آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

ساخت بزرگراهی بسیار بلند توسط یکی از بازیکنان ماینکرافت

یکی از بازیکنان ماینکرافت اخیراً پیشرفت خود را در ساخت بزرگراه بسیار بلندی که در بازی خود ساخته است، به اشتراک گذاشته. این پروژه یکی از ایده‌های بزرگ بسیاری از بازیکنان ماینکرافت است و طرفداران از تلاش سازنده آن تحت تاثیر قرار گرفته‌اند و شاید برخی را تشویق کند تا کار مشابهی را در نقشه‌ها یا سرورهای خود انجام دهند.

با ویژگی‌های متنوع سندباکسی ماینکرافت، بازیکنان آزادی زیادی در نحوه بازی دارند. برخی دوست دارند نقشه‌های وسیع و تصادفی را کاوش کنند و بهترین مکان‌ها را برای ساخت پایگاه ماینکرافت خود پیدا کنند، در حالی که برخی بر کشت منابع نادر و ارزشمند تمرکز می‌کنند. دیگران دوست دارند با ساختن طرح‌های تحسین‌برانگیز که ساعت‌ها طول می‌کشد، جامعه را تحت تاثیر قرار دهند یا حتی افزونه‌هایی برنامه‌ریزی کنند که بازی یا تجربه بصری را بهبود می‌بخشد. در مجموع، به نظر می‌رسد محدودیتی برای ایده‌های بازیکنان در بازی‌های خود وجود ندارد.

یکی از بازیکنان ماینکرافت اخیراً پیشرفت خود را در ساخت بزرگراه بسیار بلندی که در بازی خود ساخته است، به اشتراک گذاشته. این پروژه یکی از ایده‌های بزرگ بسیاری از بازیکنان ماینکرافت است و طرفداران از تلاش سازنده آن تحت تاثیر قرار گرفته‌اند
یکی از بازیکنان ماینکرافت اخیراً پیشرفت خود را در ساخت بزرگراه بسیار بلندی که در بازی خود ساخته است، به اشتراک گذاشته. این پروژه یکی از ایده‌های بزرگ بسیاری از بازیکنان ماینکرافت است و طرفداران از تلاش سازنده آن تحت تاثیر قرار گرفته‌اند

در ردیت، کاربر Naofumi اعلام کرده است که مشغول ساخت یک بزرگراه بسیار طولانی در سرور ماینکرافت خود است. به گفته سازنده، تاکنون ۴۰۰ بلوک استفاده کرده است و از دیگر بازیکنان می‌خواهد بگویند بعد از این پهنه طولانی جاده چه چیز دیگری باید اضافه کند. عکس پست شده شامل نمای بالایی از بزرگراه است که نشان می‌دهد چگونه از کنار مناظری مانند جنگل‌ها و تالاب‌ها عبور می‌کند. Naofumi حتی پل‌هایی برای عبور بزرگراه از روی آب ساخته است. نقشه کلی و توسعه ساختمان بزرگراه نیز در تصویر به اشتراک گذاشته شده شده‌اند که نشان می‌دهد ردیتور تا چه اندازه در پروژه خود پیشرفت کرده است.

این بازیکن مشهور و ماهر از طرفداران پرشمارش نیز درخواست کرده تا پیشنهاد دهند چه سازه‌ها و مناظر دیگری می‌تواند در امتداد این بزرگراه عظیم و پهناور قرار دهد. پیشنهادهایی همچون ایجاد مزارع پهناور گندم، باغ‌های میوه، جایگاه‌های سوخت، رستوران‌ها، مراکز خرید، تیرهای برق، بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی و حتی ساخت فرودگاه داده شده است.

جامعه گسترده بازیکنان و طرفداران ماینکرافت نیز با شور و هیجان فراوانی از این پروژه عظیم و استثنایی استقبال کرده‌اند و منتظرند تا مراحل بعدی پیشرفت این بزرگراه معروف را نیز شاهد باشند. انتظار می‌رود این اثر ماندگار، الهام‌بخش سایر بازیکنان باشد تا آن‌ها نیز تلاش کنند آثاری خلاقانه و نوآورانه در این بازی محبوب جهانی بیافرینند. به نظر می‌رسد ساخت این بزرگراه حماسی تنها آغازی بر نبوغ و استعداد این بازیکن استثنایی باشد.

معرفی بهترین اپیزودهای سریال Rick and Morty

اگرچه بسیاری از طرح‌ها یا نقشه‌های ساخته شده توسط بازیکنان ماینکرافت عمدتاً عملکرد زیبایی‌شناسانه در بازی‌های آن‌ها دارند، اما برخی ترجیح می‌دهند پروژه‌های عملکردی مانند بزرگراه Naofumi بسازند. امیدواریم او پیشرفت بیشتر خود را به اشتراک بگذارد و در نهایت بزرگراه کامل شده را هنگامی که در آینده آن را تمام کرد، نشان دهد. ماینکرافت هم اکنون برای تلفن‌های همراه، رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴، سوییچ و ایکس‌باکس وان در دسترس است. شما درباره این بزرگراه طولانی چه فکر می‌کنید؟ به نظرتان این بازیکن چه چیزهای دیگری باید در مسیر این بزرگراه قرار دهد؟ دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سید
پاسخ

بنده فرشته ماینکرفت هستم و ممد قلی شیطان کثیف بهتون هشدار میدم از او دوری کنید او یک آدم کثیف است که قصد دارد ندر اور ورلد را یکی کند و استیو را بکشد.

حق گو
پاسخ

من هم استیو هستم که باور دارم تو یک اسکل بچه سال هستی

آیدین
پاسخ

وایییی جررررز

،mohammad jafar
پاسخ

سلام دوستان من چرا نمیتونم با ایمیلم وارد بازی بشم

حق گو
پاسخ

منطقی

میلاد
پاسخ

آقا من نمی‌فهمم شما ها بچه سالین که میاین همش کامنت های مسخره بازی میزارین یا چی؟