آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

بازسازی کنسرت تیلور سوییفت را در ماینکرافت ببینید

بسیاری از طرفداران تیلور سوئیفت، خواننده‌ و آهنگساز مشهور آمریکایی، به دلایل مختلف نمی‌توانند در تور کنسرت ‘Eras’ او شرکت کنند. اما حالا با کمک یک پروژه‌ جالب در بازی ماینکرافت محبوب و پرطرفدار، می‌توانند حس حضور در این رویداد را تجربه کنند.

این پروژه توسط یک کاربر تیک‌تاک به نام @kingdomsofaltera اجرا شده است. او با استفاده از قابلیت‌های ساخت و ساز بازی ماینکرافت، ورزشگاه کنسرت ‘Eras’ را در دنیای خود ساخته و سپس با قرار دادن صدای آهنگ‌های تیلور سوئیفت و نورپردازی مناسب، صحنه‌ های مختلف کنسرت را شبیه‌ساز کرده است. در صفحه تیک تاک این کاربر، می‌توانید ویدیوهای مربوط به کنسرت تیلور سوییفت و دیگر پروژه‌های او را ببینید.

او با استفاده از قابلیت‌های ساخت و ساز بازی ماینکرافت، ورزشگاه کنسرت ‘Eras’ را در دنیای خود ساخته و سپس با قرار دادن صدای آهنگ‌های تیلور سوئیفت و نورپردازی مناسب، صحنه‌ های مختلف کنسرت را شبیه‌ساز کرده است
او با استفاده از قابلیت‌های ساخت و ساز بازی ماینکرافت، ورزشگاه کنسرت ‘Eras’ را در دنیای خود ساخته و سپس با قرار دادن صدای آهنگ‌های تیلور سوئیفت و نورپردازی مناسب، صحنه‌ های مختلف کنسرت را شبیه‌ساز کرده است

@kingdomsofaltera ویدئوهای مختلف از پروژه خود را در تیک‌تاک به اشتراک گذاشته است. این ویدئوها نشان می‌دهند که چگونه بازیکن می‌تواند از زوایای مختلف به کنسرت نگاه کند. این ویدئوها در تیک‌تاک بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند و میلیون‌ها بازدید و لایک دریافت کرده‌اند. بسیاری از کاربران از خلاقیت و دقت پروژه تحسین کرده‌اند و بعضی‌ها حتی گفته‌اند که فکر می‌کردند این ویدئوها از کنسرت واقعی هستند.

این پروژه نشان می‌دهد که چگونه بازی ماینکرافت می‌تواند فضای خلاقانه و تعاملی برای بازسازی و تجربه‌ی رویدادهای واقعی فراهم کند. این پروژه همچنین برای بسیاری از طرفداران تیلور سوئیفت، که به دلایل مالی یا جغرافیایی نمی‌توانند در تور کنسرت او شرکت کنند، یک راه جذاب برای لذت بردن از موسیقی او است. @kingdomsofaltera هنوز جزئیات پروژه خود را منتشر نکرده است اما در یوتوب خود، آموزش‌های مختلف درباره‌ دنیای سفارشی خود را قرار داده است. شاید به زودی بتوانید نحوه‌ ساخت پروژه ‘Eras’ را نیز ببینید.

۴ شیوه برای به‌دست آوردن پشم در ماینکرافت؛ با کمترین امکانات بلوک پشم بسازید

تور کنسرت ‘Eras’ تیلور سوئیفت یکی از مهم‌ترین رویدادهای موسیقی سال ۲۰۲۳ است. این تور که در ژوئن شروع شد و تا دسامبر ادامه دارد، در بیش از ۵۰ شهر در سراسر جهان برگزار می‌شود. هر کنسرت در این تور، به یکی از آلبوم‌های تیلور سوئیفت اختصاص دارد و بازخوانی آهنگ‌های قدیمی و جدید او را شامل می‌شود.

بلیط‌های این تور به سرعت تمام شدند و قیمت‌های بازار سیاه آن‌ها به بالای ۱۰۰۰ دلار رسید. بسیاری از طرفداران تیلور سوئیفت، که نتوانستند بلیط بخرند یا به خاطر شرایط جغرافیایی نمی‌توانند حضور داشته باشند، به دنبال راه‌های دیگر برای لذت بردن از موسیقی او هستند. شما درباره بازسازی کنسرت تیلور سوییفت به صورت مکعبی چه فکر می‌کنید؟ دوست دارید اجرای زنده کدام یک از خوانندگان دیگر را در ماینکرافت ببینید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها