اخبار بازی خبر

اشاره کارگردان مورتال کامبت ۱ به بازگشت شخصیت رپتایل

اد بون، خالق سری Mortal Kombat و کارگردان تازه‌ترین اثر آن، با انتشار چندین توییت به حضور شخصیت رپتایل در بین کاراکترهای بازی مورتال کامبت ۱ اشاره کرده است.

استودیو NetherRealm هنوز کل شخصیت‌های حاضر در Mortal Kombat 1 را اعلام نکرده است. به همین دلیل طرفداران مورتال کامبت هنوز امیدوار هستند که قادر به کنترل کاراکتر مورد‌علاقه خود در این اثر باشند.

با این حال ندررلم نه تنها تعدادی از شخصیت‌های محبوب را کنار گذاشته، بلکه تغییرات بسیاری را در پیش‌زمینه داستانی کاراکتر‌ها اعمال کرده است. برای مثال حضور شخصیت جید هنوز اعلام نشده و در مورتال کامبت ۱ کاراکترهای ساب زیرو و اسکورپیون برادر هستند. حال به نظر می‌رسد یکی از شخصیت‌های کلاسیک در بازی مورتال کامبت ۱ برمی‌گردد.

طول مدت زمان پایان بخش داستانی بازی مورتال کامبت ۱ چقدر است؟

 Mortal Kombat 1 به خصوص بعد از اضافه شدن شخصیت‌های اضافه در قالب DLC، فهرست بزرگی از مبارزان را ارائه می‌کند. با این وجود چند شخصیت اصلی از جمله رپتایل هنوز جایی در بین آن‌ها ندارند. با این وجود که هنوز هیچ خبر رسمی در مورد حضور رپتایل در مورتال کامبت ۱ اعلام نشده، اما کارگردان این اثر یعنی اد بون با انتشار چندین توییت به بازگشت این شخصیت اشاره کرده است.

حضور رپتایل در مورتال کامبت 1
در صورت صحت داشتن توییت‌های اد بون، تریلر شخصیت رپتایل در بازی مورتال کامبت ۱ به زودی پخش خواهد شد

اد بون به انتشار توییت‌های بی‌هدف و هدایت افکار عمومی به سمت اشتباه مشهور است. به همین دلیل ممکن است که اشاره‌های او به رپتایل تنها برای گرم کردن تنور اشتیاق بازیکنان باشد. با این وجود اگر توییت‌های کارگردان Mortal Kombat 1 حقیقت داشته باشند، به احتمال زیاد در جریان رویداد EVO شاهد رونمایی از این شخصیت خواهیم بود.

گرس در بازی مورتال کامبت ۱ حضور دارد

بازی مورتال کامبت ۱ قرار است در تاریخ ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ (۱۹ سپتامبر ۲۰۲۳) با قیمت ۷۰ دلار روی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر خواهد شد. پس از انتشار این اثر، در قالب Kombat Pack 1 شخصیت‌هایی مثل پیس میکر، آمنی من و هوملندر در دسترس قرار می‌گیرند.

نظر شما در مورد شخصیت های حاضر در Mortal Kombat 1 چیست؟ آیا کاراکتر محبوب شما در بین مبارزان تایید شده وجود دارد؟ آیا موافق بازگشت رپتایل به مورتال کامبت ۱ بوده یا شخصیت دیگری را ترجیح می‌دهید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
گیمر
پاسخ

دوستان لطفا مسخره م نکنید ولی اسکورپیون تو مورنال کمبات جدید هست؟؟

ایلیا
پاسخ

آره هست اصلا امکان نداره نباشه

مهدی
پاسخ

بازی همش برمیگرده به اسکورپین

فرزام
پاسخ

بلی اصن امکان ندارن نباشه

Mehrab
پاسخ

هست ولی هانزو هاساشی نیست بلکه کوالیانگه

mkfan:)
پاسخ

داش اسکورپیون نیست یارو درواقع هانزو هاساشیه که برادر بی هان در اومده تو new era

Mohammad
پاسخ

کابال نیس داخلش بازی بدرد نمیخوره وجود شخصیت منفی مثل این لازمش هست

Atila
پاسخ

دقیقا کابال نباشه هتل نمیده ولی بجاش کنشی هست