آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

بازسازی موزه لوور را در ماینکرافت ببینید

موزه لوور، بزرگ‌ترین موزه هنری و تاریخی جهان، که در پاریس، فرانسه قرار دارد و خانه نقاشی معروف مونالیزا است، توسط یک بازیکن ماینکرافت در داخل بازی شبیه‌ سازی شده. این کار حیرت‌انگیز نمونه‌ای دیگر از توانایی و خلاقیت بازیکنان ماینکرافت در بازسازی نقاط و ساختمان‌های مشهور جهان است.

ماین‌کرفت یک بازی ویدئویی است که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد و از آن زمان تا به حال روی تقریباً همه پلتفرم‌های معتبر قابل اجرا است. این بازی همچنان بروزرسانی و محتوای جدید دریافت می‌کند و همکاری‌های زیادی با فرنچایز‌های دیگر داشته است. این بازی حتی تبدیل به یک فرنچایز شده است و چندین بازی فرعی و حتا یک فیلم سینمایی در دست ساخت دارد. مایکرافت کاملاً بر پایهٔ آزادی و خلاقیت استوار است و به بازیکنان اجازه می‌دهد تقریباً هر چه را که در ذهن‌شان هست را بسازند.

موزه لوور، بزرگ‌ترین موزه هنری و تاریخی جهان، که در پاریس، فرانسه قرار دارد و خانه نقاشی معروف مونالیزا است، توسط یک بازیکن ماینکرافت در داخل بازی شبیه‌ سازی شده
موزه لوور، بزرگ‌ترین موزه هنری و تاریخی جهان، که در پاریس، فرانسه قرار دارد و خانه نقاشی معروف مونالیزا است، توسط یک بازیکن ماینکرافت در داخل بازی شبیه‌ سازی شده

يكي از نمونه‌هایی كه به تازگي به اشتراک گذاشته شده، اثر يک كاربر رديت به نام bubbaflubba2 است كه تصویری از ماینکرافت را به نمایش گذاشته و در آن نشان داده است كه چگونه موزه لوور را در بازی بازسازي كرده. اين عكس بخش‌هایی از بيرون ساختمان را نشان مي‌دهد، از قصر مربع شكل كه محوطه را در بر گرفته است، تا شكل‌های زيباي شيشه‌اي و چهار ضلعي كه در وسط قرار دارند. بر خلاف بعضي از بازسازی‌های ديگر در ماينكرافت، مشخص نشده است كه آيا كاری روی داخل ساختمان هم انجام شده است يا نه.

بسياري از نظرات در رديت از اين ساختمان حیرت انگیز را تحسين كردند. بعضي حدس زدند كه داخل ساختمان چگونه به نظر مي‌رسد و يك كاربر توجه كرد كه قسمت‌هایی كه در عكس ديده مي‌شود در واقع موزه نيستند و موزه در زير زمين قرار دارد. وقتي از bubbaflubba2 پرسيده شد كه اين بازسازی چقدر طول كشيده، گفت كه فقط يك هفته طول كشيده است.

در ماینکرافت چطور روستایی‌های زامبی را درمان کنیم؟

موزه لوور یکی از بناهای تاریخی و هنری برجستهٔ جهان است که در قرن هفدهم به عنوان قصر شاهان فرانسه ساخته شد و در قرن نوزدهم به موزه تبدیل شد. این موزه بیش از ۳۵۰۰۰ آثار هنری و باستان‌شناسی را در خود جای داده است و هر سال حدود ۱۰ میلیون بازدیدکننده را به خود جذب می‌کند. این موزه در فیلم‌ها، رمان‌ها و بازی‌های زیادی به عنوان یک نقطهٔ جذاب و معروف ظاهر شده است.

بازسازی موزه لوور در ماینکرافت نشان می‌دهد که چقدر این بازی قابل تغییر و تطبیق است و چگونه بازیکنان می‌توانند با استفاده از ابزارهای ساده ولی قدرتمند درون بازی، آثار هنری پیچیده و زیبای واقعی را شبیه‌ سازی کنند. این کار همچنین نشان می‌دهد که چگونه بازیکنان ماینکرافت علاقهٔ زیادی به فرهنگ و تاریخ دارند و چگونه این بازی می‌تواند به آموزش و آشنایی با آثار جهان کمک کند.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
7 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Your Pedar
پاسخ

چقد بزرگه (ریده ب موزه)

به تو چه
پاسخ

چه حوصله ای داشته

حنانه
پاسخ

چطوری میشه تو بازی به این موزه رفت؟!

محمد
پاسخ

لعنتی ها اخه چرا لین حرفا رو میزنین خیلی خنده داره که این چیزا رو بگی اینو ساختن 😆

....
پاسخ

آقا برا من چرا اینارو نداره یه سری جهان تکراری فقط هس تازه بعد ۲۰ تا نیو ورد تونستم یه جا برم ک روستا داده

محمد
پاسخ

عزیزم خوبی حالت خوبه 😂
اینا رو خودشون ساختن تازه جهان ماینکرفت تکراری نداره اصلا چیزی بلدی از ماینکرفت

...
پاسخ

ظارت
کل نیو ورد هاشو باز کن بعد حرف بزن