آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

اکتیویژن طی یک رویداد در فصل پنجم مدرن وارفیر ۲، نسخه سوم را معرفی می‌کند

شرکت اکتیویژن از برگزاری یک رویداد معرفی بازی جدید این مجموعه با نام احتمالی Modern Warfare 3 در فصل ۵ بازی مدرن وارفیر ۲ خبر داد. به گفته این شرکت، فصل ۵ بازی Modern Warfare 2 که روز ۱۱ مرداد ماه سال جاری منتشر می‌شود، شامل رویدادی برای معرفی عنوان جدید از مجموعه بازی‌های Call of Duty در سال ۲۰۲۳ خواهد بود.

این رویداد که به صورت آنلاین برگزار می‌شود، فرصتی فراهم می‌کند تا بازیکنان مدرن وارفیر ۲ بتوانند برای تماشای نمایش جهانی بازی جدید Call of Duty در کنار هم جمع شوند. شایعات حاکی از آن است که عنوان بازی جدید، Modern Warfare 3 خواهد بود که توسط Sledgehammer Games ساخته شده و ادامه‌دهنده‌ی داستان نسخه‌های قبلی است.

به گفته این شرکت، فصل 5 بازی Modern Warfare 2 که روز 11 مرداد ماه سال جاری منتشر می‌شود، شامل رویدادی برای معرفی عنوان جدید از مجموعه بازی‌های Call of Duty در سال 2023 خواهد بود.
به گفته این شرکت، فصل ۵ بازی Modern Warfare 2 که روز ۱۱ مرداد ماه سال جاری منتشر می‌شود، شامل رویدادی برای معرفی عنوان جدید از مجموعه بازی‌های Call of Duty در سال ۲۰۲۳ خواهد بود.

علاوه بر این رویداد، فصل ۵ شامل محتوای تازه‌ای برای بخش چندنفره بازی نیز خواهد بود. از جمله می‌توان به نقشه‌ی بازسازی‌شده‌ی Strike از Modern Warfare اولیه، حالت بازی جدید Havoc و حالت ۲۰ در ۲۰ Capture the Flag اشاره کرد. ۳ حالت جدید هم برای Gunfight در نظر گرفته شده است: Custom، Snipers و Armored Gunfight. همچنین بازگشت فرمانده Graves از شرکت Shadow Company باعث شده‌است حدس و گمان‌ها در مورد داستان آینده‌ی مجموعه Modern Warfare اوج بگیرد.

از سوی دیگر، بازیکنان Warzone می‌توانند در رویداد محدود “Faction Showdown” که مجزا از رونمایی بازی جدید برگزار می‌شود، در کنار گروه‌های Task Force 141 یا Shadow Company شرکت کنند. نشت اخباری درباره‌ی همکاری بازی Modern Warfare 3 با شرکت نوشیدنی انرژی‌زای Monster منجر به افزایش انتظار طرفداران برای شنیدن اخبار رسمی شده بود که خوشبختانه نیازی به انتظار طولانی نیست.

چه‌طور در ماینکرافت کوره بسازیم و از آن استفاده کنیم؟

رویداد معرفی بازی جدید در فصل ۵ انجام خواهد شد و احتمالاً پیامدهایی برای داستان نسخه سوم مدرن وارفیر به همراه خواهد داشت، زیرا بازیکنان باید با پیوستن به Shadow Company، یک سلاح شیمیایی خطرناک را مدیریت کنند. طرفداران این مجموعه بازی‌های محبوب که در سبک تیراندازی اول شخص قرار دارد، از زمان معرفی نسخه اول آن در سال ۲۰۰۳ میلادی، همواره استقبال گسترده‌ای از هر نسخه جدید این بازی کرده‌اند.

موفقیت بی‌نظیر نسخه مدرن وارفیر ۲۰۱۹ و تحسین منتقدان، سازندگان را ترغیب کرد تا قسمت بعدی مدرن وارفر را برای عرضه در سال ۲۰۲۲ آماده کنند. اکنون با فرا رسیدن فصل ۵، طرفداران مشتاقانه منتظر رونمایی از قسمت سوم این مجموعه هستند تا ادامه ماجراجویی‌های کاپیتان پرایس و تیم ۱۴۱ را دنبال کنند. با توجه به استقبال گسترده از نسخه قبلی، تولیدکنندگان انتظار دارند که فروش نسخه جدید نیز رکوردهای قبلی را بشکند. البته رقابت در این حوزه بسیار شدید است و عرضه بازی‌هایی مانند Battlefield از سوی شرکت‌های دیگر، می‌تواند برای Modern Warfare 3 چالش‌برانگیز باشد.

آنچه مسلم است اینکه فصل ۵ محتوای جذابی برای بازی‌بازان مدرن وارفیر ۲ و Warzone به ارمغان خواهد آورد و انتظار می‌رود با بروزرسانی میان‌فصلی، شاهد افزوده شدن نقشه‌ها، شخصیت‌ها و حالت‌های چندنفره‌ی تازه‌ای باشیم.

Loading

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کسی که قبل از دیگران بازی میخرد
پاسخ

من کال اف مدرن ۳ رو خریدم ۶۰ تا مرحله داره ۵۰ تا شخصیت ۳۰ تا تفنگ قابل شخصیت سازی مدحله هاشت ابر سخته تو حالت بچگانه بزاری بازم بازی بارگیری نشده مینیویسه شما مردید
اگه میگید بازی هنوز نیومده به من بخواطر عالی بودنم دادن

رغیب ممد قلی
پاسخ

اگه نظر بدید پول دریافت می کنیید حتما نظر بدید و شماره کارتم هم بفرستید من به ازای هر نظر ۱۰ هزار تومان می دم رمز کارت من هست ۰۹۱۲