آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

بازسازی دنیای زلدا در ماینکرافت توسط یک بازیکن خوش ذوق

ماینکرافت یک بازی سندباکس است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا دنیاهای مختلف را با استفاده از بلوک‌های رنگی بسازند. این بازی بسیار محبوب است و بسیاری از خالقان محتوا در یوتیوب ویدئوهای مختلفی از آثار خود در ماین‌کرفت منتشر می‌کنند. گاهی اوقات، این آثار به قدری شگفت‌انگیز و پرطرفدار هستند که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده و مورد توجه قرار می‌گیرند. Grazzy یک یوتیوبر است که در حال ساخت تمام نقشه هایرول از بازی زلدا در ماینکرافت است. ویدیوی این ساخته را می‌توانید در اینجا ببینید.

Grazzy علاقه زیادی به بازی زلدا دارد. Breath of the Wild یک بازی ماجراجویانه است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و دارای یک دنیای باز بسیار بزرگ و زنده به نام هایرول است. Grazzy تصمیم گرفت که این دنیای فانتزی را در مقابل دوربین خود، در ماینکرافت بسازد و به سایر بازیکنان نشان دهد. Grazzy در گفتگو با IGN، گفت که همیشه رویای ساخت هایرول در ماینکرافت را داشته است و با ساخت منطقه شروع بازی، یعنی فلات بزرگ، شروع کرده است. ویدئو اول این پروژه بسیار مورد استقبال قرار گرفت و بیش از ۱.۴ ملیون بازدید در یوتبوب کسب کرد. Grazzy این ویدئو را بیش از یک سال پیش منتشر کرده است و از آن زمان تا کنون، پیشرفت‌های زیادی در این پروژه داشته است.

Grazzy علاقه زیادی به بازی زلدا دارد. Breath of the Wild یک بازی ماجراجویانه است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و دارای یک دنیای باز بسیار بزرگ و زنده به نام هایرول است.
Grazzy علاقه زیادی به بازی زلدا دارد. Breath of the Wild یک بازی ماجراجویانه است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و دارای یک دنیای باز بسیار بزرگ و زنده به نام هایرول است.

Grazzy گفت که برای این پروژه، از یک نرم‌افزار استفاده کرده که به او امکان می‌دهد تا نقشه‌های بازی را به صورت خودکار در ماینکرافت وارد کند: «من این نرم‌افزار را پیدا کردم که به من اجازه می‌داد تا یک نقشه از بازی زلدا را به ماینکرافت وارد کنم. بنابراین، من از همان ابتدا تمام نقشه پایه را داشتم.»

Grazzy تا کنون، علاوه بر فلات بزرگ، بخش‌های دیگری از نقشه را نیز تکمیل کرده است، از جمله فارون، بیابان گروودو، لانایرو، نکولدا و منطقه زورا. آنچه که باقی مانده است، شامل هبرا و تابانتا، هایرول مرکزی، کوه مرگ و منطقه جنگل کوروک است. Grazzy گفت که هر بخش از نقشه حدود سه ماه یا بیشتر زمان می‌برد تا به طور کامل ساخته شود و چند هفته اول برای برنامه‌ریزی صرف می‌شود. به همین دلیل، معمولاً زمان بیشتری از آنچه که پیش‌بینی شده است لازم است، اما او می‌گوید که با خونسردی با آن سر و کار دارد.

چه‌طور در ماینکرافت کوره بسازیم و از آن استفاده کنیم؟

Grazzy در ویدئوهای خود، نحوه ساخت هر بخش از نقشه را به تفصیل نشان می‌دهد و با تصاویر و فیلم‌های بازی زلدا مقایسه می‌کند. او همچنین به بازخوردهای مخاطبان خود گوش می‌دهد و نظرات و پیشنهادات آن‌ها را در نظر می‌گیرد. او گفت که بازخوردهای مثبت و منفی را قبول دارد و سعی می‌کند تا بهترین کار را انجام دهد. او نه تنها قصد دارد تا نقشه هایرول را در ماینکرافت بسازد، بلکه می‌خواهد چالش‌های بازی زلدا را نیز در آن شبیه‌سازی کند.

Grazzy امیدوار است که تا پایان سال جاری، پروژه ساخت هایرول در ماین‌کرفت را به پایان برساند. شما درباره این پروژه عظیم چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Grazzy
پاسخ

بساز بفروشه

Yones
پاسخ

بالاخره یه سازه درست حسابی و قشنگ گزاشتید

Bts
پاسخ

میشه به من بفروشیش