اخبار بازی خبر

حضور باراکا و دو شخصیت دیگر در بازی مورتال کامبت ۱ تایید شد

استودیو ندررلم با انتشار یک تریلر جدید، حضور شخصیت‌های لی می، باراکا و تانیا در بین کاراکتر‌های تازه‌ترین اثر سری Mortal Kombat یعنی بازی مورتال کامبت ۱ را تایید کرد.

باراکا در بسیاری از بازی‌های سری مورتال کامبت حضور داشته است. آخرین حضور این کاراکتر به بازی Mortal Kombat 11 بر‌می‌گردد. تانیا در بازی مورتال کامبت ۱۰ قابل بازی بود، اما در MK11 تنها حضوری کوتاه در پایان‌بندی شخصیت ملینا داشت. در مقابل این دو شخصیت، لی می از زمان انتشار بازی Mortal Kombat: Armageddon در سال ۲۰۰۶ برای مدت زیادی کنار گذاشته شده است. پیش از مورتال کامبت ۱، این کاراکتر به شکل غیر‌قابل بازی در دهمین بازی اصلی سری Mortal Kombat حضور داشت.

شش شخصیت قابل دانلود مورتال کامبت معرفی شدند

هر سه شخصیت باراکا، تانیا و لی می در بین شخصیت‌های اصلی Mortal Kombat 1 حضور دارند. به همین دلیل استفاده از آن‌ها به ویژگی Kameo محدود نشده و قرار نیست در کنار شخصیت‌هایی مثل گورو و داریوس قرار بگیرند. 

لی می در بازی مورتال کامبت 1
تانیا و لی می دیگر شخصیت‌های مورتال کامبت ۱ هستند که حضور آن‌ها در بین کاراکتر‌های قابل بازی تایید شده است

در کنار تایید سه شخصیت حاضر در بین مبارزین مورتال کامبت ۱، استودیو ندررلم اطلاعاتی از داستان این اثر ارائه کرده است. در این اثر باری دیگر ملینا و کیتانا عضوی از خانواده سلطنتی ادن هستند. آن‌ها توسط اومگادی، گروهی از زنان مبارز که از بدو تولد آموزش می‌بینند، محافظت می‌شوند. به نظر می‌رسد لی می پس از آن که نتوانسته از ملینا و پدر کیتانا (احتمالا پادشاه جرود) محافظت کند، تبعید شده است.

بر اساس تریلر منتشر شده از سوی سازندگان، تانیا به عنوان رئیس گروه اومگادی در Mortal Kombat 1 حضور داشته و رابطه نزدیکی با ملینا دارد. در خط زمانی جدید، باراکا پیش از آن که به بیماری مبتلا شود یک انسان عادی بوده است. در واقع تمام تارکاتان‌ها چنین شرایطی داشته و زندگی سختی را پشت سر می‌گذارند. این خبر خوبی برای ملینا نیست، زیرا با وجود امیدواری متحدانش نسبت به درمان شدن توسط لو کنگ، او چنین کاری را برای صدها فرد مبتلا شده انجام نداده است.

پس‌زمینه داستانی اسموک در بازی مورتال کامبت ۱ تغییر کرده است

 Mortal Kombat 1 در تاریخ ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ (۱۷ سپتامبر ۲۰۲۳) روی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد حضور تانیا، باراکا و لی می در مورتال کامبت ۱ چیست؟ بیشتر از همه برای اضافه شدن کدام شخصیت لحظه‌شماری می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها