آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

شبیه‌سازی فوق‌العاده از برج دارک سولز ۳ در ماینکرافت

یک بازیکن وفادار و متهعد ماینکرافت ساعت‌ها وقت خود را صرف ساختن برج غول‌پیکری الهام‌گرفته از موزوله‌ شهری شگفت انگیز از DLC دارک سولز ۳ کرده است. این ساخته چشم‌نواز توانسته بازیکنان دارک سولز ۳ را به یاد گذشته بیندازد و یک‌بار دیگر نشان دهد که ماینکرافت چقدر برای بازیکنان خلاقی که می‌خواهند مناظر مشهور را در این بازی سندباکس بسازند، انعطاف‌پذیر است.

از زمان انتشار اولیه در سال ۲۰۱۱، ماینکرافت ابزاری را در اختیار بازیکنان قرار داده است تا تقریباً هرچیزی را که می‌توانند تصور کنند، بسازند. برخی از بازیکنان الهام‌گرفته از ماینکرافت، دنیای سواتون از بسته‌ الحاقی زن جادوگر یا یک کشتی جنگی کاوننت از هیلو را بازسازی کرده‌اند، در حالی که دیگران مسیرهایی برای مسابقه‌ی گوسفندان یا بزرگراه عظیمی که یک نقشه کامل را طی می‌کند، ساخته‌اند. بازیکنان ماینکرافت مرتباً آثار خود را به اشتراک می‌گذارند و کار سخت خود را به اجتماع نشان می‌دهند و دیگران را برای ساخت آثار خود الهام می‌بخشند.

یک بازیکن وفادار و متهعد ماینکرافت ساعت‌ها وقت خود را صرف ساختن برج غول‌پیکری الهام‌گرفته از موزوله‌ شهری شگفت انگیز از DLC دارک سولز 3 کرده است. این ساخته چشم‌نواز توانسته بازیکنان دارک سولز 3 را به یاد گذشته بیندازد
یک بازیکن وفادار و متهعد ماینکرافت ساعت‌ها وقت خود را صرف ساختن برج غول‌پیکری الهام‌گرفته از موزوله‌ شهری شگفت انگیز از DLC دارک سولز ۳ کرده است. این ساخته چشم‌نواز توانسته بازیکنان دارک سولز ۳ را به یاد گذشته بیندازد

یک بازیکن خلاق ماینکرافت به نام Throw-away-9876543 در ردیت، عکس‌هایی از آخرین پروژه‌ی خود منتشر کرده و از دیگر بازیکنان خواسته تا برج الهام‌بخش این ساخته‌ ماینکرافتی‌اش را حدس بزنند. کاربران ردیت به سرعت دریافتند که این ساخته‌ از موزوله‌ دارک سولز ۳ از DLC الهام گرفته شده است، یکی از زیباترین مکان‌های بازی‌های سری سولزبورن. این بازیکن بیش از ۵۰ ساعت وقت خود را صرف ساختن این برج عظیم کرده است که دقیقاً مثل آنچه در دارک سولز ۳ است، به نظر می‌رسد. علاوه بر نمای بیرونی شگفت‌انگیز آن، این تقلید موزوله همچنین شامل اتاق‌های مختلفی است که با شمع روشن شده‌اند و بازیکنان می‌توانند آن‌ها را کاوش کنند.

بازیکنان دارک سولز ۳ بلافاصله این موزوله را شناختند و از سطح واقع‌گرایی آن، به ویژه با توجه به جزئیات مورد نیاز و پیچیدگی ساخت آن با بلوک‌ها، تحت تأثیر قرار گرفتند. کسانی که هرگز دارک سولز ۳ را بازی نکرده‌اند این خلقت را با برج‌های مشهور دیگر در بازی‌های ویدئویی اشتباه گرفتند، مانند قلعه آکالا از مجموعه بازی‌های زلدا، لیندبلوم فاینال فانتزی ۹، ایری از بازی تاج و تخت، یا بناهایی ساختمانی از ارباب حلقه‌ها.

۵ بازی که دنیایی بزرگ‌تر از زمین دارند

برای سرگرم نگه داشتن بازیکنان، استودیوی موجانگ به طور منظم محتوای جدیدی را برای بازیکنان ماینکرافت منتشر می‌کند. در آوریل گذشته، این استودیو بازی ماینکرافت لیجندز را منتشر کرد که یک بازی استراتژیک عملی بر اساس دنیای محبوب مکعبی است. برای کسانی که ترجیح می‌دهند همچنان در بازی سندباکس اصلی بمانند، ماینکرافت در حال همکاری با لاک‌پشت‌های نینجا برای جشن گرفتن اکران اخیر فیلم سینمایی این مجموعه است. این همکاری شامل بسته‌های متنوع تکسچر، ۲۰ اسکین شخصیت الهام‌گرفته از لاک‌پشت‌های نینجا و دشمنان نمادینی مانند شریدر و کرانگ است.

ماین‌کرفت در چندین پلتفرم از جمله کامپیوتر، پلی‌استیشن ۴، سوییچ، اکس‌باکس وان و دستگاه‌های اندروید و آی‌اواس در دسترس است. شما درباره این بنای عظیم و زیبا در دنیای مکعبی چه فکر می‌کنید؟ دوست دارید چه پروژه‌های دیگری از دیگر بازی‌ها و فیلم‌ها را در ماینکرافت ببینید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد
پاسخ

این موده.اگه به زیرش دقت کنید ی لایه درت قهوه‌ای هست

Nightmare_Gamer
پاسخ

اسمش مود نیست اسمش کامند(کد) تو خود بازی کد هاش هست اما فقط میشه مثلا یه مکعب یا مستطیل اینا درست کرد چیزی که این درست کرده رو نمیشه