عرض ۱۲ ساعت، بالغ بر چهار هزار رأي مثبت و تقریبا صد نظر دریافت کرد.

بیشتر کاربران از این پروژه شگفت‌زده شدند و برایشان سوال شده که چگونه خالق اصلی پست، به طور دقیق تمام دره بزرگ را در بازی فقط استفاده از اطلاعات زمین آن، خلق کرده است. یکی از کاربران Reddit حتی اشاره کرد که بازیکنان انتظار داشتند که این ویژگی‌ها را در بروزرسانی ۱.۱۸ Caves and Cliffs داشته باشند، که البته چنین اتفاقی نیفتاد.

بهترین فیلم هایی که گیمرها باید تماشا کنند

یک کاربر دیگر هم از خالق اصلی پست پرسید که مقیاس بازسازی نسبت به دره بزرگ واقعی چقدر است که البته خود او هم جواب این سوال را نمی‌دانست. چون این بازسازی در یک دنیای سفارشی ساخته شده، تعداد زیادی از اعضا، خالق اصلی پست را تشویق کردند تا دنیای سفارشی را بارگذاری کند تا هر کس بتواند آن را داشته باشد. در مجموع، خالق اصلی پست با استفاده از مدها و datapack‌ها، به خوبی دره بزرگ را بازسازی کرده است. چون این پست هنوز نسبتا جدید است، هر ساعت تعداد بیشتري ازکاربران به آن برخورد مي‌كنند و به آن رأی مثبت مي‌دهند.

ماینکرافت بازی است که هیچ محدودیتی برای خلاقیت بازیکنان ندارد و آن‌ها با استفاده از بلوک‌های رنگارنگ، می‌توانند هر چیزی را که به ذهنشان برسد، بسازند و خلق کنند. این پروژه نشان مي‌دهد كه Minecraft چقدر قابليت تغيير و تحول را دارد. با استفاده از مدهای مختلف، مي‌توان زمين‌های واقعی را در بازی شبيه‌سازی كرد. شاید روزی بتوانیم همه جاذبه‌های طبیعی جهان را در ماینکرافت ببینیم. شما درباره این بازسازی شگفت انگیز چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها