آخرین اخبار ماینکرافت خبر

آیا کوین اسپیسی دوباره به دنیای حرفه‌ای هالیوود بازخواهد گشت؟

در پی برائت کوین اسپیسی از اتهامات آزار در دادگاه انگلستان، سوالات زیادی در مورد آینده کاری این بازیگر مطرح شده است. اسپیسی در مصاحبه ای ادعا کرده بود که تهیه کنندگانی آماده هستند تا بلافاصله پس از تبرئه وی، با او همکاری کنند. اما به نظر می رسد احیای دوران اوج حرفه این بازیگر دو بار برنده جایزه اسکار، کار آسانی نباشد.

اسپیسی در سال ۲۰۱۷ و پس از اتهامات آزار، به شدت تحریم شد. شبکه نتفلیکس او را از مجموعه محبوب خانه پوشالی کنار گذاشت و استودیوها نیز از همکاری با وی خودداری کردند. حال با برائت قانونی اسپیسی، سوال این است که آیا هالیوود درهای بسته را دوباره به روی او باز خواهد کرد؟ به نظر می رسد پاسخ منفی باشد. منابع آگاه معتقدند شانس بازگشت اسپیسی به جایگاه سابق بسیار کم است و حداکثر می تواند در فیلم های کم بودجه و مستقل بازی کند.

در پی برائت کوین اسپیسی از اتهامات آزار در دادگاه انگلستان، سوالات زیادی در مورد آینده کاری این بازیگر مطرح شده است. اسپیسی در مصاحبه ای ادعا کرده بود که تهیه کنندگانی آماده هستند تا بلافاصله پس از تبرئه وی، با او همکاری کنند
در پی برائت کوین اسپیسی از اتهامات آزار در دادگاه انگلستان، سوالات زیادی در مورد آینده کاری این بازیگر مطرح شده است. اسپیسی در مصاحبه ای ادعا کرده بود که تهیه کنندگانی آماده هستند تا بلافاصله پس از تبرئه وی، با او همکاری کنند

واقعیت این است که اسپیسی هالیوود را بر علیه خود برانگیخته و نفرت عمیقی نسبت به وی وجود دارد. بنابراین انتظار بازگشت سریع او به فیلم‌های بزرگ، واقع بینانه به نظر نمی‌رسد. البته اسپیسی می‌تواند در فیلم‌های ارزان قیمت و مستقل بازی کند که بیشتر برای بازارهای بین‌المللی تولید می‌شوند. اما بعید است بتواند مجددا جایگاه ستاره ای خود را بازیابد. در مجموع، راه برای بازگشت اسپیسی به اوج دشوار است. او آسیب جبران ناپذیری به شهرت خود زده و نفرت عمومی نسبت به وی زیاد است.

البته نباید فراموش کرد که اسپیسی همچنان یک بازیگر بزرگ و استعداد درخشان است. او در طول دوران فعالیت هنری خود، نقش‌های فراموش‌نشدنی بسیاری را ایفا کرده است. شاید بتوان گفت با وجود آسیب‌دیدگی شدید شهرتش، همچنان هواداران و طرفدارانی در سراسر جهان دارد که آثار او را دنبال می‌کنند. از این رو، شاید اسپیسی بتواند در کشورهایی که کمتر تحت تاثیر جنبش #MeToo قرار گرفته‌اند، مجددا مورد توجه قرار بگیرد.

۱۰تا از بهترین آیتم‌های ماینکرافت برای مد PvP

البته همه چیز بستگی به نگرش عمومی و واکنش رسانه‌ها خواهد داشت. اگر فضا برای بازگشت مجدد اسپیسی مهیا شود، شاید او بتواند در نقش‌های کوچک‌تری ظاهر شود و آرام آرام به دنیای بازیگری بازگردد. در هر صورت، آینده کاری اسپیسی پر از ابهام است و زمان نشان خواهد داد که آیا این بازیگر قدرتمند می‌تواند دوباره درخشش گذشته خود را بازیابد یا خیر.

البته نباید فراموش کرد که بحث بازگشت اسپیسی به دنیای بازیگری، بعد اخلاقی نیز دارد. بسیاری معتقدند با توجه به اتهامات وارد شده به او، حضور مجدد اسپیسی می‌تواند پیام منفی به جامعه و صنعت سرگرمی بدهد. گویی رفتارهای نادرست تاثیر چندانی بر آینده شغلی افراد ندارد. از سوی دیگر، عده‌ای معتقدند اسپیسی در دادگاه بی‌گناه شناخته شده و حق دارد به کار خود ادامه دهد. البته این نظریه هم چالش‌برانگیز است. شاید تنها راه، اتخاذ رویکردی میانه و منصفانه باشد. رویکردی که به اسپیسی فرصت دوباره‌ای می‌دهد، اما همزمان پیامدهای رفتارهای نادرست را نیز به او یادآوری می‌کند.

Loading

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها