آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

بازیکن ماینکرافت یک استراحتگاه قرون وسطایی شگفت‌انگیز را در بازی ساخته

یکی از طرفداران پر و پا قرص ماینکرافت اخیراً استراحتگاه قرون وسطایی جذابی با جزئیات دلفریب ساخته که نشان‌ دهنده خلاقیت و استعداد بازیکنان قدیمی این بازی است. محبوبیت پایدار ماینکرافت به دلیل گیم‌ پلی ساده اما عمیق آن است که هم بزرگسالان و هم بازیکنان جوان را جذب می‌کند.

یکی از بازیکنان علاقه‌مند به ماینکرافت که سال‌هاست این بازی ساندباکس سبک بقا را بازی می‌کند، اخیراً میخانه قرون وسطایی شگفت‌انگیزی را درون بازی ساخته است. ماینکرافت امکان ساخت بناهای حماسی را فراهم می‌کند و جامعه کاربران آن اغلب درگیر ساخت سازه‌های منحصربفردی می‌شوند که الهام‌بخش سایر بازیکنان برای ارتقای مهارت ساخت و شروع پروژه‌های جدید است.

یکی از طرفداران پر و پا قرص ماینکرافت اخیراً میخانه قرون وسطایی جذابی با جزئیات دلفریب ساخته که نشان‌ دهنده خلاقیت و استعداد بازیکنان قدیمی این بازی است.
یکی از طرفداران پر و پا قرص ماینکرافت اخیراً میخانه قرون وسطایی جذابی با جزئیات دلفریب ساخته که نشان‌ دهنده خلاقیت و استعداد بازیکنان قدیمی این بازی است.

ماینکرافت در ابتدا در سال ۱۳۸۸ و در فاز آزمایشی خود رونمایی شد و با گیم‌پلی ساده اما عمیقش که اجازه می‌داد مردم ساختمان بسازند، منظره را تغییر دهند و به شیوه خودشان بازی کنند، دنیا را تسخیر کرد. این ویژگی‌ها کافی بود تا هم بزرگسالان و هم بازیکنان جوان را راضی نگه دارد و باعث تثبیت یک اجتماع بازیکنان قوی شود. به دلیل چندین بروزرسانی که محتوای تازه اضافه کردند و در عین حال آزادی عمل زیادی را اجازه می‌دادند، بازی تا به امروز محبوب مانده است.

نمونه عالی از استعداد بازیکنان قدیمی ماینکرافت را می‌توان در میخانه قرون وسطایی شگفت‌انگیزی که اخیراً توسط lexbuilds ساخته شده، مشاهده کرد. این بازیکن خانه‌ای دو طبقه با سبک قرون وسطایی جذابی ساخته است. این خانه بالای تپه‌ای در کنار دریاچه قرار گرفته و به دلیل داشتن چندین جزئیات کوچک جالب، بسیار زیبا به نظر می‌رسد. از ویژگی‌های جذاب آن می‌توان به طبقه اول سنگی و طبقه دوم چوبی که تضاد خوبی ایجاد کرده‌اند، چند دودکش آجری، فضای باز کوچکی با سقف قرمز و سفید و یک انباری چوبی که شبیه انبار شراب است، اشاره کرد. متاسفانه تصاویری از داخل ساختمان موجود نیست.

عجیب و غریب ترین موجوداتی که در بازی ها می‌بینید

افراد زیادی در بخش نظرات پست ردیت به تحسین کار lexbuilds پرداختند و از تعهد او تمجید کردند. به گفته خالق این میخانه، او از زمان کودکی ماینکرافت بازی کرده و بنابراین با گذشت زمان مهارت‌های عالی‌ای کسب کرده است که باعث شده این میخانه را بتواند در سطح برخی دیگر از ساخته‌های عالی Minecraft قرار دهد.

بروزرسانی جدید ماینکرافت، بازی را حتی بیشتر گسترش می‌دهد و ویژگی‌های جدیدی همچون باستان‌شناسی، قالب‌های جدید آهنگری، شتر و بیشتر را اضافه می‌کند. قطعاً این موضوع بازیکنان را ترغیب خواهد کرد تا محتوای خلاقانه‌تری بسازند و به اشتراک بگذارند، به ویژه در ارتباط با زیستگاه‌های بیابانی که با این به‌روزرسانی عمق بیشتری پیدا خواهند کرد. ماینکرفت برای موبایل، کامپیوتر، پلی‌استیشن ۴، سوئیچ، ایکس‌باکس وان و پلتفرم‌های قدیمی در دسترس است. شما درباره این ساخته جذاب طرفدار ماینکرافت چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
16 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HANED
پاسخ

نخوندم🗿

Terebyte
پاسخ

ایول همه با هم بریم . اهل دل ها بیان 🤣🤣🤣

مکرمی پور
پاسخ

وات دا ,🤣🤣🤣🤣

امیر علی حیدریان
پاسخ

وادا فاک

بهراد
پاسخ

من هستم😂

پانیذ
پاسخ

خوشگله 👍🏻
اگه شما گیگا چت هستی و اهمیت نمی‌دی برای چی وقتتو صرف نوشتن کردی 🤨

M.H
پاسخ

میگم سازه های منم بیارین اینجا 😂

کیلوا
پاسخ

داداش مگه
دوتا گل رو هم گذاشتن هم میگن
“سازه”؟

یه ماینکرفت باز
پاسخ

اگه دوتا گل هست کلا تو ک ادعا داری بهتر بساز دیگه

رابی
پاسخ

درجه یک

عرفان
پاسخ

یه چیز خوب بزارید مثل کد های ماینکرافت

Be To Che
پاسخ

خوشگله… حالا همه گیمرا مهمونه منین پاشین بریم ببینیم چه خبره یه شب بخوابیم فرداشو یه فکری میکنیم😁🗿

بهراد
پاسخ

بریم🗿😂

اقای 8
پاسخ

یه سید بدم بهتون برید عشق کند ،تو جاوا
۳۴۳۴۳۴۳۴۴

اسم
پاسخ

من اینقدر شهر ساختم نمیدونم کدمو بزارن خدایی نامردن این سازه ۱ ساعت بیشتر طول نمیکشه ولی مالا من همشون بین ۱ تا ۲ هفته هستتتت

خوزه لوئیز
پاسخ

آخه که چی بشه این همه سازه تو بازی ساختی😅