آخرین اخبار باب اسفنجی و پاتریک خبر

پلانکتون باب اسفنجی در بین شخصیت های Nickelodeon All-Star Brawl 2

GameMill Entertainment که مسئولیت انتشار Nickelodeon All-Star Brawl 2 را بر‌عهده دارد، تازه‌ترین شخصیت قابل بازی در این اثر را نمایش داده است. بر این اساس در مبارزات خود می‌توانید از کاراکتر پلانکتون استفاده کنید.

ماه گذشته شرکت GameMill Entertainment از بازی نیکلودئون آل استار براول ۲ به عنوان دنباله اثر فایتینگ قبلی خود رونمایی کرد. در کنار معرفی این اثر، اضافه شدن چندین شخصیت جدید از جمله رافائل و دوناتلو، دو لاکپشت نینجایی که در Nickelodeon All-Star Brawl حضور نداشتند، تایید شده است.

به تازگی سازندگان نیکلودئون آل استار براول ۲ ویدیوی کاملا جدیدی از این اثر منتشر کرده‌اند که در قالب آن Hungrybox، قهرمان بازی‌های فایتینگ، اطلاعات بیشتری ارائه می‌کند. به این واسطه نه تنها می‌توانید مکانیک‌های جدید را مشاهده کنید، بلکه شخصیت تازه Nickelodeon All-Star Brawl 2 را می‌بینید. او کسی نیست جز پلانکتون، کاراکتر منفی سریال باب اسفنجی شلوار مکعبی. او از یک ربات بزرگ برای مبارزه استفاده می‌کنید که پیش از نمونه آن را در فیلم The SpongeBob Movie: Sponge Out of Water دیده‌ایم.

۷تا از ترسناکترین اپیزودهای باب اسفنجی

در حالی که پلانکتون مهم‌ترین ویژگی جدید نیکلودئون آل استار براول ۲ بوده، اما این اثر دارای ویژگی‌های جدیدی مثل Slime Meter است. به کمک این ویژگی می‌توانید حملات ویژه خود را تقویت کنید. برای مثال باب اسفنجی با صرف بخشی از Slime Meter می‌تواند تعداد حباب‌های بیشتری را به سمت حریف شلیک کند. وقتی که هر سه بخش Slime Meter پر شد، بازیکنان می‌توانند حرکت‌های تمام‌کننده‌ای مثل Super Attack را اجرا کنند.

اضافه شدن پلانکتون به بازی Nickelodeon All-Star Brawl 2
با اضافه شدن پلانکتون، مجموع شخصیت‌های قابل بازی Nickelodeon All-Star Brawl 2 از سریال باب اسفنجی به چهار کاراکتر می‌رسد

نیکلودئون آل استار براول در مجموع دارای ۲۵ شخصیت قابل بازی بود که از این تعداد ۲۰ کاراکتر در زمان انتشار، دو شخصیت به صورت آپدیت رایگان و سه مبارز به صورت DLC پولی در دسترس قرار گرفتند. فهرست شخصیت‌های این بازی متعلق به مجموعه‌های محبوب نیکلودئون از جمله لاکپشت‌های نینجا، گربه سگ، راگرتز، نمایش رن و استیمپی و زندگی مدرن روکو هستند.

۲۰ اپیزود فراموش‌نشدنی باب اسفنجی شلوار مکعبی

به لطف پیوستن رافائل و دوناتلو به Nickelodeon All-Star Brawl 2، هر چهار لاکپشت نینجا در این اثر قابل استفاده خواهند بود. اگر‌چه حضور آپریل اونیل در این اثر تایید شده، اما مشخص نیست که شردر هم در دسترس خواهد بود یا خیر. با اضافه شدن پلانکتون، شخصیت‌های مجموعه باب اسفنجی که در نیکلودئون آل استار براول ۲ به چهار کاراکتر افزایش پیدا می‌کند. باید صبر کرد و دید که آیا این تعداد بالا‌تر رفته یا در همین حد باقی می‌ماند.

نظر شما در مورد بازی Nickelodeon All-Star Brawl 2 چیست؟ آیا اضافه شدن پلانکتون توانسته نظر شما را جلب کند؟ آیا قصد تجربه این اثر را دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها