آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

فیلمبرداری فیلم ماینکرافت به دلیل اعتصابات هالیوود متوقف شد

فیلمبرداری فیلم ماین‌کرفت، که بر اساس بازی محبوب ویدئویی با همین نام ساخته خواهد شد، در شهر آکلند نیوزیلند به دلیل اعتصابات بازیگران و نویسندگان در هالیوود به حالت تعلیق درآمده است. این فیلم که با بودجه‌ای بالا تولید می‌شود، با حضور ستارگان مشهور هالیوود مانند جیسون موموآ، استیو کارل و پدرو پاسکال، قرار بود از همین تابستان فیلمبرداری شود. اما به گزارش شبکه ۱News نیوزیلند، به نقل از منابع آگاه، تولید فیلم ماینکرافت به دلایل قانونی و تراز تجارت بین الملل تا زمان رسیدگی به اختلافات بین اتحادیه بازیگران و تولیدکنندگان فیلم و تلوزیون آمریکا (SAG) و اتحادیه تولیدکنندگان فروش (AMPTP) به حالت تعلق درآمده است.

آنی مورای، رئیس کمیسیون فیلم نیوزیلند، در بیانیه‌ای به ۱News گفت: «ما درک می‌کنیم که فیلم ماینکرافت در حال حاضر در حالت انتظار است و تا زمان رسیدگي به اختلافات بین SAG و AMPTP قرار است وضع به همین صورت بماند». این در حالي است که تولید فیلم‌های ديگری نيز به دلايل همين اختلافات قطع شده است. برخي از اين فيلم‌ها عبارت‌اند از: دنباله فيلم آواتار، دنباله فيلم گلادياتور و فيلم جديد جورج لوكاس.

فیلمبرداری فیلم ماین‌کرفت، که بر اساس بازی محبوب ویدئویی با همین نام ساخته خواهد شد، در شهر آکلند نیوزیلند به دلیل اعتصابات بازیگران و نویسندگان در هالیوود به حالت تعلیق درآمده است
فیلمبرداری فیلم ماین‌کرفت، که بر اساس بازی محبوب ویدئویی با همین نام ساخته خواهد شد، در شهر آکلند نیوزیلند به دلیل اعتصابات بازیگران و نویسندگان در هالیوود به حالت تعلیق درآمده است

جان بارنت، تهیه کننده سینما، در این باره گفت: «لغو تولید فیلم‌های خارجي در نيوزيلند، تاثير بزرگي بر كشور خواهد داشت و براي بازيگران و خدمات فني عدم قطعيت ايجاد خواهد كرد. او گفت: «فكر مي‌كنم برخي از فيلم‌هاي بزرگ قرار نيست تا مدتی ساخته شوند و اگر اکنون شركت‌هاي اجاره تجهيزات تماس بگيريد، متوجه خواهيد شد كه هيچ كاری برای شش ماه آينده برنامه ريزي نشده است». او همچنین افزود: «آنچه که شما در آینده نیز خواهید دید این است که هیچ محتوای جدیدی در سینماها وجود نخواهد داشت، بنابراین سینماهای اینجا نیز دورانی را تجربه خواهند کرد که کمبود محتوا وجود خواهد داشت».

بارنت گفت که در حالی که اعتصابات ممکن است منجر به کمبود محتوای فیلم و تلویزیون در سطح جهانی شود، اما ممکن است در بلند مدت به نفع تولیدات محلی نیوزیلند باشد: «تاثیر اعتصابات برای برخی منفی و برای برخی مثبت خواهد بود، زیرا اگر شما محتوای محلی تولید می‌کنید، ناگهان بازارهایی در سراسر جهان وجود دارند که به محتوای شما نیاز خواهند داشت. ما محتوایی داریم که در اینجا تولید می‌شود و می‌توانیم به آن‌ها ارائه کنیم.».

۱۰ انیمیشن تاریک که حتما باید ببینید

صنعت سینمای آمریکا با بزرگترین اعتصاب خود در دهه‌های اخیر روبرو شده است. بیش از ۶۰ هزار بازیگر و نویسنده فیلم و تلویزیون، کار خود را به علت عدم توافق با استودیوهای بزرگ هالیوود در مورد حقوق و شرایط کاری متوقف کرده‌اند. این اعتصاب، که از ماه مه آغاز شده است، تاثیر گسترده‌ای بر تولید و پخش فیلم‌ها و سریال‌های جدید داشته و به نظر می‌رسد که به زودی به پایان نخواهد رسید. تاکنون هیچ گفتگو یا مذاکره‌ای بین طرفین درگیر صورت نگرفته است.

بازیگران و نویسندگان، خواستار افزایش حق الزحمه، بهبود شرایط بیمه درمانی، حفظ حق مالکیت معنوی و جلوگیری از استفاده از هوش مصنوعی در تولید فیلمنامه و تقلید صدا و تصویر بازیگران هستند. هنوز کمپانی برادران وارنر درباره قطع فیلم‌برداری ماینکرافت توضیحی نداده. شما در این باره چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
7 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Refighet
پاسخ

حاجی بسازن خیلی گادد میشه و پرطرفدار

ارمان
پاسخ

اسکلا اجازه ندادند فیلم بسازند اونم چه فیلمی

شکارچی
پاسخ

بسازین جان مادرتان من که خیلی مشتاقم

Terebyte
پاسخ

هر بار اومدن این فیلم را بسازن یک مشکلی پیش اومد …🙁
خود همین اتفاقات فیلم شده

کاور فایر
پاسخ

اصلا ساخت این فیلم به شکل لایو اکشن مزخرف میشه نسازند بهتره فک کنم

Silk
پاسخ

من عاشق ماینکرافتم اما بنظرم فیلمش چیز خوبی از اب در نمیاد ماینکرافت به صورت مکعبی قشنگه بعد اصلا این مسئله به کنار واسه اندرمن و ایرون گولم میخوان چیکار کنن؟! 😂

Ahoora.k
پاسخ

حق داشتن اعتراضات راه بندازن
دارن با هوش مصنوعی نسل بازیگر و نویسنده دوبلر رو از بین میبرن
من به شخصه مخالف هوش مصنوعی هستم