آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

پوکمون آرسئوس و سولگالئو با گرافیک ماینکرافت چگونه به نظر می‌رسند

یکی از طرفداران خلاق پوکمون، نمایش کاملی از ظاهر دو پوکمون افسانه‌ای این فرنچایز یعنی آرسئوس و سولگالئو را درون بازی ماینکرافت ارائه کرده است. مجموعه گسترده‌ای از موجودات منحصربفرد و پرجنب‌وجوشی که در این فرنچایز محبوب شکار هیولا وجود دارد، باعث خلق آثاری توسط طرفداران شده که پوکمون‌های موردعلاقه آن‌ها را به تصویر می‌کشد. از خلق طرح‌های نوآورانه‌ای بر اساس پوکمون‌های پارادوکس اسکارلت و وایولت تا انطباق این موجودات در سایر بازی‌ها، طرفداران این فرنچایز بال‌های خلاق خود را در رسانه‌های مختلف گسترده‌اند. حالا دو پوکمون آیکونیک، ظاهری مکعبی‌ پیدا کرده‌اند.

پوکمون و ماینکرافت اغلب با هم همراه بوده‌اند، طوری که طرفداران این موجودات عنصری را به درون بازی ساندباکس وارد کرده‌اند. ایده معرفی پوکمون‌ها، هم موجودات و هم مکانیک‌های فرنچایز، به بازی موجانگ از محبوب‌ترین مادهای این بازی را ایجاد کرده است. Pixelmon و Cobblemon مادهای محبوبی هستند که پوکمون را به ماینکرافت اضافه می‌کنند. حال یک طرفدار دو موجود پرقدرت این فرنچایز را درون ماینکرافت تصور کرده است.

یکی از طرفداران خلاق پوکمون، نمایش کاملی از ظاهر دو پوکمون افسانه‌ای این فرنچایز یعنی آرسئوس و سولگالئو را درون بازی ماینکرافت ارائه کرده است.
یکی از طرفداران خلاق پوکمون، نمایش کاملی از ظاهر دو پوکمون افسانه‌ای این فرنچایز یعنی آرسئوس و سولگالئو را درون بازی ماینکرافت ارائه کرده است.

تصاویری که توسط کاربر DeliWtz در صفحه ردیت پوکمون به اشتراک گذاشته شده، دو پوکمون افسانه‌ای آیکونیک آرسئوس و سولگالئو را در سبک هنری ماینکرافت نشان می‌دهد. هر موجود دارای یک چرخه راه رفتن کامل با انیمیشن‌های متفاوت است، به طوری که آرسئوس مانند یک اسب دوندگی می‌کند. این طراح همچنین عضو تیم ماد Cobblemon و مسئول انیمیشن‌های آن است. تایید شده که این دو مدل پوکمون افسانه‌ای مرتبط با ماد “Pokecube” ماینکرافت هستند.

در بخش نظرات پست، کاربران زیادی مدل‌های آرسئوس و سولگالئو را تحسین کردند، به ویژه به لحاظ جزئیاتشان. این مدل‌ها دارای بخش‌های متحرک متعددی در طول چرخه راه رفتن هستند، از جمله حرکت تارهای موی موجود در سولگالئو هنگام راه رفتن. برخی حتی مدل سولگالئو را به ظاهر نیمه کلاسیک زوئیدز شبیه دانستند، چرا که این موجود شباهتی به ربات‌های غول‌آسای آن دارد. این طراح قبلا نیز چندین مدل دیگر را برای ماینکرافت ارائه کرده است، از جمله پوکمون‌های نادری مانند سلبی و دارکرای.

۱۰ بازی واقع‌گرایانه که فرقی با زندگی عادی ندارند

این انیمیشن شگفت‌انگیز پوکمون در حالی ارائه می‌شود که فرنچایز پوکمون مدرن به نظر قرار است اتفاقات بزرگی برای طرفدارانش داشته باشد. شرکت پوکمون به همراه توسعه‌دهنده Select Button اخیرا پوکمون Sleep را راه‌اندازی کرده است، برنامه‌ای برای پیگیری خواب که بازیکنان با استفاده از آن، پوکمون‌ها را در خواب می‌گیرند. همچنین انتظار می‌رود اسکارلت و وایولت در اواخر امسال بسته‌های الحاقی خود را منتشر کنند. شایعاتی نیز در مورد بازسازی احتمالی بلک و وایت وجود دارد.

موجودات مکعبی جدید پوکمون یک روش دیگر برای نشان دادن علاقه طرفداران به این فرنچایز آیکونیک است. فرنچایز پوکمون و بازی ماینکرافت همواره ارتباط نزدیکی با یکدیگر داشته‌اند. طرفداران اغلب تلاش کرده‌اند تا عناصری از یک بازی را به بازی دیگر منتقل کنند.

آثاری مانند مدل‌های ساخته شده توسط این طرفدار پوکمون نمونه‌ای از خلاقیت و استعداد طرفداران این دو بازی است که علاقه عمیق آن‌ها را نشان می‌دهد. البته این فقط یک نمونه کوچک از آثار بزرگ‌تری مانند مادهای محبوبی همچون پیکسل‌مون و کابل‌مون است که دنیاهای پوکمون و ماینکرافت را با هم ادغام می‌کنند. بنابراین انتظار می‌رود همچنان شاهد خلق آثار جذابی از سوی طرفداران این دو بازی باشیم که نشان‌دهنده علاقه عمیق و استعداد آنان است. ماینکرافت هم‌اکنون برای کامپیوتر، پلی‌استیشن ۴، سوئیچ، ایکس‌باکس وان و پلتفرم‌های قدیمی در دسترس است.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ابوالفضل امیری مهر
پاسخ

سلام دربازی مکانی پیدا کردن که روستای ویلیجرا و معبد صحرایی و برج پیلجرا دقیقا کنار همن چطوری باشما به اشتراک بزارم که با بقیه به اشتراک بزارید استفاده کنن؟ مختصات و سیدشم ذخیره کردم

محمد
پاسخ

این راه های ارتباطشونه

X mr
پاسخ

با استفاده از چیت بنویس seed/ بعد یه تعداد عدد میاره تو همون عدد ها و مختصات رو بگو یه راهش اینه.فقط تو کامپیوتر هست یا گوشی چون فرق میکنه.