اخبار بازی خبر

فهرست شخصیت های حاضر در بازی تکن ۸ لو رفت

به واسطه انتشار یک تصویر از بازی جدید سری Tekken، لیست شخصیت هایی که می‌توانید از آن‌ها در مبارزات تکن ۸ استفاده کنید، فاش شده است.

تکن یکی از مشهور‌ترین مجموعه‌های سبک فایتینگ است که میلیون‌ها نفر از تجربه آثار مختلف آن لذت می‌برند. پس از گذشت حدود هشت سال از زمان انتشار تکن ۷، شرکت Bandai Namco تصمیم گرفته که با انتشار هشتمین بازی اصلی سری Tekken باری دیگر توانایی‌های خود در ساخت یک اثر مبارزه‌ای را اثبات کند. این بازی که با نام Tekken 8 شناخته می‌شود، در تاریخ نا‌معلومی روی کامپیوتر و کنسول‌های نسل نهم ایکس باکس و پلی استیشن منتشر خواهد شد.

۱۰ بازی PSP که باید برای گوشی اندروید‌تان دانلود کنید + آموزش نصب

با وجود انتشار اطلاعات مختلف و متعدد از تکن ۸، فهرست شخصیت‌های این اثر هنوز به طور کامل رونمایی نشده است. به همین دلیل بسیاری از بازیکنان نسبت به حضور کاراکتر محبوب خود دچار شک و تردید بوده و شایعات مختلفی در رسانه‌ها مخابره شده است. حال تصویری از داخل بازی Tekken 8 در فضای اینترنت پخش شده که لیست کامل شخصیت های قابل بازی شامل، دو کاراکتر جدید را نشان می‌دهد. این تصویر را در زیر مشاهده می‌کنید:

لو رفتن مبارزان حاضر در تکن 8
در کنار شخصیت های مشهوری مثل جین کازاما، کینگ و کازویا، شاهد حضور دو کاراکتر جدید در بین مبارزین بازی تکن ۸ هستیم

پیش از این دیتاماینرها در سرور دیسکورد Modding Haven اعلام کردند که در قالب فایل‌های تست شبکه تکن ۸ موفق به کشف ۳۶ شخصیت قابل بازی شده‌اند. در این لیست شاهد حضور کاراکتر‌هایی از جمله پل فینیکس، مارشال لاو، کینگ، جین کازاما، برایان فیوری، کازویا میشیما، آسوکا کازاما، هیهاچی میشیما، آنا ویلیامز و پاندا هستیم.

مدتی پیش کارگردان Tekken 8 یعنی کاتسوهیرو هارادا اعلام کرد که سازندگان هیچ برنامه‌ای برای اضافه کردن شخصیت های مهمان به فهرست اولیه مبارزین ندارند. پیش از این کاراکتر آکوما از سری Street Fighter به تکن ۷ اضافه و نقش کلیدی در داستان ایفا کرد. به همین دلیل این مبارز یک شخصیت مهمان محسوب نمی‌شود. در مقابل، این اثر از کاراکتر‌های نوکتیس (از بازی Final Fantasy 15)، گیس (از سری Fatal Fury) و نیگان (از سریال The Walking Dead) برای این منظور استفاده کرده است.

بهترین شبیه سازهای پلی استیشن برای اندروید؛ پلی استیشن را در جیب خود بگذارید

با وجود گفته‌های کاتسوهیرو هارادا، این احتمال وجود دارد که در نهایت شخصیت های مهمان به Tekken 8 اضافه شوند. اما این اتفاق در زمان انتشار رخ نداده و چنین کاراکترهایی در زمان نا‌مشخصی به صورت بسته‌های الحاضی در دسترس قرار می‌گیرند. در حال حاضر سازندگان تکن ۸ روی نهایی کردن فهرست اصلی مبارزین و رفع مشکلات تمرکز دارند.

نظر شما در مورد تصویر فاش شده از لیست شخصیت های Tekken 8 چیست؟ آیا کاراکتر محبوب شما در بین آن‌ها حضور دارد؟ در آینده شاهد اضافه شدن چه مبارزهایی خواهیم بود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


Loading

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آرمین
پاسخ

خوشحالم آلیسا رو بینشون پیدا کردم

مهرداد
پاسخ

Steve fox💎