آخرین اخبار ماینکرافت خبر

انیمه آخر هایائو میازاکی با جزئیات جدید و عنوان انگلیسی رونمایی شد

انیمه «چگونه زندگی می‌کنید؟» (How Do You Live?) به عنوان آخرین اثر هایائو میازاکی، کارگردان بزرگ انیمه ژاپن، بعد از سال‌ها حفظ راز، سرانجام در ژاپن روی پرده سینما رفت و جزئیات داستان، بازیگران و عنوان انگلیسی‌اش منتشر شد. این انیمه که در سال ۲۰۱۶ به عنوان آخرین فیلم میازاکی معرفی شده بود، تا به حال هیچ تبلیغات یا پوستر رسمی نداشته و Studio Ghibli تصمیم گرفته بود تا داستان فیلم را قبل از اکران فاش نکند تا بینندگان با حس تازگی و شگفت‌زدگی به تماشای آن بپردازند.

اما با اکران رسمی انیمه در ژاپن، خبرهای جدید و جالب درباره‌ ساخت و پخش بین‌المللی آن منتشر شده است. نه تنها بازیگران، تهیه‌کنندگان و داستان واقعی فیلم بعد از سال‌ها روشن شده است، بلکه عنوان انگلیسی فیلم نیز تایید شده است. به گفته‌ شرکت GKIDS که حق پخش فروش فیلم را در آمریکای شمالی خریداري کرده است، عنوان انگليسي انیمه The Boy and the Heron خواهد بود. هنوز تاريخ دقيقي برای پخش فيلم در آمريكای شمالي اعلام نشده است، اما قول داده شده است كه در سال جاری به روي پرده خواهد رفت.

انیمه «چگونه زندگی می‌کنید؟» (How Do You Live?) به عنوان آخرین اثر هایائو میازاکی، کارگردان بزرگ انیمه ژاپن، بعد از سال‌ها حفظ راز، سرانجام در ژاپن روی پرده سینما رفت و جزئیات داستان، بازیگران و عنوان انگلیسی‌اش منتشر شد
انیمه «چگونه زندگی می‌کنید؟» (How Do You Live?) به عنوان آخرین اثر هایائو میازاکی، کارگردان بزرگ انیمه ژاپن، بعد از سال‌ها حفظ راز، سرانجام در ژاپن روی پرده سینما رفت و جزئیات داستان، بازیگران و عنوان انگلیسی‌اش منتشر شد

«چگونه زندگي مي‌كنيد؟» داستان پسربچه‌ای به نام محيط مكي (Mahito Maki) را روایت مي‌كند كه پس از مرگ مادرش در حادثه‌ بمباران توكيو، با خانواده‌اش به روستا مي‌رود و پدرش با خاله حامله‌اش ازدواج مي‌كند.

هایائو میازاکی یکی از بزرگ‌ترین کارگردانان انیمه ژاپن است که با آثاری چون «پرنسس مونوکه» (Princess Mononoke)، «هاول و قلعه‌ سحرآمیز» (Howl’s Moving Castle)، «روح در قفس» (Spirited Away) و «باد برمی‌خیزد» (The Wind Rises) شهرت جهانی پیدا کرده است. او در سال ۲۰۱۳ اعلام کرده بود که «باد بر می‌خیرد» آخرین انیمه او خواهد بود، اما در سال ۲۰۱۶ تصمیم گرفت تا به سینما بازگردد و فیلم «چگونه زندگی می‌کنید؟» را بسازد. این انیمه براساس رمانی به همین نام نوشته‌ ژنزابورو يوشي (Genzaburō Yoshino) ساخته شده است.

۴ شیوه برای به‌دست آوردن پشم در ماینکرافت؛ با کمترین امکانات بلوک پشم بسازید

انیمه «چگونه زندگی می‌کنید؟» با استقبال گرم بینندگان و منتقدان روبرو شده است. برخی از منتقدان این فیلم را بهترین اثر میازاکی تا به حال دانسته‌اند و برخی دیگر آن را یک شاهکار هنری و انسانی خوانده‌اند. فیلم نه تنها به زیبایی داستان را بازگو می‌کند، بلکه با استفاده از انیمیشن دست‌ساز و رایانه‌ای، صحنه‌های خیره‌کننده و جادویی را به تصویر می‌کشد. انیمه همچنین با موسیقی زیبای جو هيسايشي (Joe Hisaishi) و آهنگ پایانی «گلوب» (Globe) خوانده شده توسط خواننده‌ي مشهور ژاپني كِنشي يونِزو (Kenshi Yonezu) همراه است.

«چگونه زندگی می‌کنید؟» در حال حاضر در سینماهای ژاپن اکران می‌شود و قرار است در سال جاري در سراسر جهان پخش شود. شما درباره آخرین اثر این کارگردان بزرگ چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زهرا اقائی
پاسخ

من عاشق اثار میازاکی هستم انشالله هیچوقت از ساختن انیمه کنار نره

Luffy_17
پاسخ

نظر منم همینه واقعا انیمه هاش عالی هستن