آخرین اخبار ماینکرافت خبر

فیلم باربی: قانون عجیب مارگو رابی و جریمه‌های صورتی!

فیلم باربی، که تریلرهای آن با استقبال بسیار خوب مخاطبان روبرو شده است، داستان باربی را از زاویه‌ای جدید و متفاوت نشان می‌دهد. باربی، که یک عروسک محبوب و مشهور است، به دنیای واقعی می‌آید و با چالش‌ها و تفاوت‌های آن روبرو می‌شود. او در این راه، به کمک دوستان و عشق خود، کِن، می‌آموزد که چگونه خودش باشد و به رویایش برسد.

اما این فقط بخش کوچکی از داستان است. در پشت صحنه فیلم، خبرهای جالب و عجیب دیگر نهفته است. گاسلینگ در گفت‌وگو با مجله People افشا کرده است که رابی یک قانون خاص برای تمام عوامل فیلم داشته است: هر هفته چهارشنبه، همه باید لباس صورتی بپوشند! و اگر کسی این قانون را نقض کند، جریمه مالی خواهد شد: «مارگو هر هفته چهارشنبه روز صورتی داشت. همه باید چیزی صورتی بپوشند وگرنه، جریمه مالی می‌شدند. مارگو در نهایت همه جریمه‌ها را جمع می‌کرد و به خیریه می‌داد.»

گاسلینگ در گفت‌وگو با مجله People افشا کرده است که رابی یک قانون خاص برای تمام عوامل فیلم داشته است: هر هفته چهارشنبه، همه باید لباس صورتی بپوشند!
گاسلینگ در گفت‌وگو با مجله People افشا کرده است که رابی یک قانون خاص برای تمام عوامل فیلم داشته است: هر هفته چهارشنبه، همه باید لباس صورتی بپوشند!

ظاهراً این کار مارگو رابی با استقبال دیگر دست اندرکاران فیلم نیز همراه بوده و در آخر، مقدار قابل توجهی پول به خیریه‌ها رسیده. فیلم باربی، که از سال ۲۰۱۴ در دست ساخت بوده و چندین کارگردان و بازیگر را دیده است، در نهایت توسط گرویگ به پایان رسید. او در مصاحبه‌ای گفته است که این فیلم برای او یک چالش بود و ممکن بود به شهرت او لطمه بزند. اما با کمک رابی و همکاری عوامل فیلم، او توانسته است یک اثر ماندگار خلق کند.

این فیلم، علاوه بر اینکه یک کمدی سرگرم‌کننده است، به مسائل اجتماعی و فرهنگی نیز پرداخته است. گرویگ در گفت‌وگو با مجله Variety گفته است که این فیلم را برای همه ساخته است، نه فقط برای دختران کوچک: «این فیلم درباره این است که چگونه می‌توانید در دنیای پر از تضاد و تعصب، خودتان باشید و از زندگی لذت ببرید. این فیلم برای همه جنسیت‌ها و سنین ساخته شده است. من خودم هم عاشق باربی هستم.»

۱۰تا از بهترین آیتم‌های ماینکرافت برای مد PvP

رابی نیز در گفت‌وگو با مجله Elle ابراز امیدواری کرده است که این فیلم بتواند الهام‌بخش زنان و دختران جوان باشد: «باربی یک نماد قدرت و توانایی زنان است. او همیشه به من نشان داد که من می‌توانم هر چیزی باشم که بخواهم. من امیدوارم که این فیلم هم به دختران نشان دهد که آن‌ها هم محدود نیستند و می‌توانند رویای خود را دنبال کنند.» فیلم باربی، که با حضور ستارگان دیگری همچون جود لا، ال پورتر و جولین مور ساخته شده است، قرار است هفته آینده در سینماهای سراسر جهان به نمایش درآید.

شما درباره این جریمه عجیب مارگو رابی برای عوامل فیلم چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها