آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

یکی از جاه‌طلبانه‌ترین پروژه‌های ماینکرافت: بازسازی کل بلادبورن!

شهر یارنام، محل اصلی داستان بازی بلادبورن، یکی از زیباترین و تاریک‌ترین مناطق در تاریخ بازی‌های ویدئویی است. این شهر که با الهام از معماری گوتیک و داستان‌های ترسناک ساخته شده است، حال و هوای خاص و منحصربفردی دارد که هر بازیکن را به خود جذب می‌کند. اما چطور است که این شهر را در یک بازی دیگر مانند ماینکرافت ببینید؟

پوتومی، یک خالق محتوا در بازی ماینکرافت، به همراه تیمش در حال ساخت یک پروژه فوق‌العاده است که قصد دارد شهر یارنام را در دنیای مجازی مکعبی زنده کند. این پروژه که در حال حاضر بخش‌های مرکزی شهر را به طور کامل شبیه‌سازی کرده است، قصد دارد حال و هوای تاریک و گوتیک بازی بلادبورن را در یک بازی دارای قابلیت سفارشی‌سازی بالا منتقل کند.

شهر یارنام، محل اصلی داستان بازی بلادبورن، یکی از زیباترین و تاریک‌ترین مناطق در تاریخ بازی‌های ویدئویی است.
شهر یارنام، محل اصلی داستان بازی بلادبورن، یکی از زیباترین و تاریک‌ترین مناطق در تاریخ بازی‌های ویدئویی است.

پوتومی در گفت‌وگو با یکی از مجلات حوزه گیمینگ، از الهام، فرآیند و چالش‌های ساخت این پروژه برایمان گفت. او گفت که همواره علاقه زیادی به بازی بلادبورن داشته و خواسته که شهر یارنام را از زوایای مختلف ببیند. وقتی این امکان در بازی اصلی وجود نداشت، تصمیم گرفت که خودش شروع به ساخت آن در ماینکرافت کند.

پروژه پوتومی تنها به ساخت ساختمان‌ها و خیابان‌های شهر یارنام خلاصه نمی‌شود، بلکه او قصد دارد همه موجودات وحشتناک، باس‌های قدرتمند و مناطق مخفی بازی بلادبورن را نیز در دنیای مجازی ماینکرافت زنده کند. او همچنین برنامه‌های آینده خود برای اضافه کردن منطقه زیرزمین، دانشگاه بیرگروث و روستای دیده نشده را برایمان بیان کرد.

پوتومی، یک خالق محتوا در بازی ماینکرافت، به همراه تیمش در حال ساخت یک پروژه فوق‌العاده است که قصد دارد شهر یارنام را در دنیای مجازی مکعبی زنده کند.
پوتومی، یک خالق محتوا در بازی ماینکرافت، به همراه تیمش در حال ساخت یک پروژه فوق‌العاده است که قصد دارد شهر یارنام را در دنیای مجازی مکعبی زنده کند.

پروژه پوتومی و تیمش یکی از خلاقانه‌ترین و زیباترین پروژه‌هایی است که تا به حال در بازی ماینکرافت دیده‌ایم. این پروژه نشان می‌دهد که چگونه می‌توان با استفاده از قابلیت‌های این عنوان شبیه ساز مکعبی، یک بازی دیگر را بازسازی کرد و به آن روح جدید بخشید. این پروژه همچنین یک احترام به بازی بلادبورن و طراحان آن است که یک شاهکار هنری را خلق کرده‌اند.

اگر شما هم علاقه‌مند به دیدن شهر یارنام در ماینکرافت هستید، می‌توانید از طریق پاتریون پوتومی به او کمک کنید. این کمک به او و تیمش امکان می‌دهد که بتوانند پروژه را به بهترین شکل ممکن ادامه دهند و همه جزئیات بازی بلادبورن را در ماینکرافت شبیه‌سازی کنند.

ترفندهای بازی نبرد امپراتوری؛ سرعت و قدرت‌تان را بالاتر ببرید

این پروژه که هنوز در مراحل تکمیلی است، نیاز به حمایت و کمک مالی دارد. پوتومی گفت که پس از اتمام پروژه، همه چیز رایگان خواهد بود و هر کس می‌تواند شهر یارنام را در ماینکرافت تجربه کند. این یک فرصت منحصربفرد برای دیدار با گوشه و کنار گوتیک و تاریک بازی بلادبورن در یک بازی دارای حال و هوای کاملاً متفاوت است. شاید شما هم به جای بازگشت به بازی اصلی، تمایل داشته باشید از شهر یارنام در ماین‌کرفت دیدار کنید. شما درباره این پروژه عظیم در ساخته موجنگ چه فکر می‌کنید؟ آیا سازندگان خواهند توانست طرح خود را به پایان برسانند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
9 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نوا
پاسخ

من دارم بیمارستان بیکن که داخل the evil within بود و باز سازی میکنم

سورنا
پاسخ

آخرش که چی؟😂

ابوالفضل
پاسخ

هیچی🗿

رغیب ممد قلی
پاسخ

چی که اخرش

ابد طوفان
پاسخ

من دارم یه خونه ۲ در ۲ بلوک رو میسازم اولین دیوارش ۴ سال تول کشید الان ۸ ساله که دارم میسازمش هر بلوک رو در ۱ سال میزارم استیو هم(رحم الله هم فاتحمل صلوات ) خدا رحمتش کنه الان بچش هست اون رو به کار میگیرم

اقای 8
پاسخ

😂😂😂😂

هادی
پاسخ

من یه قصر مخفی زیر دریا ساختم که به -۱ راه داره 😂😂

پارسا بورقانی
پاسخ

منم یه چند وقته دارم زیر زمین نزدیک اونجا که بازی تموم میشه یه چند خط مترو میزنم الانم خط هفت رو دارم میسازم 🗿🗿🗿

کیلوا
پاسخ

منم هیروبراینم